Gönderen Konu: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 778914 defa)

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1250 : Kasım 23, 2009, 12:34:09 ÖS »
sağol dostum sorma   honda sorunsuz araba derler ben sorundan başımı kaldıramıyorum,  ama yinede seviyorum mereti
aslında sıkıntı kalitesiz bilgisiz tamircilerden kaynaklanıyor,

silecek muhabbeti bencede ark yapmış olbilir bir elektrikçiye mutlaka göster




khayyin

  • İleti: 22
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1251 : Kasım 23, 2009, 05:31:22 ÖS »
Arkadaşlar şimdi yokuşa deviri yükseltip girmek mi gerekiyo yoksa düşük devirle mi girmek daha sağlıklı sonuç olacaktır.Birde yokuşun en başında lambalar var ve kırmızıdan sonra harekete kalkıp da 40-60 km arasında seyir etmek doğru mu?

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1252 : Kasım 24, 2009, 02:34:38 ÖS »
Yokuşa devri yüksek girmek doğru olandır. Asla devir düşürmeyin yokuş esnasında. Arabayı yorarsınız aksi halinde. Otom viteslilerde eger ayagınızı gazdan çekmezseniz kendiliğinden devri yükseltmek için yokuşun belli bri yerinde vitesi küçültecektir bırakın küçültsün. Yokuşta her zaman yüksek devir ya da vitesi 2 ye alıp fazla hızlı gitmemek en iyisidir. Arabalarımız ağır bir de siz bunu az devirde yokuş çıkmaya zorlarsanız motor yorulur ya yüksek devir hızlı giriş ya da 2nci viteste 40-50 km normaldir. Kırmızı ışık örneğinde en iyisi 2 ile kalkıp 40 km hızla gitmektir (40a çıkarsa o da :) )  yokuşta.(otom vites için geçerli bu örnek) Düz viteslerde birinci viteste kalkın gidebildiği kadar hızlı gidin ama bir gözünüz de hararet göstergesinde olsun malum bizim araçlar contayakar cinsten. İyi sürüşler.
« Son Düzenleme: Kasım 24, 2009, 02:38:02 ÖS Gönderen: notdream »

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1253 : Kasım 25, 2009, 03:38:20 ÖS »
merhaba arkadaşlar. 2 ay önce 1997 model 1.6 ils alarak aranıza katıldım. aldıktan sonra bu formu ilk sayfadan itibaren okuyarak euro civic hakkında güzel bilgilere sahip oldum. aldıktan sonra fazla bir masraf yapamamıştım. bakımlarına yeni başlıyorum. geçen hafta sonu ilk kez özel servise götürdüm. genel bir kontrol ve buji ve hava fitresinin değişimi yaptırdım. araçta aciliyetli bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. ustada ilk kez gittiğim bir usta. buna rağmen korkutup "onu değiştir ,bunu değiştir" diyen bir tip değil. ancak aracın triger setinin ne zaman değiştiği hakkında bilgim olmadığı için bayramdan sonra triger seti değişecek. 1.6 klimalılarda triger setiyle beraber klima ve birkaç kayışın daha değişimi gerekliymiş.honda servisi arayıp parça fiyatı ve işçilik fiyatını aldım. fiyatlar hakkında biraz bilgi vermek istiyorum

honda serviste, triger seti ve diğer kayışlar ortalama 160 lira.
honda serviste, işçilik 250 lira.

özel serviste, yan sanayi (usta tarafından önerilmiyor) triger seti ve diğer kayışlar 90 lira civarında.
özel serviste, orijinal triger seti ve diğer kayışlar honda servisle aynı. 160 lira civarında.
özel serviste, işçilik 80 lira.

anlayacağıniz işçilik ücretinde büyük fark var.

aracımı götürdüğüm usta bu araçlarlar için gayet olumlu konuşuyor. özelliklede motoru için. ancak kaporta parçaları için dikkat edilmeli. bulması sıkıntılı olabiliyor diyor.

daha önce 3 yıl süreyle 206 kullanmıştım.
hondanin yol tutuşu , motoru ve araç iç hacmi çok daha tatmin edici. ancak yüksek hızlarda ses yalıtımı (yaşına göre normal olabilir) için bişeyler yaptılabilir diye düşünüyorum.

herkese kazasız sürüşler. iyi bayramlar.

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1254 : Kasım 25, 2009, 03:41:43 ÖS »
kirmizipipo hayırlı ugurlu olsun. Güle güle kullan.

khayyin

  • İleti: 22
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1255 : Kasım 25, 2009, 05:08:53 ÖS »
kirmizipipo abicim araban hayırlı olsun hoş geldin aramıza bende de 96 model var yalıtım için ne yaptırsan bana haber verirsen bende bişler yaptırmayı düşünüyorum da

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1256 : Kasım 28, 2009, 09:07:03 ÖÖ »
çok teşekkürler. ses yalıtımı için forumları takip ediyorum.bu konuda biraz kafam karışık. "bin hoca bin hece" muhabbetine dönmüş. yaptırıpta çok memnun kalanda var , hiçbir etkisinin olmadığını söyleyende var. ziebart gibi bilindik markalarda bu işi yapıyor. % 50 ye varan ses yalıtımı olabileceği söyleniyor ve özellikle japon arabalarının da bu işten daha çok verim alınabildiği. ama forumlarda yorumları okuduktan sonra %50 ses yalıtımı iddası biraz abartılı gibi geliyor. ancak bizim arabaya yaptırmış birisinin fikri bize yardımcı olabilir. insanlar bu işlemi yeni arabalarada bile yaptırıyorlar. ve bunu beğenme olayı herkezte çok farklılık gösterebilecek birşey.herkesin beklentisi farklı olabilir.işlem yapıldıkran sonra kullanılan malzeme nedeniyle 40-45 kg civarında aracın ağırlığında bir artış oluyormuş. bakalım konunun takibindeyim yakın bi zamanda bu işlemi yaptırma olayım olamayacak malesef. daha öncelikli bakımlar var. p.tesi kısmet olursa triger değişecekti. ancak dün aracı kullanırken motor ışığı yandı ve arabayı hızlıca otoparka geri bıraktım. konu biraz canımı sıktı. çalışmada ve sürüşte bir farklılık yoktu ama durup duruken yanacak birşey değil. inşallah trigeri değiştirmeyi engelleyecek büyüklükte bir masraf çıkartmaz.

Nitrogenius

  • nitrogenius
  • İleti: 171
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1257 : Kasım 30, 2009, 02:15:40 ÖÖ »
Herkese Selamlar... Yeni arkadaşlarımada aramıza katıldıkları için hoşgeldiniz diyorum. Arkadaşlar iş güç fena uğraşıyorum. Forumu ve sizleri ihmal ediyorum farkındayım. Geçen akşam Okyay kardeşim aradı ve muayenede yaşadığı bu sürücü dahil 5 kişi olayını paylaştı. Bende farkedilmedi ama satarken falan ne olur bilemiyorum.
Arkadaşlar benim çok ciddi bir sorunum var aslında. Yaklaşık 2-3 aydır iyice belirginleşti ve beni aracı kullanırken tedirgin etmeye başladı. Sorun Direksiyon ile ilgili. Anlattım mı bilemiyorum ama ben araçla sol taraftan bir kaldırıma çıkmıştım. O günden sonra direksiyonda ilk başlarda hissetmediğim ama sonralarında belirgin bir şekilde hafiflemeye başlayan direksiyon sorunum ortaya çıktı. Aracımı ustama götürdüm en sonunda ön takımları kontrol etti ve bir sorun yok dedi. Birkaç kişiye aracı kullanmasını söyledim buna rağmen direksiyonda bir sorun yok cevabını aldım. Ben bu arabaya yaklaşık 18 aydır biniyorum. ilk aldığım halinide çok iyi biliyorum. Sessiz bir motor, vınlamayan bir direksiyon,  atak bir araca sahiptim. Bu 3 sorunuda yaklaşık 3 aydır belirgin bir şekilde yaşıyorum.

Geçenlerde sol cam açılmadığı için ustaya gittim. sigortayı değiştirdi. Düzeldi. Rica ettim beraber bir deneme sürüşüne çıkabilirmiyiz dedim bana rot balansa sok aracını gel neyse halledelim dedi. Çok iyi bir ustayla tanıştım. Allah razı olsun soru sormadan bana kendisi açıklamalarını yaptı. Rot ayarını halletti. Direksiyonda ki havayastığını söküp direksiyonu ayarladı. Direksiyonun turu sola doğru daha fazla dedi. Rot ayarını yaparken bana bu arabayla kaldırıma falan çıktın mı diye sordu ? Haliyle evet cevabını verdim. Direksiyondaki hafiflikten bahsettim. Ben aldığımda bu aracın direksiyonu daha tok ve daha sertti dedim. Biraz kullan hala aynı sorunu yaşadığını düşünürsen %99 direksiyon kutusundandır dedi. Sizlerde aynı araçları kullanıyorsunuz Acaba ben mi çok takıntılıyım bilemiyorum ama gerçekten ilk aldığımda ki o tatlı sert direksiyon yerine aşırı derecede hafiflemiş ve daha rahat çevirebildiğim bir direksiyona sahibim. Ve ayrıca arabayı çalıştırdığımda hareket etmeden önce direksiyonu sağa sola çevirirken Vınlama sesi geliyor. Şimdi sabah ilk işim ya Floryadaki Şeref Ustaya onu tanıyan bir arkadaşımla gitmek ya da rot balans ayarını yapan ustayla direksiyon konusunda neler yapabileceğimi konuşmak.
Bu şekilde bir sorun yaşayan arkadaşım varsa ve tecrübelerini aktarırsa sevinirim.

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1258 : Aralık 01, 2009, 09:11:40 ÖÖ »
Tayfunum öncelikle geçmiş bayramın mübarek olsun :) O ruhsat meselesi de aydınlandı yazmıştım yukarıda ama sana özel yazayım dedim :) Yeni Ruhsatlarda sürücü dahil ibaresi var bu olursa 5 olacak ama eski ruhsatsa seninki de sanırım eski sürücü dahil yazmaz ve 4 olması yeterli. Benim aracın direksiyonu senin dediğin gibi tatlı sert hiç de hafif değil. Hafif olması daha iyi değil mi parmakla çevrirsin. Nasıl vurdun kaldırıma tarif et de ben de vurayım :) Sevgiyle kal.

Nitrogenius

  • nitrogenius
  • İleti: 171
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1259 : Aralık 01, 2009, 10:01:30 ÖÖ »
Sağol dostum... bende Sürücü dahil 4 yazıyor ve yeni RUHSAT :)) .. Artık Allahtan hayırlısı ne olur ne biter bilemiyorum. Valla sen espri yapıyorsunda aracın tepesine çıktığımda o direksiyon elimin altında kıpır kıpır ediyor ya birde gel bana sor :)) Birazdan arabayı götüreceğim. Söylediğim o tatlı sert direksiyona alışınca direksiyonun şu anki kuş gibi halini hissetmek farkedilmeyecek gibi değil..Yani aracı kullanırken inan bana bazen direksiyonunun kilitleneceği ve o istikamette gideceğim şeklinde senaryolar kuruyorum kendi kendime :)) Bu arada gözünü seveyim ne kaldırıma çık ne de araban çizilsin. Ben kendi şahsi hatamdan dolayı çıktım. Kendime de o gün için çok kızıyorum.. bu zamana kadar beni hiç üzmedi aracım ve bende doğru dürüst ilgilenemedim bile. ama gel gör ki direksiyon ile ilgili karşılaşabileceğim en ağır durumları bile düşünüyorum..

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1260 : Aralık 01, 2009, 10:04:12 ÖÖ »
Allah korusun dostum inşallah bir şey olmaz  tamir ettirene kadar. Bakalım ne diyecek ustalar buraya yazarsın sonucu. Dört gözle bekliyorum. Kal sağlıcakla.

Nitrogenius

  • nitrogenius
  • İleti: 171
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1261 : Aralık 01, 2009, 05:00:36 ÖS »
Okyay bekledigin cevabı veriyorum. Ama hafta sonu bir cevap daha alacağım onuda burada yazarım. Öğle vakitlerinde 1 saatlik izinle cıktım ve galerici bir abimizin tanıdıgı ustaya gittim. Usta aracla bir tur attı geldi.
Arabanda sadece şarj dinamosundaki bilyadan ses geliyor. Dalma yok direksiyonda boşluk yok. kısacası aracında hiçbir sorun yok dedi. Ben yine şaşkınlık içinde bana verilen cevapları dinlerken bana şu soruyu sordu. Arabaya lastik falan aldın mı ? dedi.
Bende ön lastikler 3-4 aylık dedim. Cevabı başka yerde arama dedi. Direksiyonun hafiflemesi yeni lastiklerden diyor. Ama dönüşte arabaya binipte direksiyondaki o hafiflikle başbaşa kalınca kafamın içinde tilkiler dönmeye başlıyor. Cumartesi günü Radar Honda Şeref Abimize uğrayacağım. Bir test yapalım bakalım dedi. Oradan çıkacak sonucuda burada paylaşırım.

Not: SÜRÜCÜ DAHİL 5 KİŞİ :)))

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1262 : Aralık 02, 2009, 11:15:34 ÖÖ »
Cevap için teşekkür ediyorum. Şeref ustaya da selamlar. Sonucu merak ediyorum. Bakalım testi nasıl yapacak ve ücret ne isteyecek? Bakarsın ben de ona bir checkupa giderim. Gerçi muayeneden geçtik ama motordu direksiyondu baktırmak isterim. Ha bu arada sorar mısın Şeref Ustaya yağmur yağdığında benim farları yakmak isteyince sileceklerin üçü de çalışıyor ve kornamın sesi kısılıyor uzun bir süre böyle gidiyor sonra düzeliyor. Bunu nasıl halledebilirim diye? Ark mı yapıyor nedir su giriyor bir yerden herhalde ama?Sen de inşaAllah bir sıkıntı yaşamazsın. Keyifli sürüşler diliyorum dostum sana.
« Son Düzenleme: Aralık 02, 2009, 11:19:02 ÖÖ Gönderen: notdream »

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1263 : Aralık 02, 2009, 11:59:19 ÖÖ »
arkadaşlar sıkıntıyı tam olarak anlayamadım ama bende şöyle bir problem var

96 ils otomatik lpg li 189.000 km de araç

araç rampalarda zorlanıyo, ve hızlanmıyor   çok dik rampalarda durma noktasına geliyor  eski seriliğini yitirdi eskiden  çok seri bir araçtı getirdim ustaya sibop ayarı dedi yaptılar almaya gittiğimde bana triger sentesininde yarım tur gevşek olduğunu bunu da sıktıklarını söylediler neyse aradan 2-3 y geçti yine aynı şeyler oldu başka bir usta yine sibop ayarı dedi yaptırdık ama bişey değişmedi araç atak değil  senin otomatik şanzıman fişekleyiyor dedi ayarlarını falan sıktı ama  bu seferde her vites değiştirmede ayaş öne doğru atılmaya ve bizi sarsmaya başladı, başladık eski ustamızı aramaya gittik şanzımandaki sorunu  ayar yaparak düzeltti abi arkasından  problemimi anlattım bana triger kayışı kaliteli veya orjinal değilse sente kaçırır bunun için orjinalini taktır dedi   bostancı honda ikiler   150 tl masraf var yarın inşallah yaptırmayı düşünüyorum.

Barış ne oldu senin bu sorunlar çözüldü mü? Sesin soluğun çıkmıyor uzun zamandır.

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1264 : Aralık 03, 2009, 08:22:21 ÖÖ »
kardeşim selam,

valla ikiler hondaya gittim sağolsun ilgilendiler trigerde sorun yokmuş hatta iyi durumdaymış dfediler sente ve sibop ayarı yapıldı 70 tl ye maloldu şimdi daha iyi araç, ama bence yinede çekiş düşük arabada birde altına bakalım dediler aracı direksiyonu tam tur sola çevirince tıkır tıkır sesler geliyordu aks körükleri yırtılmış birde rot başları değişecek

****** servis'i aradım  aks körüklerinin her birine 88 istedi 2 adet var 88x2 ,  rot başları için de sağ : 188 sol 205 tl imiş  bu fiyatlara işçilik dahil değil

dışarıda sordum rot başlarının tanesi 25 tl kötüklerde 15 tl tanesi 50 tl işçilikle 2,5 saat gibi bir zamanda değiştiririz dediler  :)))

arkadaşlar bu aks körüklerine dikkat edin  kronik bir sorun ve 10-20.000 km de bir bizim araçlar yırtarmış bunları içine su ve toz alırsa aks kafaları bozuluyor ve pahalı bir meret aks kafaları

« Son Düzenleme: Aralık 03, 2009, 08:24:00 ÖÖ Gönderen: obkavi »

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1265 : Aralık 03, 2009, 09:16:50 ÖÖ »
Servislere gidilmez bu ekonomik krizde zaten fiyat farkına bakar mısın. Kaldı ki orjinali kadar kalitelidir o söylediğin körükler. Aynı şeyler rot başları da için geçerli. Kaliteli olsun ama orjinal kadar pahalı olmasın diye tercih ederim her zaman. Servisler ipin ucunu kaçırdı hem malzemeden hem de işçilikten fazla para kazanayım diye atmadıkları kazık yok. Bir de bunların bazıları hepsi değil aracın çalışan bazı yerlerini de bilerek bozuyorlar ileride yine başka sebepten gel de yolalım seni diye. Her zaman derim servislerdeki ustaların çoğu dışarıda kendi dükkanlarını açıp piyasada tutunamayacak kadar usta olmayan insanlar. Gidip maaşla çalışıyorlar mecburen onlar da. Vesselam. Barış bu ikiler hondada kaç para istediler arıza tespit için?

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1266 : Aralık 03, 2009, 09:52:22 ÖÖ »
ayıca bir para istemediler diğerleri yapılıyordu zaten onada baktılar

notdream

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1267 : Aralık 03, 2009, 10:00:40 ÖÖ »
diğerleri derken ...?

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1268 : Aralık 03, 2009, 02:17:21 ÖS »
sibop ayarı falan yapılıyordu o arada baktılar

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1269 : Aralık 04, 2009, 09:17:27 ÖÖ »
merhaba arkadaşlar. p.tesi günü sol aks körüğüve triger seti 250 liraya değişti. motor arızasıda oksijen sensöründen kaynaklanıyormuş. o da 170 liraya değişti. normalde honda servisinde triger değişimi için sadece işçiliğe 250 lira istemişlerdi. servis fiyatları uçmuş durumda.

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1270 : Aralık 04, 2009, 09:27:42 ÖÖ »
bu servisler ne yapmaya çalışıyor anlamadım usta, bukadar fahiş fiyat olurmu tamamen kazıklama üzerine kurulu sistem bu

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1271 : Aralık 04, 2009, 10:23:22 ÖÖ »
hocam kesinlikle doğru söylüyorsun. arabayı almadan önce honda serviste kontrol ettirmiştim.havaya 150 lira para gitti. şimdi honda servis yerine keşke bu gittiğim özel servise götürseydim diyorum. kesinlikle daha çok bilgilendiriyorlar. iyi özel servis bulmak gerekiyor.

senin belirtmiş olduğun aks körüğünü, usta kontrole götürdüğümde fark etmişti. ve seninde belirttiğin gibi değişmediğinde daha büyük maliyete sebep oluyormuş. trigeri değiştireceğimi söylediğim için ikisini beraber değiştiririz dedi. ve işçilik rakamı daha uyguna geldi. gittiğim ustadan şimdilik memnunum. honda serviste bu işleri için 700-800 liradan aşağı çıkmazdım herhalde.


obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1272 : Aralık 05, 2009, 08:58:51 ÖÖ »
nitrogenius dostum ne yaptın bi bilgi ver merak ettik

Nitrogenius

  • nitrogenius
  • İleti: 171
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1273 : Aralık 06, 2009, 10:37:47 ÖS »
Herkese Selamlar, arkadaşlarım cumartesi sabah Şeref Ustamızın yanına gittim. Yeri oldukça basit bir yerde.. karşıda bulunan arkadaşlarımda eğer gerçekten iyi bir ustaya ihtiyacınız varsa Şeref Abinin yanına uğrayın.
Benim araçta hissettiğim sorun şuydu. Direksiyonun aşırı derecede hafiflemesi.

Şeref Ustayla beraber teste çıktık. Gerek TEM yolunda gerekse normal E5 te  eğer yol bozuksa giderken örnek veriyorum bu arada hız 100-120 diyelim, direksiyon hafif oynuyordu elimin altında. Onun dışında ise genel kullanımda da bir hafiflik vardı. Bu kontrollerin dışında genel bir kontrolde yaptı Şeref Usta.
Sol arka ve sol ön amörtisördeki esnemeler aracın kasasının tatlı virajlarda çok az esnemesine sebep oluyor. Sende bu esnada direksiyon hafif bir şekilde oynayınca bu şekilde hissediyorsun dedi. Bu şekilde kullanmaya zamanla alışınca artık hissetmezsin ve bunları değiştirmenin bir anlamı ya da aciliyeti yok dedi. Ön lastiklerimi 5 ay kadar önce değiştirmeminde direksiyonun rahatlamasında büyük bir rolü olduğunuda söylemeden geçmedi.

Direksiyon kutusundan yağ sızma olayı olmuş. Tamirini sorduğumda çıkmasının 250 TL kadar olabileceğini ama sadece direksiyon hidroliğini kontrol etmemin yeterli olabileceğini de söyledi.

Şarj dinamosunun bilyasında sorun olduğunu, (araç giderken önden bu sorun yüzünden vınlama sesi geliyordu) ama bu sorunu biran önce çözmemiz gerektiğini yoksa şarj dinamosunu dağıtabileceğimi de ilave etti.

Arka sağ salıncak burcunun çatlak olduğunu 10,000-15,000 km idare edeceğini onuda zaman içinde onarmak gerektiğini söyledi.

Genel durum bu. Aracın ciddi bir sıkıntısı yok. Ama şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Şeref Usta başka ustalar gibi değil. Bir soru sorduğunuzda size gerçekten ihtimalleride sayarak hem paranızın cebinizde kalmasını, hemde sizin aracınıza dair yapılması acil olan şeyleri söylüyor.

Şimdilik benden bu kadar.. Hepinize tekrar selamlar..

obkavi

  • İleti: 397
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1274 : Aralık 07, 2009, 09:32:09 ÖÖ »
dostlar bende haftasonu
ön takımdan gelen sesler nedeni ile bir tamirciye gittim,

sağ sol rot başları
sağ sol aks körükleri
sağ direksiyon kötüğü

bunlar değiştirdik

rotlar 46 tl kötükler 30 tl  diresiyon körüğü 10 tl  rot ayarı 25 tl  ön takım işçilik 80 tl