Gönderen Konu: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 778808 defa)

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1725 : Kasım 20, 2010, 07:47:44 ÖS »
Sorun egsozdaymış. Tamamen söktürüp ufak tefek çatlakları kaynak yaptırdım ve temizlettim. Şuan motor sesi çok daha güzel geliyor ve aracın gücünü hissedebiliyorum. Özellikle 3000-3500 devirden sonra tutabilene aşk olsun. Ama içim rahat etsin diye gaz ayarını da kontrol ettiricem.

Takozları nereden temin ettiniz ve ne kadara mal oldu ?

Far konusuna gelince; aracın farları sizlerin dediği gibiymiş. Yani farklı renk falan değilmiş, farlar bulutlara doğru baktığı için bana öyle gelmiş.

yesilkoy34, önerilerini dikkate alacağım. Araç 10 gündür bende. Yavaş yavaş birbirimize alışıyoruz :)



Pascalno

  • İleti: 1
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1726 : Kasım 23, 2010, 06:11:43 ÖS »
Slm bendede 1996 euro civic var fakat ben bu aracın uzun farlarını bir türlü yakamıyorum. Nasıl yandığını bilen varsa cvp verebilirmi

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1727 : Kasım 23, 2010, 06:40:43 ÖS »
sorunu umarım doğru anlamışımdır; soldaki sinyali kendine biraz çek, iyice çekip çıt sesini duyup bıraktığında sürekli yanık kalır

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1728 : Kasım 23, 2010, 06:42:03 ÖS »
iyi günler euro civic sahipleri ve ilgilenenleri, yaklaşık 1 ay önce 98 model euro civic 1.6 ies manuel sahibi oldum, öncelikle bu modelin 1.6 ils den farkını öğrenebilir miyim, ayrıca aracımın klima kompresöründe problem olduğunu biliyorum, orjinal veya ostimden çıkma bulma şansım varmış, orjinal bulunabiliyor mu bulunuyorsa ne kadardır diye araştırmadım, sadece internetten bi kaç adrese baktım, daha önce bu problemle karşılaşan veya bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi, servis 500 tl ye çıkma buluruz ostimden dedi, ne kadar güvenebilirim yardımcı olabilir misiniz,

şimdi de aracım hakkında biraz bilgi vermek istiyorum; bu ilk aracım benim, atiker tüp var üzerinde, benzini denemedim ama tüpte şehir içi 20-21 kuruş yakıyor, nasıl normal mi sizce? herhangi bi tüp ayarı gerekir mi?
aracımı ilk aldığımda bahsettiğim klima probleminden başka bir de sol akis körüğünde yırtık vardı onu değiştirdim, özel servis amortisörleri 1 yıl sonra değiştirelim dedi (denizli-denizliden aldım arabayı), burdur daki tanıdık tamircim bişey yok amortisörlerde normal bakımlarını yaptır düzenli yeter dedi), çukurlara girince önden biraz tıkırtı geliyor- amortisör dışında birşey olabilir mi- ? ayrıca-benzinde denemedim- tüple giderken 120 kmden sonra hızlanması epey yavaşlıyor bu niye olabilir? 120 ye kadar herşey normal yani gayet seri, en fazla 160 ı gördüm ama onu da farkında olmadan yaptım yani hissettirmiyor, ama 120 den sonra çok denedim yaklaşık 30 saniyede falan 140 a ulaşıyor, motoru iyi bi problem yok dedi götürdüğüm herkes (180binde şu an)
sonuç olarak sorunlarımı başlık olarak sıralarsam bana tavsiyeleriniz ve görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim, honda hayat onda dediler, bu hayatı ben de kazasız belasız ilk aracımla yaşamak istiyorum...

1-) ies ve ils farkı nedir?
2-) klima kompresörünü nasıl temin edebiliriz, bulma ve takma konusunda illa ki servise mi bırakalım?
3-) yakıtı normal mi?
4-) amortisöre denizli 1 yıl sonra dedi, kendi tandığım hiç bişey yok dedi, ne yapayım?
5-) çukurlara girince gelen sesler neyden kaynaklı olabilir amortisör dışında?
6-) 120 ye kadar uçan araba 120 den sonra niye ivmeyi düşürüp hızlanmasını yavaşlatır?
7-) ayrıca aracımın gerçek beygir gücünü pratik nasıl bilebiliriz? ruhsatta 70 yazıyor

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1729 : Kasım 23, 2010, 10:58:27 ÖS »
Tıkırtılar bende de var. Amortisörler yeni değişmesine rağmen. Aynı soruyu sorduğumda takozlardan kaynaklandığı söylendi. Yakın zamanda değiştiricem. Fark olursa buradan yazarım.

Az önce arkadaşın 2000 model 1,6 ies'i ile karşılaştırma yaptık. İkisi de atiker sıralı sistem lpg'li. Benim arabam 5. vites 3000 devirde 100-105 km hız ile giderken arkadaşın aracı aynı yolda 5. vites 3000 devirde 120 civarı gidiyor. Problemin gaz ayarından kaynaklandığını düşünüyorum. 120'den sonra ivme düşüşü bende de gerçekleşiyor fakat 30 sn uzun bir süre bence. Ölçmedim ama 120'den 140'a ulaşması 15 saniyeden fazla sürmez diye düşünüyorum. Tabi daha 2 haftalık euro civic sahibiyim. Daha tecrübeli arkadaşlar daha sağlam cevaplar verecektir.

Yakıt konusu benim de biraz kafamı karıştırdı. Uzun yolda 21 kuruş yaktı. Egsozunu temizlettim gaz ayarını da yaptırdıktan sonra deneyip yazarım.

Aracın gerçek beygir gücü kw değeri ile 1,34 ü çarpıp bulunuyor diye biliyorum. Fakat benim aracın özelliklerinde de 69,8 kw yazıyor. Fabrika çıkış özelliklerine baktığımda euro civiclerin hepsinin 113 hp değerinde olduğunu gördüm. Yanlış yazılmıştır diye düşünüyorum.

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1730 : Kasım 23, 2010, 11:18:34 ÖS »
teşekkür ederim msjına, bu 5.viteste devir olayını ben de deniycem, düz yolda mı denemiştiniz, tecrübelerini yine paylaşırsan çok sevinirim, ayrıca birşey daha sormak istiyorum, yedek parça çok büyük bi problem mi euro larda, internetten aradığım tüm sitelerde hep normal civic lerin parçaları mevcut
« Son Düzenleme: Kasım 23, 2010, 11:19:27 ÖS Gönderen: ziebart007 »

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1731 : Kasım 23, 2010, 11:29:02 ÖS »
Yokuş sayılmayacak kadar az eğimli bir yolda denedik. Yedek parça konusunda inan benim de hiçbir fikrim yok. Dediğim gibi  aracı alalı 2 hafta oldu. parcatreni.com 'da euro civic parçalarını görmüştüm. Oradan inceleyebilirsin. Fakat sitenin güvenilir olup olmadığını veya parçaların orjinal mi yan sanayi ürünü mü olduğunu deneyimli arkadaşlar daha iyi bilirler.

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1732 : Kasım 23, 2010, 11:35:24 ÖS »
umarım sorunsuz bineriz, benim de ilk arabam olduğu için üzerine titriyorum, ufak bi ses gelse 2 saat inceliyorum, antalya da bi çek up yaptırıcam muayenesine yakın-nisanda-
kardeş seni yakalamışken bişey daha sorayım, atiker de tüp uyarı verdiğinde bitmiş mi oluyor kesin, çünkü o uyarıdan sonra belli bi süre sonra tekrar ötüyor, arabayı sıfırdan çalıştırdığımda bazen 5 km sonra ötüyor tekrar, ilk çalışırken ki benzin 5 km gitmez sanırım

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1733 : Kasım 23, 2010, 11:41:45 ÖS »
Valla şuana kadar kırmızı ışığı bile bi kere gördüm. :) Genelde depo dolu oluyor. O yüzden hiçbir fikrim yok.

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1734 : Kasım 24, 2010, 12:49:36 ÖS »
ziebart007 dostum 120 den 140 a çıkarken 30 sn bence çok uzun bir süre.
benim araç 5. vites 3000 devirde 115 civarında bir hız yapıyor. 120 nin biraz altında kalıyor.
140 gibi bir hızı bizim araçlarda 3. viteste bile görebilmen mümkün. tabi devir normal olarak yüksek oluyor.
aracını 4. viteste 140 a çıkartmayı dene. rahar rahat çıkması gerekiyor.
bu arada yakıt tüketiminde kuruş hesabından pek anlamam. hergün fiyat değişiyor. ama şehirler arası yollarda 120 civarında hız ile 6 litre , şehir içinde 10 litre civarında yakıt tüketimi var. lpg takılı değil.

yedek parça konusunda sıkıntı yaşamadım. zaten normal bakımda kullanılan buji , yağ filtresi , triger v.b. parçalarda sorun olmaz. bunun dışında yaşadığım sorun ön camın çatlaması oldu.onuda sanayide 250 liraya değiştiriyorlar. farların tanesini 90 liraya aldım. bulmada sıkıntı olmadı.
kaporta parçasına ihtiyacım olmadı. muhtemelen sorun burada yaşanır. ama bulunur diye düşünüyorum. kaporta parçasında tedirgin ediyorsa kasko yaptırabilirsin. allah korusun bi sıkınıt olursa servis halleder.

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1735 : Kasım 24, 2010, 08:23:51 ÖS »
Bugün aracın gaz ayarlarını yaptırayım dedim. Sonuç tamamen hüsran. Yokuş aşağı 5. viteste 100 km hızı göremedim. Araç 3000 deviri geçemedi. Gaz ayarını yapan adama sövünce biraz düzeltti. Fakat memnun olmadığım performansı arar oldum. Problem var araçta ama çözecem inşallah. Merak ettiğim bir konu var. Araba benzinde de gazda da 4000 devire kadar çok kötü bir performans sağlıyor. Fakat 4000 devirden sonra resmen şahlanıyor. Sizin araçlarınızda da aynı durum söz konusu mu? Aracın 4000 devire kadar ki olan performans düşüklüğünün sebebi hakkında fikri olan var mı? Bir de aracınızın km sini ve yaklaşık 1000 km de ne kadar yağ eksilttiğini yazabilir misiniz?

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1736 : Kasım 25, 2010, 12:28:40 ÖÖ »
kirmizi pipo teşekkür ederim ilgine, yüksek devirde kullandığımda problem yok, yani 2.viteste 100ü görüyor, yani dediğin gibi 4. viteste 140 ı daha seri bi şekilde görür, benim kastettiğim ivme düşüşü 80de 5. vitese taktıktan sonra, yani 80den 120 ye problem yok ama mesajını okumadan az önce denedim 120den 140 a tam gaz 20 saniye sürdü, çok aşarı bi beklentim yok ama kafamı takmalı mıyım acaba?tabi bunun için en sağlıklı test düz beton asfaltta olur sanırım, ne dersin? benim araç da 5. viteste 3000 devirde 115 yapıyor, 160 ı gördüm araçta ama otoban gibi bir yoldaydı çok da zorlamadım eşim vardı yanımda, senin gördüğün max kaç? ayrıca uzun dike yakın rampalarda 3. vitesi istetiyor bazen  90-100ün altına inmemek için bu normal mi? (130la başladığım tırmanmadan önce)
yedek parça konusunda da teşekkür edrim umarım ciddi bi problem yaşanmaz, olursa da burda danışırım sizlere

eurocv

  • İleti: 52
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1737 : Kasım 25, 2010, 07:16:54 ÖÖ »
Bugün aracın gaz ayarlarını yaptırayım dedim. Sonuç tamamen hüsran. Yokuş aşağı 5. viteste 100 km hızı göremedim. Araç 3000 deviri geçemedi. Gaz ayarını yapan adama sövünce biraz düzeltti. Fakat memnun olmadığım performansı arar oldum. Problem var araçta ama çözecem inşallah. Merak ettiğim bir konu var. Araba benzinde de gazda da 4000 devire kadar çok kötü bir performans sağlıyor. Fakat 4000 devirden sonra resmen şahlanıyor. Sizin araçlarınızda da aynı durum söz konusu mu? Aracın 4000 devire kadar ki olan performans düşüklüğünün sebebi hakkında fikri olan var mı? Bir de aracınızın km sini ve yaklaşık 1000 km de ne kadar yağ eksilttiğini yazabilir misiniz?
Öksijen sensörü nü kontrol ettirdiniz mi, alt devirlerdeki performans düşüklüğünün nedeni olabilir, ayrıca yakıt sarfiyatınız da normalin üstünde ise....Benim araç 190 bin oldu hiç yağ eksiltmiyor..
« Son Düzenleme: Kasım 25, 2010, 07:18:50 ÖÖ Gönderen: eurocv »

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1738 : Kasım 25, 2010, 03:37:34 ÖS »
kirmizi pipo teşekkür ederim ilgine, yüksek devirde kullandığımda problem yok, yani 2.viteste 100ü görüyor, yani dediğin gibi 4. viteste 140 ı daha seri bi şekilde görür, benim kastettiğim ivme düşüşü 80de 5. vitese taktıktan sonra, yani 80den 120 ye problem yok ama mesajını okumadan az önce denedim 120den 140 a tam gaz 20 saniye sürdü, çok aşarı bi beklentim yok ama kafamı takmalı mıyım acaba?tabi bunun için en sağlıklı test düz beton asfaltta olur sanırım, ne dersin? benim araç da 5. viteste 3000 devirde 115 yapıyor, 160 ı gördüm araçta ama otoban gibi bir yoldaydı çok da zorlamadım eşim vardı yanımda, senin gördüğün max kaç? ayrıca uzun dike yakın rampalarda 3. vitesi istetiyor bazen  90-100ün altına inmemek için bu normal mi? (130la başladığım tırmanmadan önce)
yedek parça konusunda da teşekkür edrim umarım ciddi bi problem yaşanmaz, olursa da burda danışırım sizlere

bende en kısa zamanda 5. vites 120 den 140 testini yapacağım kendi arabamda. açıkçası pek dikkat etmemiştim.
ama 5. vites 80'den 120 ye kadar rahat ivmeleniyorsa sonrasının daha seri olması gerekiyor bence.

3 kişiyle uzun yol yaparken, düz yolda 4.vites 170,  5.vites 190 ı görmüştüm. tedirgin olup devam ettirmedim. maksimum ne yapıyor bilmiyorum. ama 170 den 190 a hızlanma süresi zaman almıştı. biraz daha üstüne çıkabileceğini düşünüyorum. ama çok fazla olmaz herhalde.

uzun dik sayılabilecek rampada (çanakkale geliboludan keşena giderken koru dağında) virajda genel olarak 4 ile 90-100 km/h tırmanıyorum. tabi yük durumu v.b. durumlara göre bu değişebilir.
bizim arabalar yüksek deviri seviyor :)


kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1739 : Kasım 25, 2010, 03:38:31 ÖS »
Bugün aracın gaz ayarlarını yaptırayım dedim. Sonuç tamamen hüsran. Yokuş aşağı 5. viteste 100 km hızı göremedim. Araç 3000 deviri geçemedi. Gaz ayarını yapan adama sövünce biraz düzeltti. Fakat memnun olmadığım performansı arar oldum. Problem var araçta ama çözecem inşallah. Merak ettiğim bir konu var. Araba benzinde de gazda da 4000 devire kadar çok kötü bir performans sağlıyor. Fakat 4000 devirden sonra resmen şahlanıyor. Sizin araçlarınızda da aynı durum söz konusu mu? Aracın 4000 devire kadar ki olan performans düşüklüğünün sebebi hakkında fikri olan var mı? Bir de aracınızın km sini ve yaklaşık 1000 km de ne kadar yağ eksilttiğini yazabilir misiniz?
Öksijen sensörü nü kontrol ettirdiniz mi, alt devirlerdeki performans düşüklüğünün nedeni olabilir, ayrıca yakıt sarfiyatınız da normalin üstünde ise....Benim araç 190 bin oldu hiç yağ eksiltmiyor..

benim arabada 180 bin civarında yağ eksiltme olmuyor.

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1740 : Kasım 25, 2010, 10:12:10 ÖS »
kirmizi pipo teşekkür ederim ilgine, yüksek devirde kullandığımda problem yok, yani 2.viteste 100ü görüyor, yani dediğin gibi 4. viteste 140 ı daha seri bi şekilde görür, benim kastettiğim ivme düşüşü 80de 5. vitese taktıktan sonra, yani 80den 120 ye problem yok ama mesajını okumadan az önce denedim 120den 140 a tam gaz 20 saniye sürdü, çok aşarı bi beklentim yok ama kafamı takmalı mıyım acaba?tabi bunun için en sağlıklı test düz beton asfaltta olur sanırım, ne dersin? benim araç da 5. viteste 3000 devirde 115 yapıyor, 160 ı gördüm araçta ama otoban gibi bir yoldaydı çok da zorlamadım eşim vardı yanımda, senin gördüğün max kaç? ayrıca uzun dike yakın rampalarda 3. vitesi istetiyor bazen  90-100ün altına inmemek için bu normal mi? (130la başladığım tırmanmadan önce)
yedek parça konusunda da teşekkür edrim umarım ciddi bi problem yaşanmaz, olursa da burda danışırım sizlere

bende en kısa zamanda 5. vites 120 den 140 testini yapacağım kendi arabamda. açıkçası pek dikkat etmemiştim.
ama 5. vites 80'den 120 ye kadar rahat ivmeleniyorsa sonrasının daha seri olması gerekiyor bence.

3 kişiyle uzun yol yaparken, düz yolda 4.vites 170,  5.vites 190 ı görmüştüm. tedirgin olup devam ettirmedim. maksimum ne yapıyor bilmiyorum. ama 170 den 190 a hızlanma süresi zaman almıştı. biraz daha üstüne çıkabileceğini düşünüyorum. ama çok fazla olmaz herhalde.

uzun dik sayılabilecek rampada (çanakkale geliboludan keşena giderken koru dağında) virajda genel olarak 4 ile 90-100 km/h tırmanıyorum. tabi yük durumu v.b. durumlara göre bu değişebilir.
bizim arabalar yüksek deviri seviyor :)


kirmizi pipo tekrar teşekkürler,  abi 4. vites 170 dedin, nolur bana 5000 devirde falan deme 7000 i görmüşündür heralde, moralim bozulacak yoksa kendim için :), şu hız denemesinden bi de ben geçicem en kısa sürede -gerçi 160 dan sonra korkuyorum ama- 190 yapamazsam tüplü de ondan derim :), abi umarım en kısa zamanda denersin 120-140 ı, ama 80 de tak da bi dene 5 e olur mu :), çok mu pinpiriğim acaba :), tekrar teşekkürler iyi geceler

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1741 : Kasım 25, 2010, 10:19:25 ÖS »
kirmizipipo bu arada yarın ön cama bakıcam markasına orjinal mi bilmiyorum ama yine de bilgin olur-önceki mesajını daha şimdi okudum-

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1742 : Kasım 26, 2010, 11:10:50 ÖÖ »
kirmizi pipo teşekkür ederim ilgine, yüksek devirde kullandığımda problem yok, yani 2.viteste 100ü görüyor, yani dediğin gibi 4. viteste 140 ı daha seri bi şekilde görür, benim kastettiğim ivme düşüşü 80de 5. vitese taktıktan sonra, yani 80den 120 ye problem yok ama mesajını okumadan az önce denedim 120den 140 a tam gaz 20 saniye sürdü, çok aşarı bi beklentim yok ama kafamı takmalı mıyım acaba?tabi bunun için en sağlıklı test düz beton asfaltta olur sanırım, ne dersin? benim araç da 5. viteste 3000 devirde 115 yapıyor, 160 ı gördüm araçta ama otoban gibi bir yoldaydı çok da zorlamadım eşim vardı yanımda, senin gördüğün max kaç? ayrıca uzun dike yakın rampalarda 3. vitesi istetiyor bazen  90-100ün altına inmemek için bu normal mi? (130la başladığım tırmanmadan önce)
yedek parça konusunda da teşekkür edrim umarım ciddi bi problem yaşanmaz, olursa da burda danışırım sizlere

bende en kısa zamanda 5. vites 120 den 140 testini yapacağım kendi arabamda. açıkçası pek dikkat etmemiştim.
ama 5. vites 80'den 120 ye kadar rahat ivmeleniyorsa sonrasının daha seri olması gerekiyor bence.

3 kişiyle uzun yol yaparken, düz yolda 4.vites 170,  5.vites 190 ı görmüştüm. tedirgin olup devam ettirmedim. maksimum ne yapıyor bilmiyorum. ama 170 den 190 a hızlanma süresi zaman almıştı. biraz daha üstüne çıkabileceğini düşünüyorum. ama çok fazla olmaz herhalde.

uzun dik sayılabilecek rampada (çanakkale geliboludan keşena giderken koru dağında) virajda genel olarak 4 ile 90-100 km/h tırmanıyorum. tabi yük durumu v.b. durumlara göre bu değişebilir.
bizim arabalar yüksek deviri seviyor :)


kirmizi pipo tekrar teşekkürler,  abi 4. vites 170 dedin, nolur bana 5000 devirde falan deme 7000 i görmüşündür heralde, moralim bozulacak yoksa kendim için :), şu hız denemesinden bi de ben geçicem en kısa sürede -gerçi 160 dan sonra korkuyorum ama- 190 yapamazsam tüplü de ondan derim :), abi umarım en kısa zamanda denersin 120-140 ı, ama 80 de tak da bi dene 5 e olur mu :), çok mu pinpiriğim acaba :), tekrar teşekkürler iyi geceler

4 vites 170 devir saati kaçtı tam olarak hatırlamıyorum ama 5000 değildir kesinlikle :) 7000 vardır dediğin gibi.
senin söylediğin şekilde 5. vites 80 den 140 a geçişi aksilik olmazsa hafta sonu deneyecem.
aracın 190 ya da 200 yapmasını çok önemsemiyorum açıkçası. normalde uzun yolda zaten 120 civarında bi hızla kullanıyorum. ama sollamaya çıktığında v.b. durumlarda motorun yüksek devirde ne yapacağını bilmek gerekiyor. o konuda bizim araçlar pek üzmüyor. motoru güven veriyor.

ön camın markasını paylaşırsan sevinirim. benimkinin orjinal olup olmadığını anlamak istiyorum. ön cam ile diğer cam markalarım birbirinden farklı. tahminimce orjinal değil.

whiteaddict

  • İleti: 56
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1743 : Kasım 26, 2010, 04:02:11 ÖS »
Bugün itibari ile 1996 Euro Civic sahibi olarak aranıza katılmış bulunuyorum. Resimleri en kısa sürede aktaracağım.

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1744 : Kasım 26, 2010, 04:55:05 ÖS »
hayırlı olsun. kazasız sürüşler.

ziebart007

  • İleti: 9
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1745 : Kasım 26, 2010, 05:37:43 ÖS »
kirmizipipo ön 3 cam scursiv, arka 3 cam splintex

whiteaddict

  • İleti: 56
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1746 : Kasım 27, 2010, 07:45:22 ÖÖ »
teşekkürler kırmızıpipo.

agharta

  • İleti: 15
    • Öneriyoruz!...
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1747 : Kasım 27, 2010, 05:43:30 ÖS »
Aracımı daha önce servis elemanı olan bir ustaya götürdüm. Motoru komple bakıma sokturdum. Radyatör kapağı en kötü yan sanayi ürünü çıktı, orjinali ile değiştirdim. Radyatör kapağından dolayı araç hararet yapıyor diye termostatı söktürmüşler, orjnalini taktırdım. 20-50 yağ koymuşlar, daha 1000 km olmasına rağmen 10-40 yağ ile değiştirdim, yağ filtresini değiştirdim. Aracın bujileri birbirinden farklıymış ve renault bujileri takmışlar, orjinali ile değiştirdim. Supap ayarlarında bozukluk varmış yaptırdım. Avans ayarı bozukmuş yaptırdım. Triger kayışının yaylarını takmamışlar orjinalini taktırdım. Ve en önemlisi triger kayışını 2 diş atlayacak şekilde yanlış takmışlar, kayışı söktürüp tekrar ayarlattım. Yaklaşık 5 saat uğraştırdım ustayı. Ve nihayet 120 beygirlik gücü hissedebiliyorum artık. 3. vitesle çıkamadığım yokuşu 5. vitesle çıktım. 3. viteste 140 gördüm. Boğuk boğuk bağıran araç şuan saz gibi çalışıyor. Ustanın bir lafını aynen yazıyorum. "Bu kadar problemi olan başka bir araç olsa bırak yolda gitmeyi durduğu yerde çalışmazdı." dedi. Çok şükür rahata erdim. :)

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1748 : Kasım 29, 2010, 08:44:18 ÖÖ »
kirmizipipo ön 3 cam scursiv, arka 3 cam splintex

ziebart007 verdiğin bilgi için teşekkürler. bu akşam camları kontrol edecem.

hafta sonu hızlanma testini kısmen yapabildim.
5. vites 80 den 100 e yaklaşık 9 sn gibi bir sürede çıktı. (5. vites 80 ile devir saati 2000 in biraz üzerindeydi.)
100 - 120 aynı şekilde 9 sn gibi sürdü.
ancak istanbul trafği dün akşam 140 a çıkmama izin vermedi. e-5 trafiğine takıldım.
120-140 denemesini çarşamba tekrar deneyecem. sabah saat 3 te tuzlaya sınava gidecem. herlede trafik 140'a çıkabileceğim kadar boş olur :)

kirmizipipo

  • İleti: 119
Ynt: Euro Civic Kullanıcıları Burada Buluşalım
« Yanıtla #1749 : Kasım 29, 2010, 08:52:36 ÖÖ »
Aracımı daha önce servis elemanı olan bir ustaya götürdüm. Motoru komple bakıma sokturdum. Radyatör kapağı en kötü yan sanayi ürünü çıktı, orjinali ile değiştirdim. Radyatör kapağından dolayı araç hararet yapıyor diye termostatı söktürmüşler, orjnalini taktırdım. 20-50 yağ koymuşlar, daha 1000 km olmasına rağmen 10-40 yağ ile değiştirdim, yağ filtresini değiştirdim. Aracın bujileri birbirinden farklıymış ve renault bujileri takmışlar, orjinali ile değiştirdim. Supap ayarlarında bozukluk varmış yaptırdım. Avans ayarı bozukmuş yaptırdım. Triger kayışının yaylarını takmamışlar orjinalini taktırdım. Ve en önemlisi triger kayışını 2 diş atlayacak şekilde yanlış takmışlar, kayışı söktürüp tekrar ayarlattım. Yaklaşık 5 saat uğraştırdım ustayı. Ve nihayet 120 beygirlik gücü hissedebiliyorum artık. 3. vitesle çıkamadığım yokuşu 5. vitesle çıktım. 3. viteste 140 gördüm. Boğuk boğuk bağıran araç şuan saz gibi çalışıyor. Ustanın bir lafını aynen yazıyorum. "Bu kadar problemi olan başka bir araç olsa bırak yolda gitmeyi durduğu yerde çalışmazdı." dedi. Çok şükür rahata erdim. :)

hayırlı olsun agharta. güzel bakımdan geçirmişsin aracı.
arabayı ilk aldığımda benden önceki sahibinin trigerin ne zaman değiştiğini bilmediğim için hemen değiştirmiştim.
senden önceki sahibi pek ilgilenmemiş arabayla. 25 liralık bujiden bile kaçtığına göre yazık.