Gönderen Konu: beygir artışı  (Okunma sayısı 16436 defa)

galantus

  • İleti: 822
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #25 : Eylül 18, 2012, 11:57:55 ÖÖ »
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK  düşük yakıt yüksek perfommans   la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.



alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #26 : Eylül 18, 2012, 01:56:14 ÖS »
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK  düşük yakıt yüksek perfommans   la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir  beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam  ama perfomnsını  küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle  0 100 hızlanması 11.5 saniye  bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok  bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor  ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan  ondan sonra  yorum yap güzel kardeşim

berk-sinan

  • sinAn
  • İleti: 565
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #27 : Eylül 18, 2012, 02:19:53 ÖS »
Abilerim bence hiç uğraşmamak gerek orjinali neyse oyle kalsın arabalar,güçlü araç isteyen alsın vti baksın yoluna :)

galantus

  • İleti: 822
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #28 : Eylül 18, 2012, 07:52:33 ÖS »
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK  düşük yakıt yüksek perfommans   la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir  beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam  ama perfomnsını  küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle  0 100 hızlanması 11.5 saniye  bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok  bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor  ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan  ondan sonra  yorum yap güzel kardeşim
Peki güzel kardeşim kullanmadan bu şekilde nasıl yorum yapabilirim bir düşün bakayım. Ayrıca fabrika verilerine takılma onların hepsi boş. Yakıtta performansta araçta ağırlık yokken trafik yokken araç 0 km iken hava şartları yağmur rüzgar su birikintisi vs yokken ve genelde bant üzerindeki verilerdir. Ona bakarsan teknik verilerde benim 2005 civicinde son hız 194 km senin araçla aynıymış arada 2km var :) Ama benim araç 2 kişi üstelik lpg ile 205 km cok rahat yapıyor. Ön yargı olayına gelince neden city yada jazz a ön yargılı olayım. Sence ne sebebi olabilir benim aklıma bir sebep gelmiyor. Sonuçta bunlarda honda. Ayrıca bu vtec i-vtec olaylarına cok fazla kafana takma. Benim araçta vtec. Ama bunlar cakma vtec tir bunu bil. Öyle cok fazla performansa etki etmez ama siboplar sürekli deilde değişken zamanlamalı çalıştıkları için daha cok, yakıta etki ederler. Gerçek vtec gerçek performans vtı dır. 5500 devirde vtec açar işte o zaman performans başlar.

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #29 : Eylül 18, 2012, 11:30:05 ÖS »
1.4 Atmosferik araç ile 10.5 saniyede 100 e çıkabiliyorsanız,motoru bozmayın düşük yakıt yüksek performans ile devam edin derim.
Veya,city'i satın civic alın az ekleyip ?
ŞU AN Bİ SORUN YOK  düşük yakıt yüksek perfommans   la yola devam
Bu düşük yakıt neysede yüksek perfomans kişiye göre değişir. Bence jazz ve city ye yüksek perfomans demek haksızlık olur. Zaten bu araçların yapılış amacı tamamen yakıta endekslidir performansla alakası yoktur. ben iddaa ediyorum bu araçlar 100 beygirin hakkını asla vermiyolar. Siz hiç 2,3 yada 4 yıllık aracınızla 12 13 yıllık 90 beygir civic 1.4 is le kalktınızmı. Kalkınca 1.4 ten alabileceğiniz performans neymiş anlarsınız. Birde bu araçlar 90 beygir. Tabi yılların verdiği yorgunlukla yıpranmışlıkla kaça beygir kaybetmiştir siz düşünün ki bu araçlar birde 1.6 ieslerle kalkışta kafa kafaya yürüyor. Demek istediğim jazz ve city gerçekten yakıt olarak cok iyiler ama performanstan bahsetmek heleki birde yüksek performans demek cok zor.
perfomns kişiye göre değişir  beni memnun ediyor sonuçta katılım pistinde katılımmıcam  ama perfomnsını  küçümseme fabrika verileri ortada maksimum hız 192 kmle  0 100 hızlanması 11.5 saniye  bu veriler çoğu c sınıfı araçlarda yok  bu fabrika değerlerini ben yakalıyorum çok rahat bu sefer yakıtı resmen içiyor bu araçlardan perfmns istiyorsan en yüksek devirde eniyi verimi veriyor ama benzinide içiyor  ön yargılarından kurturmak için öncelikle bu jaz ve citylerin İ-VİTEC motorlu olanlarını bi kullan  ondan sonra  yorum yap güzel kardeşim
Peki güzel kardeşim kullanmadan bu şekilde nasıl yorum yapabilirim bir düşün bakayım. Ayrıca fabrika verilerine takılma onların hepsi boş. Yakıtta performansta araçta ağırlık yokken trafik yokken araç 0 km iken hava şartları yağmur rüzgar su birikintisi vs yokken ve genelde bant üzerindeki verilerdir. Ona bakarsan teknik verilerde benim 2005 civicinde son hız 194 km senin araçla aynıymış arada 2km var :) Ama benim araç 2 kişi üstelik lpg ile 205 km cok rahat yapıyor. Ön yargı olayına gelince neden city yada jazz a ön yargılı olayım. Sence ne sebebi olabilir benim aklıma bir sebep gelmiyor. Sonuçta bunlarda honda. Ayrıca bu vtec i-vtec olaylarına cok fazla kafana takma. Benim araçta vtec. Ama bunlar cakma vtec tir bunu bil. Öyle cok fazla performansa etki etmez ama siboplar sürekli deilde değişken zamanlamalı çalıştıkları için daha cok, yakıta etki ederler. Gerçek vtec gerçek performans vtı dır. 5500 devirde vtec açar işte o zaman performans başlar.
[/qukonuyu açama sebebim dost sohbetinde  yeni aldığım araç hakkında konuşurken dostum fikriydi bu ne onun ne benim bu konuda bir bilgim yok sağ olsun burdaki arkadaşlar böle bi uygulamanın hondanın mevcut beyni ile olamıcağını sölediler arkadaşın araçı golf idi o alırken ilk sahibi yazılım la güç artışı elde etmiş  bunun honda olabilirmi üğrenmek istediğim buydu  benim konu açmam tamamen bilgi amaçlı idi sana katılıyorum i-vitec motorlar düşük devirde yakıt cimrisi  yüksek devide tam tersi  bu i-vitec motoru kullanmak çok zor

galantus

  • İleti: 822
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #30 : Eylül 18, 2012, 11:52:05 ÖS »
O i-vtec e özel bir durum değil genelde tüm araçlar öyledir. Yüksek devir cevirirsen dolayısıyla cok yakar yüksek vites düşük devir gidersende az yakar. Ayrıca yazılım işi hondanın motorunda olmuyormuş diye genelleme yaparsak yanlış olur. Yapılan modeller var ama sizin aracın beynine olmuyor.

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #31 : Eylül 19, 2012, 02:27:50 ÖÖ »
Beygir artisi isteniyorsa filtre kiti,komple egzozla saglanabilir. Ama yakitinizda artis olur.

Japon araclari beyinden modlanmaya uzak denilmis. Bence kendi orj beyini bozdurmamasi,chiplenme secenegi koymamasi motorun daha uzun km gitmesini sagliyor. Eger siz 1.4 100 hp motoru chipleyip 120-130 hpye cikartirsaniz o size sorun yaratir.

Honda'lara uygun beyin yok mu,var tabi. B serisi icin p28,k serisi icin kpro hondata,f serisi icin flaspro. Bunlar bir honda'ya uygulandigi zaman aracin nasil cildirdigini herkes cok iyi bilir. ;)

Simdi city klasmaninda bir araca hadi chip yapalim demek aracin omrunu azaltmak demektir.

VW,Audi 40-50 hp chiple artis yapiyor diyede sevilesi yani yok.kullanmasi zevkli olur,eyvallah. 100.000 kmye gelmeden sandik motor geldi mi ne anlami kaldi? Yanlissam yanlissin diyin ama?

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: beygir artışı
« Yanıtla #32 : Eylül 19, 2012, 09:03:10 ÖÖ »
vw audi grubunda yazılımla güzel veriler alınabiliyor ama malesef japonlarda verim alınamıyor.

sen kaç tane yazılım yapılmışta verim alınamamış honda gördün güzel kardeşim
yada hiç gördün mü yazılım yapılmış hondanın gidişini