Gönderen Konu: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM  (Okunma sayısı 4903351 defa)

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28375 : Eylül 24, 2015, 01:49:41 ÖS »
İyi bayramlar alper. Abi masraf yapmıştım o kadar binilecek sıkıntısız araba olmuş satilmazsa kalsın binerim valla. Bakan bi defa dönüp bakiyo



ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28376 : Eylül 24, 2015, 01:50:36 ÖS »
O zaman 3,5 cm yeter degilmi alper.bende öyle düşünmüştüm

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28377 : Eylül 24, 2015, 05:38:29 ÖS »
Bence de satma tadını çıkar 2002-2012 birçok arabaya taş çıkartır birçok yönden.
Satsan yerine kaç para koyup ne alacaksın aldığın arabayla yine bir sürü uğraşacaksın.
3,5 cm yeterli bence zorlama arabayı, altını çok sürter 5 cm.
İyi bayramlar...

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28378 : Eylül 24, 2015, 08:22:30 ÖS »
Aynen alper 2-3 koyup ies ls olabilir ama ona ne kadar ugraşirim o da var tabi. Aldigin araba bilmece sonuçta. "AŞK ACISI NE Kİ,SEN HİÇ ARABANIN ALTINI SÜRTTÜN MÜ :)"

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28379 : Eylül 24, 2015, 10:21:16 ÖS »
Aşk acısı süpermiş :)

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28380 : Eylül 29, 2015, 11:15:04 ÖÖ »
Arkadaşlar 92 Civic aracimda coil over yay var ama memnun değilim. Spor yay almayı dusunuyorum. Fakat 3.5 cm mi yoksa 5 cm mi alayim sizlerden yardım bekliyorum. 5 cm çok mu düşük olur.malum yollarımız belli ve konfor bakımından da bi fikir verirseniz sevinirim.
Özkan slm. Aynı araçtan bendede var. Sana bir sorum olacak. Benim araç otomatik vites. İlk çalıştırdığımda otm jikle devreye giriyor. 2800-3000 devire kadar. Yaklaşık 45 sn bu devirde çalışıp sonra mormale dönüyor. Yazın sıcağında bile yapıyor. Acil çıkmam gerekse bile devrin normale dönmesini bekliyorum. Sendede bu durum varmı onu merak ettim. Küçükyalı ikiler Honda normal olduğunu söyledi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28381 : Eylül 29, 2015, 12:03:58 ÖS »
Arkadaşlar 92 Civic aracimda coil over yay var ama memnun değilim. Spor yay almayı dusunuyorum. Fakat 3.5 cm mi yoksa 5 cm mi alayim sizlerden yardım bekliyorum. 5 cm çok mu düşük olur.malum yollarımız belli ve konfor bakımından da bi fikir verirseniz sevinirim.
Özkan slm. Aynı araçtan bendede var. Sana bir sorum olacak. Benim araç otomatik vites. İlk çalıştırdığımda otm jikle devreye giriyor. 2800-3000 devire kadar. Yaklaşık 45 sn bu devirde çalışıp sonra mormale dönüyor. Yazın sıcağında bile yapıyor. Acil çıkmam gerekse bile devrin normale dönmesini bekliyorum. Sendede bu durum varmı onu merak ettim. Küçükyalı ikiler Honda normal olduğunu söyledi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bende de ot. El modeli var, aynı şekilde ot. jikle var fakat benim 2000 devire kadar çıkar. Bunun ayarı karbüratörden olduğu için bir karbüratör ustası devir ayarını düşürebilir.

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28382 : Eylül 29, 2015, 12:24:43 ÖS »
Münzevi fakat hakan arkadaşımızın sanırım karbüratörlü değil. Hakan benimki manuel ve anlattığına devirlere çıkmıyor.1500 devir civarına ulaşıyor ilk calistirdigimda.otomatik biraz farklı olabilir banada sanki normalmiş gibi geldi. Sen yazın bile aynı şekilde olduğunu soylemişsin fakat motor bu sıcaklığı ilk çalıştığında algılamaya çağı için yazında yeterli sıcaklığa erişmek için çeviri yukseltecegini düşünüyorum. Sadece yazın 45 sn değilde 30 sn belki olabilir ama bundan farklı bişey bekleme.

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28383 : Eylül 29, 2015, 12:27:53 ÖS »
Bu arada hakan seninki karbüratörlü mu benimki Sİ enjeksiyonlu

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28384 : Eylül 29, 2015, 03:32:55 ÖS »
Arkadaşlar 92 Civic aracimda coil over yay var ama memnun değilim. Spor yay almayı dusunuyorum. Fakat 3.5 cm mi yoksa 5 cm mi alayim sizlerden yardım bekliyorum. 5 cm çok mu düşük olur.malum yollarımız belli ve konfor bakımından da bi fikir verirseniz sevinirim.
Özkan slm. Aynı araçtan bendede var. Sana bir sorum olacak. Benim araç otomatik vites. İlk çalıştırdığımda otm jikle devreye giriyor. 2800-3000 devire kadar. Yaklaşık 45 sn bu devirde çalışıp sonra mormale dönüyor. Yazın sıcağında bile yapıyor. Acil çıkmam gerekse bile devrin normale dönmesini bekliyorum. Sendede bu durum varmı onu merak ettim. Küçükyalı ikiler Honda normal olduğunu söyledi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benimki Otomatik 1.6 Si ama jiklede 1500 devir civarlarına çıkıyor maksimum.
Çalıştırıp yola hemen devam etmek lazım rölantide beklemeye gerek yok.
Yola çıkınca daha çabuk ısındığı gibi rölantide boşuna yakıt harcamamış da olursunuz...

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28385 : Eylül 29, 2015, 09:55:40 ÖS »
Bu arada hakan seninki karbüratörlü mu benimki Sİ enjeksiyonlu
Belki güleceksiniz ama pek anlamam. Araç 1992 model Honda Civic 1.5Ex otomatik sedan. Bildiğim kadarı ile karbüratörlü.  LPG si bile manuel benzin-LPG geçişi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28386 : Eylül 29, 2015, 10:00:12 ÖS »
Arkadaşlar 92 Civic aracimda coil over yay var ama memnun değilim. Spor yay almayı dusunuyorum. Fakat 3.5 cm mi yoksa 5 cm mi alayim sizlerden yardım bekliyorum. 5 cm çok mu düşük olur.malum yollarımız belli ve konfor bakımından da bi fikir verirseniz sevinirim.
Özkan slm. Aynı araçtan bendede var. Sana bir sorum olacak. Benim araç otomatik vites. İlk çalıştırdığımda otm jikle devreye giriyor. 2800-3000 devire kadar. Yaklaşık 45 sn bu devirde çalışıp sonra mormale dönüyor. Yazın sıcağında bile yapıyor. Acil çıkmam gerekse bile devrin normale dönmesini bekliyorum. Sendede bu durum varmı onu merak ettim. Küçükyalı ikiler Honda normal olduğunu söyledi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benimki Otomatik 1.6 Si ama jiklede 1500 devir civarlarına çıkıyor maksimum.
Çalıştırıp yola hemen devam etmek lazım rölantide beklemeye gerek yok.
Yola çıkınca daha çabuk ısındığı gibi rölantide boşuna yakıt harcamamış da olursunuz...
Ben devir normale inmeden yürüsem herhalde 1-2 seferden sonra şanzımanı kucağa alırım. Hani bi yordamı yokmu hani nebilim frene basılı tutunca devreden çıksa falan. Yoksa saat gibi maşallah. Deviri gidişatı çalışması. Ayar yaptırayım derken arabanın keyifi kaçmasın tabi benimde. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28387 : Eylül 29, 2015, 10:02:30 ÖS »
Bu arada hakan seninki karbüratörlü mu benimki Sİ enjeksiyonlu
Belki güleceksiniz ama pek anlamam. Araç 1992 model Honda Civic 1.5Ex otomatik sedan. Bildiğim kadarı ile karbüratörlü.  LPG si bile manuel benzin-LPG geçişi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bu arada "lpgmeter" diye bir cihaz gördüm. Sizce nasıl bir sistemdir. Taktırmayı düşünüyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GrimReaperz

  • İleti: 1
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28388 : Ekim 04, 2015, 05:11:14 ÖS »
Iyı günler arkadaşlar honda civic 92 model hatchback ön cam sağ direk çıtası lazım bu parçadan satan yada bulabileceğim bi yer tavsiye edebilecek varmı teşekkür ederim

ozcan1985

  • İleti: 7
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28389 : Ekim 06, 2015, 03:24:59 ÖS »
Arkadaşlar gerçi problemler kısmına yazdım ama bende de 93 enjeksiyonlu si var. Devir 2500 e kadar çıkıyor ve hiiiiç inmiyor. Önceden 1500-2500 arası dalgalanıyordu ama şimdi hiç inmiyor. TPS ya da MAP sensörü diyorlar ama kimse emin değil. Bilgisi olan varsa sevinirim.

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28390 : Ekim 13, 2015, 10:08:46 ÖÖ »
Arkadaşlar 92 Civic Sİ LPG li hangi yağ markası ve hangi numaralı yağı koymaliyim aciiiiil

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28391 : Ekim 13, 2015, 10:22:29 ÖÖ »
Arkadaşlar 92 Civic Sİ LPG li hangi yağ markası ve hangi numaralı yağı koymaliyim aciiiiil

10-40 koydurdum ben daha incesi olmaz mı dedim 5-30 5-40 falan yağ kaçağı yapabilir dedi usta.
Mobil olur, Castrol olur, Honda bayisinde koyulandan olur adını unuttum.

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28392 : Ekim 13, 2015, 10:32:25 ÖÖ »
Alper antakyada Honda ustası yalan soylemeyeyim ama 5 60 mi dedi başka biseymi dedi unuttum.performans motorlarına bu konur dedi ama aklımda değil.ama sonuçta bizimki LPG li.10 -40 mi koyayim.en iyi yağ shell diye biliyorum ama sen ne diyosun

alperd

  • alperd
  • İleti: 978
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28393 : Ekim 13, 2015, 10:42:26 ÖÖ »
Alper antakyada Honda ustası yalan soylemeyeyim ama 5 60 mi dedi başka biseymi dedi unuttum.performans motorlarına bu konur dedi ama aklımda değil.ama sonuçta bizimki LPG li.10 -40 mi koyayim.en iyi yağ shell diye biliyorum ama sen ne diyosun

Shell de olur bilindik markalar yani.
Ben de performanslı olsun diye ustadan istemiştim yağ kaçırabilir deyince risk almadım. Performanslı da olsa sonuçta 20 yaş üstü araçlar :)

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28394 : Ekim 13, 2015, 10:51:28 ÖÖ »
Valla adana otobaninda arabalar vızır vızır geçiyordu bu yaz bende sonuçta emektar deyip yuklenmiyordum. Antakyada Honda servisinde çalışmış ve özel servis açmış kadir ustaya gittim bakım yaptırdım.triger conta ve keçeler falan.basmassan bu arabayla ayıp edersin deyince otobanda 4 kişiyle verdim ayarı :) ibre 220 gordu. Valla usta öyle deyince bastım emektar falan dinlemedim. Doch motor gerçekten sağlam motorlar

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28395 : Ekim 13, 2015, 10:53:15 ÖÖ »
O kadar bakımdan sonra da ben basmayayimda kimler bassin :)

cr7kaan7

  • İleti: 1
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28396 : Ekim 15, 2015, 07:39:45 ÖS »
Herkese iyi akşamlar aranıza yeni katılıyorum aracı askerligimi bitirdikten sonra alıcam alıcagım araçta hazır 94 Model Honda Civic Eg Hb kasa Benim şimdiden baya sorum var :) İlk aracım olucak bu aracı bayadır izledim yakıtı ne gider parçaları saglam mıdır kolay bulunur ucuz mudur vergisi ne kadardır diye baya bir araştırdım az çok fikir edindim . Şimdi geleyim sorulara

1. Alacagım araç arkadaşın ve ben gelinceye kadar satmıcak öyle sözleştik araç orjinale yakın bi kaç parça degişim ve komple temizlik boyası arkadaş araçla baya ilgilidir öle harap edene kadar kullanmadı bildigim araç yani ilk önceligim motor olucak . Motora turbo diyenler var turbo ilk deneyim için agır ve masraflı kaçar diye onu eledim . Swap olayını duydum bunu nasıl yaparız nasıl hallederiz kaça maal olur bize verdigi HP ne olur ne kadarlık bir artış saglarız . Bide bazı Türk formlarda SI' a K20 swap ya da B16a2 bu motor ifadeleri geçiyor bunlarıda yanıtlayabilen birisi olursa çok sevinirim

2. Bazı formlarda CRX 3-4 vites dislisinden bahsediyor arkadaslar. Ara hizlanmada ciddi artislar oldugundan bahsetmisler. Bu konuda yorum alabilir miyim? Uygulaması kullanıcı bilgili yorumu tahmini fiyatı nedir ?

3.Makul bir motor gücü arttırımı için şu sıralama nasıldır ortalama motora katacagı güç ne olur ? Filtre , headers , egzoz , CRX 3-4 Dişlisi uygulaması nasıl bir güç katar ortalama fiyat nedir ?

ozkan01

  • İleti: 111
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28397 : Ekim 15, 2015, 07:51:18 ÖS »
Kardeşim hoşgeldin. 1. Soruyu yanitlamaya çalışayım.swap olayı farklı bir aracın motorunu senin araca takma işidir. Yanı yeni bir motor alacaksan çok para harcarsin. B16 a2 dediğin motor halis mulis ulu honda motoru,motorlarin krali litreye 100 bg sığdırılan muhteşem civic 1.6 vti motorudur.o motoru alacağına 30 bin ver o arabayı al.swap pahalı bir olaydır.sen egzoz,headers,51 lık düz boru yap gazla.buda sana en az 15-20 beygir kazandırır.ama sen önce alacgin aracın makinada beygiri kaç çıkıyor ona bi baktir bence. 136beygirlik Sİ 90 beygire düşmüş olmasin

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28398 : Ekim 22, 2015, 11:25:54 ÖÖ »
.
« Son Düzenleme: Ekim 22, 2015, 11:26:53 ÖÖ Gönderen: hakanilkiz »

hakanilkiz

  • hakanilkiz
  • İleti: 85
Ynt: (EG TEAM) CİVİC 92-95 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #28399 : Ekim 22, 2015, 11:26:33 ÖÖ »
arkadaşlar bilgisi olan varmı 1992 honda civic ex sedan otm. araçta bu silecekteki mist modu nedir?

https://yadi.sk/i/jG9RqC6ejv6eg
« Son Düzenleme: Ekim 22, 2015, 11:29:05 ÖÖ Gönderen: hakanilkiz »