Gönderen Konu: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM  (Okunma sayısı 4904030 defa)

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28175 : Mart 15, 2014, 07:05:16 ÖS »
By_emre öncelikle merhaba

benim aracı almak istememdeki sebep performans için deil zaten honda kendini ispatlamış çok iyi bir motor firması
benım tek amacım araçtaki görünüm iç dizayn,kasa olarak çok estetik bir araba rolling vs gibi şeylere katılmayacağım.ama bu hiç bir zaman olmaz diye birşey yok.
 honda bu insanın aklına şeytan deil honda giriyor. ilerde motor modifiyesi uygulanıp genede si 1.4 i performanslarına yetişilebilir hatta geçerde.

1.4 i yi geçermi yok yok geçemez?



By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28176 : Mart 15, 2014, 09:42:37 ÖS »
By_emre öncelikle merhaba

benim aracı almak istememdeki sebep performans için deil zaten honda kendini ispatlamış çok iyi bir motor firması
benım tek amacım araçtaki görünüm iç dizayn,kasa olarak çok estetik bir araba rolling vs gibi şeylere katılmayacağım.ama bu hiç bir zaman olmaz diye birşey yok.
 honda bu insanın aklına şeytan deil honda giriyor. ilerde motor modifiyesi uygulanıp genede si 1.4 i performanslarına yetişilebilir hatta geçerde.

Haklısınız, benim si dememdeki amaç hem güç olarak hemde sıralı sistem lpg ile tam uyumlu kullanmanız bu açıdan yazdım eski sistemler hep sıkıntı , 1.5 ex alırsanız ilerde sohc vtec'e çevirirsiniz birazda oynadıkdan sonra dediğiniz araçları geçersiniz
« Son Düzenleme: Mart 15, 2014, 09:42:56 ÖS Gönderen: By_emre »

TeKiNa

  • İleti: 15
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28177 : Mart 16, 2014, 09:41:39 ÖÖ »
ben biraz eski kafadanım nedense karbüratörlü motor bana daha cazip geldi bu zamana kadar ama nedenini bilmiyorum

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28178 : Nisan 20, 2014, 01:01:28 ÖÖ »
Arkadaşlar selamlar hepinize öncelikle.
bir süre önce 94 model eg6 hb 1.6 civic si satın aldık. Araç şuan hava filtresi hariç full stok durumda. yaşı gereği ufak tefek kaporta boya işleri var. onları hallettikten sonra motoruna dokunmadan biraz çıkışları rahatlatmak aracı canlandırmak adına 4.2.1 headers ve güzel bir egzoz düşünüyoruz. işte tam bu noktada bilgiden ziyade tecrübeye ihtiyacımız var. düşük devirli normal kullanımlarda gürültü yapmayacak dikkat çekmeyecek üst devirlerde ise gücü hissettirecek bir kombinasyon düşünüyoruz açıkcası. birçok varyasyonu deneyen olmuştur illaki tavsiyelerinizi bekliyorum. en makul verim ve sesi nasıl alabiliriz yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler.

::ZaFeR::

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28179 : Nisan 20, 2014, 07:11:17 ÖÖ »
4-2-1 headers + 51 mm düz boru ve sonda stock son susturucum var.Bence gayet tatminkar.İsterseniz ortaya da susturucu koyabilirsiniz.

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28180 : Nisan 20, 2014, 01:38:15 ÖS »
4-2-1 headers + 51 mm düz boru ve sonda stock son susturucum var.Bence gayet tatminkar.İsterseniz ortaya da susturucu koyabilirsiniz.

egzozcumuzun tavsiye ettiği 4-2-1 in devamına 51lik düz boru orta susturucunun oldugu kısıma 61lik ara boru sona da ep3 typer ın tarzında orjinal spor son susturucu. dediğim gibi tecrübem olmadığından canlandıramadım kafamda siz ne düşünürsünüz bu setupla ilgili?

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28181 : Nisan 20, 2014, 08:43:21 ÖS »
4-2-1 headers + 51 mm düz boru ve sonda stock son susturucum var.Bence gayet tatminkar.İsterseniz ortaya da susturucu koyabilirsiniz.

yeterli fakat orta susturunun oldugu kısma neden 61 lık boru

egzozcumuzun tavsiye ettiği 4-2-1 in devamına 51lik düz boru orta susturucunun oldugu kısıma 61lik ara boru sona da ep3 typer ın tarzında orjinal spor son susturucu. dediğim gibi tecrübem olmadığından canlandıramadım kafamda siz ne düşünürsünüz bu setupla ilgili?

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28182 : Nisan 21, 2014, 12:35:32 ÖÖ »
4-2-1 headers + 51 mm düz boru ve sonda stock son susturucum var.Bence gayet tatminkar.İsterseniz ortaya da susturucu koyabilirsiniz.



yeterli fakat orta susturunun oldugu kısma neden 61 lık boru

egzozcumuzun tavsiye ettiği 4-2-1 in devamına 51lik düz boru orta susturucunun oldugu kısıma 61lik ara boru sona da ep3 typer ın tarzında orjinal spor son susturucu. dediğim gibi tecrübem olmadığından canlandıramadım kafamda siz ne düşünürsünüz bu setupla ilgili?

valla hiçbir fikrim yok. tamamen usta tavsiyesi. neyi nasıl düşündü bilmiyorum o yüzden sizden de bilgi almak istedim.

fazlisen

  • İleti: 6
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28183 : Nisan 23, 2014, 11:22:06 ÖS »
merhaba arkadaşlar
ben ankara dan fazlı
dün 1994 1.5. ex aldım si ye para yetmedi ex de kaldım. arabaya sadece tavsiyeler üzerine takıldım. si de gözüm vardı.
araba sanruf hariç ful diyebiliriz.
konuda usta arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacım var.
motor d15b3 japon çıkışlı 250 binde bugün biraz çıktım aracın içinde biraz fazla gürültü yapıyo bu normalmi?
gazda çalıştırdıktan sonra ilk 2-3 dakka 2000 devire kadar rolantisi yüksek oluyor ondan sonra düşüyor. eski sahibi bişeyler dedi ama tam anlamadım. bende sadece kullanıcıyım..
araçta orj. lastiği ve kara jantı var. çelik jant ve lastik taksak jant lastik ne olmalı ön tk. bozmayacak şekilde. tabi aracı biraz kaldırmak istiyorum. alçak görüntüyü sevmiyorum.
ankara da bu modellerin aksesuarlarını satanlar var mı?
standart kullanırken nelere dikkat etmeliyim. tavsiyeler.


usta arkadaşlara saygılar

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28184 : Nisan 23, 2014, 11:39:32 ÖS »
merhaba arkadaşlar
ben ankara dan fazlı
dün 1994 1.5. ex aldım si ye para yetmedi ex de kaldım. arabaya sadece tavsiyeler üzerine takıldım. si de gözüm vardı.
araba sanruf hariç ful diyebiliriz.
konuda usta arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacım var.
motor d15b3 japon çıkışlı 250 binde bugün biraz çıktım aracın içinde biraz fazla gürültü yapıyo bu normalmi?
gazda çalıştırdıktan sonra ilk 2-3 dakka 2000 devire kadar rolantisi yüksek oluyor ondan sonra düşüyor. eski sahibi bişeyler dedi ama tam anlamadım. bende sadece kullanıcıyım..
araçta orj. lastiği ve kara jantı var. çelik jant ve lastik taksak jant lastik ne olmalı ön tk. bozmayacak şekilde. tabi aracı biraz kaldırmak istiyorum. alçak görüntüyü sevmiyorum.
ankara da bu modellerin aksesuarlarını satanlar var mı?
standart kullanırken nelere dikkat etmeliyim. tavsiyeler.


usta arkadaşlara saygılar


ben de çok usta sayılmam hatta daha yeni sayılırım bu konuda ama ilk çalıştırmada rolanti devrinin normalden biraz yüksek olması süreyle orantılı olarak motorun yavaşça ısınmasıyla birlikte normal seyrine dönmesi bu motorların bir özelliği ve normal bir durum olarak biliyorum ben. daha iyi bilen arkadaşlar daha detaylı bilgi vereceklerdir muhakkak. bu arada hayırlı olsun aracınız. Allah kaza bela vermesin. iyi günlerde kullanın.

fazlisen

  • İleti: 6
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28185 : Nisan 23, 2014, 11:40:51 ÖS »
 >=ok eyvallah

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28186 : Nisan 24, 2014, 07:22:36 ÖÖ »
Bende de 1.5 el var. Bu araçlarda otomatik jikle vardır, yani bilhassa soğuk havalarda kolay çalışması için motor yüksek devirle çalışmaya başlar ve dediğiniz gibi 1-2 dk içinde motorun ısınması ile normal rolanti devrine düşer.

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28187 : Nisan 24, 2014, 12:08:52 ÖS »
arkadaşlar 94 eg hb lastik tavsiyesi istiyorum acil olarak. araçta orjinal si jantları kullanıyorum ve uzerinde michelin marka lastikler var. diş durumları iyi ama sanırım lastikler ömrünü bitirmiş çatlamalar başlamış ve sıcak havalarda hafif frenlemelerde bile yol tutusunu kaybediyor. orjinal jantlarla kullanabileceğim güzel bir lastik tavsiye ederseniz sevinirim. orjinalinden biraz daha ince yanak olabilir araba leylek şuan biraz basmayı düşünüyoruz.

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28188 : Nisan 24, 2014, 12:12:43 ÖS »
Bence önce aracı bas yol tutuşun birazcık daha artacak fren mesafende kısalacak ona göre lastik ihtiyacın olurmu olmazmı o zaman karar ver belki yeterli olacaktır şuanki lastiklerin.

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28189 : Nisan 24, 2014, 12:23:58 ÖS »
Bence önce aracı bas yol tutuşun birazcık daha artacak fren mesafende kısalacak ona göre lastik ihtiyacın olurmu olmazmı o zaman karar ver belki yeterli olacaktır şuanki lastiklerin.

baskan lastiklerde çatlamalar başlamış gözle görülür şekilde o korkutuyo şuan beni ve açıkcası basmak için birkaç aya ihtiyacım var kafamda yaptığım öncelik sıralamasına göre. gerçi şuanki duruma göre lastikleri de hemen değiştiremeyebilirim. öncelik olarak komple bir motor bakımına sokmak istiyorum. sibop ayarı yağı suyu kayışları vs. araç 160binde ve 2012ye kadar servis kayıtlı. aradaki 1.5-2 sene ne yapılmış ne yapılmamış bilmiyoruz. o yüzden önce motor sonra yürüyen diye planlıyorum bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum.

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28190 : Nisan 24, 2014, 07:27:36 ÖS »
lastik ebatın 15 ise bi takım iyi durumda lastik war elimde
motor vs bence paran varsa hiç kaşınma :) paran cebinde dursun :))

sahen

  • İleti: 9
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28191 : Nisan 25, 2014, 02:25:50 ÖS »
arkadaslar si lerde hangi marka lpg kitini kullanıyorsunuz.Ve hangisini tavsiye edersiniz

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28192 : Nisan 25, 2014, 03:12:57 ÖS »
lastik ebatın 15 ise bi takım iyi durumda lastik war elimde
motor vs bence paran varsa hiç kaşınma :) paran cebinde dursun :))
Nasil yani baskan girmeyeyim mi hic motor isine anlamadim. Yaptirmayi dusundugum sadece sübap ayari kelebek temizligi gerekiyosa kayis buji degisimi yagi suyu. Kisacasi adam akilli bi bakim diyebiliriz. Gerci sonu gelmeyecek bi yol farkindayim ben de. Daha sonra 2. Ve 3. Vites senkromecleri degisecek. Yuksek devirlerde cirtlama yapiyor. Sanzuman inmisken belki debriyaj :D headers duz boru olmadan da olmaz aslinda. Satsam mi acaba arabayi :D

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28193 : Nisan 25, 2014, 03:16:26 ÖS »
arkadaslar si lerde hangi marka lpg kitini kullanıyorsunuz.Ve hangisini tavsiye edersiniz

Hocam ben benzinli kullaniyorum ama gecen gun brc bayisine gittim egzoz emisyonu icin. Orda yalandan bi sorayim dedim. Adam bizimkiler uymaz senin arabaya beyin farkli bunlarda. Randiman alamazsin atiker gibi yerli markalara bi bak dedi akalasini bilmiyorum ama bizim araclardaki beyin brcde sorun cikariyomus ben bayinin yalancisiyim

::ZaFeR::

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28194 : Nisan 25, 2014, 07:10:49 ÖS »
Benim aracımda Stafanelli diye bir marka var.Şu an TRde takan yok zaten.Gayet memnunum açıkcası.Düzgün bi ayarla her LPG kiti olabilir.Enjektörleri büyük seçmekte fayda var yalnız : )

fazlisen

  • İleti: 6
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28195 : Nisan 26, 2014, 11:26:37 ÖS »
merhaba
1.5 ex aldım araç lpg sorun etmeye başladı. benzine alıyorum gidiyor sonra tekrar lpg ye alıyorum biraz gittikten sonra stop ediyor bir daha çalışmıyor benzine devam. ne yapmamız gerekiyor. sistem brc ama beynini atiker takmışlar. brc düzen tutmamış önceki sahibide öyle diyor. teknik olarak tam bilmiyorum ama sorun karburatördemi yoksa mikser olayımı
yardım edecek bir arkadaş var mı acil....

lütfen acil yardım


teşekkürler

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28196 : Nisan 28, 2014, 08:56:53 ÖÖ »
lastik ebatın 15 ise bi takım iyi durumda lastik war elimde
motor vs bence paran varsa hiç kaşınma :) paran cebinde dursun :))
Nasil yani baskan girmeyeyim mi hic motor isine anlamadim. Yaptirmayi dusundugum sadece sübap ayari kelebek temizligi gerekiyosa kayis buji degisimi yagi suyu. Kisacasi adam akilli bi bakim diyebiliriz. Gerci sonu gelmeyecek bi yol farkindayim ben de. Daha sonra 2. Ve 3. Vites senkromecleri degisecek. Yuksek devirlerde cirtlama yapiyor. Sanzuman inmisken belki debriyaj :D headers duz boru olmadan da olmaz aslinda. Satsam mi acaba arabayi :D

bak daha şimdiden bi dünya iş çıktı bekle öldürene kadar bin
araba kolmu çıkardı geriye kalan parçaları veriosun internete sağlamlarını,
ondan sonra b18c4 veya d18c4 olması lazım alıosun direk cuk die oturtuyosun
motorada hiç bir modifiye yapmıosun missss

viking_juve

  • İleti: 54
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28197 : Mayıs 01, 2014, 11:53:20 ÖÖ »

valla oyle bir projeye niyetimiz var zaten bizim de ama biraz zamana ihtiyacimiz var acikcasi. 1-2 sene bu seklide binmek durumundayim. Dedigin gibi motor sikinti cikarinca da zaten hic ugrasamam motor toplamayla basariz guzel bi swap devam.
lastik ebatın 15 ise bi takım iyi durumda lastik war elimde
motor vs bence paran varsa hiç kaşınma :) paran cebinde dursun :))
Nasil yani baskan girmeyeyim mi hic motor isine anlamadim. Yaptirmayi dusundugum sadece sübap ayari kelebek temizligi gerekiyosa kayis buji degisimi yagi suyu. Kisacasi adam akilli bi bakim diyebiliriz. Gerci sonu gelmeyecek bi yol farkindayim ben de. Daha sonra 2. Ve 3. Vites senkromecleri degisecek. Yuksek devirlerde cirtlama yapiyor. Sanzuman inmisken belki debriyaj :D headers duz boru olmadan da olmaz aslinda. Satsam mi acaba arabayi :D

bak daha şimdiden bi dünya iş çıktı bekle öldürene kadar bin
araba kolmu çıkardı geriye kalan parçaları veriosun internete sağlamlarını,
ondan sonra b18c4 veya d18c4 olması lazım alıosun direk cuk die oturtuyosun
motorada hiç bir modifiye yapmıosun missss


metpa

  • İleti: 33
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28199 : Mayıs 05, 2014, 12:02:43 ÖÖ »
merhaba arkadaşlar..
4 senedir 93 model hb 1.5 ex modelini kullanmaktayım. 2 sene önce aracımı muayeneye soktum kusursuz geçti. c.tesi günü muayene sürem doldu yeniden muayeneye gittim.. şaşılacak bir durum ağır kusurdan aracım muayeneden geçmedi. Bilginiz olması açısından paylaşmak istedim. Benim aracın ruhsatında arabam 4 koltuklu görünüyor. muayene yapan kamil senin arabanda 5 koltuk var dedi bu şartlarda ruhsata trafik tescilden bir koltuk daha ekletmeden geçemezsin dedi. Kardeşim ben geçen sefer muayeneye aynı şekilde geldim dedim koltukmu eklettim sanki diye ısrar etmeme rağmen ağır kusurlu olarak raporumu düzenledi. Benim gibi hb sahibi olup ruhsatında 4 koltuklu yazan arkadaşlar muayene sırasında arka koltuklardaki orta kemeri piyasaya çıkarmazsa sorunsuz geçebilirler. şimdi işi gücü bırak git trafiğe 5 koltuk işlet ruhsat yapraklarını değiştir ve yeniden muayeneye git :S