Eywallah hocam. Haklısın ama ilk arızada sizin dediğinizin aynısı söylendi hem Honda Türkiye hemde Honda EYSA tarafından. Ama bir yazılımcı olarak insan şunu merak ediyor : Madem ki alt devirde kullanmak böyle bir sıkıntı doğuruyor marka olarak yaptığın araç neden 2000-2100 devirde UP-DOWN işaretleri ile vites değiştirmen gerektiği ikazında bulunuyor. Ya da kitapçıkta DPF lambasının önce ünlemsiz yanıp sonra ünlemli yandığı açıklanırken neden 3. kez ünlemsiz yanmadan ünlemli yanıyor. Kısaca bu arıza VW,Seat,Mercedes,BMW ve diğer grup dizellerde de var.Sorun aslında marka değil Euro5 motorda ama diğer markalarda arıza ışığı yandığı zaman sana temizleme imkanı sunuyor malesef bu honda da yok. Servisin söylediği ise şu: Arıza lambasının yanmasını beklemeden 10-15 günde bir temizleyin. Peki nasıl olacak bu? Uzun yola çıkın. Ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Araba mı beni yönetcek ben mi arabayı? Hiç işim yokken sırf araba dpf temizlesin diye uzun yol mu yapacağım. Haaa sadece benmiyim hayır.1000 km de tıkananları duydum. Dolayısıyla CRV den uzak durmak gerektiği kanısındayım.