Gönderen Konu: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur  (Okunma sayısı 16500 defa)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #25 : Aralık 25, 2009, 09:09:42 ÖÖ »
şaka bir yana müsait olduğun zaman haber verirsen bir deneyelim.arabanın gideri bellidir mutlakada öyle dün akşam 207 yi tokatlayınca merak ettim.nooluyoruz dedim :D gaza geldim araba gidiyormuş gibi geldi.bu arada dyno buluşmaları oluyormu?



ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #26 : Aralık 25, 2009, 09:24:16 ÖÖ »
Dyno buluşması yapılır ilerleyen tarihlerde  ...

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #27 : Aralık 25, 2009, 09:25:58 ÖÖ »
Denemeler  illegale girdiği için pm den devam edelim ...

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #28 : Aralık 25, 2009, 09:37:45 ÖÖ »
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #29 : Aralık 25, 2009, 11:38:17 ÖÖ »
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic-92-95-96-00-EG-EK-D15-D16-T3-T4-Turbo-Kit_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a02dd4995QQitemZ180436683157QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

kit d15/d16 için yazıyor ama d14 e uygulanırmı bilmiyorum.bu kiti aldıktan sonra ekstra başka parçalar almamıza gerek varmı.resimde herşey var gibi duruyor fiyatıda uygun böyle birşey alsak tmm sonra motoru açsak :) pistonları değiştirsek 0,3 barda max 0,4 bar da kullanabilirmiyiz?


tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #31 : Aralık 25, 2009, 12:11:20 ÖS »
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #32 : Aralık 25, 2009, 12:24:27 ÖS »
yok abi zaten gömlek mömlek asla girmem.ok atmosferik aynen devam ozaman.yarın bi maslak yapim sunroof ve koltuk için

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #33 : Aralık 25, 2009, 12:25:59 ÖS »
1.4 doldurmak yada başka bi araç doldurmak önce ne yapmak istedigine karar wericeksin sonra uygulanmış projelere bakıcaksın hangi uygulama ile kaç hp ne kadar tork alınmış sorun yaşanmışmı N/A  olarak gerçekleştirlmiş projelerde aşırı beslemeli gibi  güç alınmaz bi headers takıp 15 hp almak şehir efsenesidir yüksek dewir çewirtip şıkıştırma oranını yükseltmek we tork arttırmak bunu yaparkende diger ekipmanlarda geliştirilmek zorundadır beyin ayarları aracın hawa emişinde egzost gazının çıkışına ateşleme sistemine kadar yapılmalıdır bu motor için geçerli aktarım organları şanzıman akslarda motora göre mod yapılmalıdır yoksa sadece ses çıkartıp benzin yakarsınız

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #34 : Aralık 25, 2009, 12:38:21 ÖS »
yok karar kesinleşti.parça için acelem yok iyi olsun faydalı olsun varsın 2 ay sonra olsun.dediğim gibi acelem yok.ilk buluşmada mehmet ve seninle enine boyuna oturur tartışırız bu konuyu.eskiden hep onu tak bunu yap.mantara git bunu taksın.paşaya git oo bunu mantarmı taktı olmaz bunu takalım çok afedersiniz iyi öptüler.ne oldu öpüle öpüle öpüşmeyi öğrendik :) şimdi bu arabada kendi bilgilerimin üzerine yapılmış denenmiş olan araçların verilerini parçalarını yükleyip kesinlikle SORUNSUZ olarak binmek

civelek

  • İleti: 275
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #35 : Aralık 25, 2009, 12:47:40 ÖS »
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz
uluşmalara katılmak istiyorumda hep vardıyacı olduğumdan cogunda uymuyor uysada evde uykuda oluyorum :) ama inş. gelirim bundan sonra
ok.ozmn inş b

civelek

  • İleti: 275
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #36 : Aralık 25, 2009, 12:48:26 ÖS »
bundan sonra katılmaya çalışıcam.

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #37 : Aralık 25, 2009, 10:34:00 ÖS »
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz

bnmde bikaç sorum war

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #38 : Aralık 26, 2009, 12:35:52 ÖÖ »
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz

bnmde bikaç sorum war
alıyım canımsorularını da fazla yorma herhalde ismailden grip geçti bana çok fenayım ölüyorum  onecams  vtec sana mirastır 200 bg çıkar atmosferikte sonra oğluma geri iade et

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #39 : Aralık 26, 2009, 12:40:50 ÖÖ »
oglunun şeyi canı sag olsun çıkartırım
sorum kafam büyük kepim küçük napmalıyım

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #40 : Aralık 26, 2009, 12:49:03 ÖÖ »
kepini beline koy  yaaa ben niye muhattap oluyom ki kankaa hastayımmmmm

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #41 : Aralık 26, 2009, 12:50:39 ÖÖ »
saban köründe aratıp afr şöle yataklar böle dersen görüşürüz hastalıgı

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #42 : Aralık 26, 2009, 08:47:40 ÖÖ »
bugün hava çok güzel umarım birçok şeyi bitirebilirim bugün.15dk sonra sanayiye giriş yapıyorum :D

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #43 : Aralık 26, 2009, 08:49:34 ÖÖ »
Hangi sanayi ?

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #44 : Aralık 27, 2009, 01:32:12 ÖÖ »
Bugun istediklerimi yapamadim parca bulamadim ama kismette vtec jant almak varmis

freestyle

  • İleti: 247
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #45 : Aralık 28, 2009, 09:38:18 ÖÖ »
jantların hayırlı olsun güle güle kullan

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #46 : Aralık 28, 2009, 09:45:44 ÖÖ »
bırakın arabanın dışına para harcamayı motoruna oynayın ilk önce performans yazın yaparsınız dışını

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #47 : Aralık 28, 2009, 10:11:21 ÖÖ »
valla olacakla öleceğin önüne geçilmiyor.ne içitin gitmiştim ne oldu :) neyse canım çokta kötü olmadı.yazın zaten komple laciverte boyatıp sunroof açtırmayı düşünüyorum :D

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #48 : Aralık 28, 2009, 10:13:38 ÖÖ »
valla olacakla öleceğin önüne geçilmiyor.ne içitin gitmiştim ne oldu :) neyse canım çokta kötü olmadı.yazın zaten komple laciverte boyatıp sunroof açtırmayı düşünüyorum :D
herşeyi yap arabayı direkten kestir cabrio yap ama sakın sunroof açtırma hayatının pişmanlığını yaşarsın bir zaman sonra

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #49 : Aralık 28, 2009, 10:31:35 ÖÖ »
hadi yaa.ne olur??valla çok istiyordum yaptırmayı.fiyatına varana kadar anlaştık 2 yıl çürüme ve su almaya karşıda garanti verdiler?