eg kasalar
soch 1.5 karbıratorlu (el,ex)
doch 1.6 enjeksıyonlu (si)
ve nadır olarak 1.5 vtec olarak tr de mevcuttur
swaplanmıs olarak k20 vs. de farklı motor seceneklerı mevcuttur.
sadece sekıl ıstıyoran el - ex senı tatmın eder
ama yurusun dıyorsan si alacaksın
si ile vtec 2 ve 1.6 ies elerle rahatca dalga gecebılır ek kasa vtec gecemesende arkasından yuruyebılırsın.
tam anlamıyla yaslı kurttur ve aracı tanımayan cogu kısı ıcın saka makınasıdır.
yakıta gelınce piyasadakı 1,6 lıtre araclardan fazla da yakmaz az da yakmaz orta karardır.
ama yakıt performans olayına gelınce cogu arabaya gore onlerde yer alır.
atmosferık olarak 130-136 beygırı halen pıyasadakı cogu sıfır aractan bıle alamıyorken 92 95 yılları arasında
var olan bu arac yakıtnın da, odenen paranın da hakkını verebılmektedır.
emsal olarak bu aracın kardesı 160 beygırlık doch vtec 96-99 dur
keza bu aracın pıyasası bıl haylı yuksek olup neredeyse vtecII paraları ıstenmektedir
dolayısı ıle si'a orta direğin performanslı-ekonomık spor aracı gozu ıle bakmak mumkundur.
saglam bır si için uzerındekı ekıpmana gore 10-15.000 arası bır rakam vermen gerekır.
8-9000 a da si bulursun ama senı cok uzer yuzu astarından pahalıya gelır yada aracı toplayamazsın .
kronık soruna gelınce bu araclar (civiclerin genelı aynı gercı) motor ve yol sesını kabıne alır, kazasız arac bulursan kaportada kolay kolay curume olmaz. motorunda elektrık aksamında sımdıye kadar hc sorunum olmadı. varsa dıger arkadaslardan sıkıntılı olan belırtsın.
bana kalırsa ıç doseme ıscılıgı, kaportası ek, vtecII gıbı kardeslerınden daha basarılıdır. Si ın tek sorunu bence yasıdır. dedıgım gıbı o bır yaslı kurttur.