Gönderen Konu: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 1287953 defa)

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1525 : Mayıs 20, 2013, 05:20:24 ÖS »
ya arkadaşlar şu tüpün su bağlantılarını bi gösterin ya hangi boru nereye gidiyor bakım benimki yanlışmı bağlandı ne huylanıyorum arabadan. bide sanki benimki gazla benzini beraber yakıyor gibime geliyor.

aracında  eger  atıker  varsa
atıker  bayısıne  gıdıp  
tup gaza gelen  borularda  t  baglantısı  varmı  dıye  sorsan  yeterlı  olur.
dıger  markaları  bılmıyorum  ancak  atıker ıcın  onerılerde  bulunabılırım.

hatta kendınde  radyatorden  gelen  lastık  borularda  t   yapıldıgını  gorebılırsın.
ancak  regulator  dıyaframın  eskıdıyse  yırtılma  olup  olmadıgınıda  yıne  servısdekı  atıkercıler  soyleyebılır...
« Son Düzenleme: Mayıs 20, 2013, 05:22:32 ÖS Gönderen: karmak »



karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1526 : Mayıs 20, 2013, 05:23:36 ÖS »
Ustanı değiştir. Belli ki servis değil bu ...


bu  kadar net  ve   acık   ..

HAYALETT_25

  • necmi
  • İleti: 51
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1527 : Mayıs 20, 2013, 05:45:11 ÖS »
ya arkadaşlar şu tüpün su bağlantılarını bi gösterin ya hangi boru nereye gidiyor bakım benimki yanlışmı bağlandı ne huylanıyorum arabadan. bide sanki benimki gazla benzini beraber yakıyor gibime geliyor.

aracında  eger  atıker  varsa
atıker  bayısıne  gıdıp 
tup gaza gelen  borularda  t  baglantısı  varmı  dıye  sorsan  yeterlı  olur.
dıger  markaları  bılmıyorum  ancak  atıker ıcın  onerılerde  bulunabılırım.

hatta kendınde  radyatorden  gelen  lastık  borularda  t   yapıldıgını  gorebılırsın.
ancak  regulator  dıyaframın  eskıdıyse  yırtılma  olup  olmadıgınıda  yıne  servısdekı  atıkercıler  soyleyebılır...
   aracımda zavoli marka tüp var arkadaşımın 1998 model hondasına baktım t dediğiniz o boruyo gördüm ama bende yok o borudan.bugün bişey daha dikkatimi çekti yolda giderken arasıra gazdan benzine geçiyor araba sonra tekrar gaza geçiyor  önceki yazılarımda ikisini beraber yakıyor demiştim ya, bugün yakaladım onu.arabanın bakımlarını yaparken bütün yağları ve tregeri değiştirdim.hepsini orjinal servisten aldım.  aldığımdan beri masraf ediyorum arabaya.termostatınıda çıkarttırdım kışın taktırıcam.başkada yapıcak bişey kalmadı heralde tabi sizin tecrübeleriniz bizim için bulunmaz nimet devamını bekliyorum.teşekkür ederim.

dark_nightt

  • İleti: 103
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1528 : Mayıs 20, 2013, 06:00:58 ÖS »
ya arkadaşlar şu tüpün su bağlantılarını bi gösterin ya hangi boru nereye gidiyor bakım benimki yanlışmı bağlandı ne huylanıyorum arabadan. bide sanki benimki gazla benzini beraber yakıyor gibime geliyor.

aracında  eger  atıker  varsa
atıker  bayısıne  gıdıp 
tup gaza gelen  borularda  t  baglantısı  varmı  dıye  sorsan  yeterlı  olur.
dıger  markaları  bılmıyorum  ancak  atıker ıcın  onerılerde  bulunabılırım.

hatta kendınde  radyatorden  gelen  lastık  borularda  t   yapıldıgını  gorebılırsın.
ancak  regulator  dıyaframın  eskıdıyse  yırtılma  olup  olmadıgınıda  yıne  servısdekı  atıkercıler  soyleyebılır...
   aracımda zavoli marka tüp var arkadaşımın 1998 model hondasına baktım t dediğiniz o boruyo gördüm ama bende yok o borudan.bugün bişey daha dikkatimi çekti yolda giderken arasıra gazdan benzine geçiyor araba sonra tekrar gaza geçiyor  önceki yazılarımda ikisini beraber yakıyor demiştim ya, bugün yakaladım onu.arabanın bakımlarını yaparken bütün yağları ve tregeri değiştirdim.hepsini orjinal servisten aldım.  aldığımdan beri masraf ediyorum arabaya.termostatınıda çıkarttırdım kışın taktırıcam.başkada yapıcak bişey kalmadı heralde tabi sizin tecrübeleriniz bizim için bulunmaz nimet devamını bekliyorum.teşekkür ederim.

kardeş bendede zavoli lpg var aynı dedğin mevzu bende var benzin fazla gidiyor gibi ama geçen sunu farkettim aracın lpg tesisatı beyindne sanki  sölye ayrlanmış  aracın marşına bastın çalıştır araç belli sıcaklığa gelse bile direk gaza atmıyor ben D ye alıyorum yürümek için gaz pedalına  dokunduğum an devir alınca araba gaza geçiyor ve o şekilde kullanılıyor daha sonra kendi benzine felan atmıyor tabiki hatta bazen marşa basıyorum yürümüyorum rolantide bekliyorum araç sürekli benzinde çalışıyor ama durduğum yerde bile bi kere gaz pedalına dokununca gaza geçiyor bunu fark edene kadar bende çeyrek depo kadar benzin durduğum yerde gitti sende dene belki sıkıntı değil sadece ufak bi dikkatsizliktir.

dark_nightt

  • İleti: 103
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1529 : Mayıs 20, 2013, 06:04:50 ÖS »
Birde motor yağı olarak ne marka kullanıyorsunuz veya ne önerirsiniz  kaç numara olması gerekiyor?
« Son Düzenleme: Mayıs 20, 2013, 06:05:16 ÖS Gönderen: dark_nightt »

tunci

  • İleti: 801
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1530 : Mayıs 20, 2013, 07:10:55 ÖS »
daha öce de yazmıştım ama detaylı bir bilgi alamadım.
yazlık lastik arayışı içindeyim. Ankara da yaşıyorum.
http://www.otostart.com/lastik/index.php?lastik=lastik-tyre-205-70-r15-800135
bu linkte bulunan (100 tl hediye kampanyası da var) lastikler yada öneride bulunabileceğiniz fiyat performans anlamında lastik bilgisi verebilirseniz sevinirim.
75. sayfanın sonunda lastikle ilgili nacizane fikirlerimi söylemiştim. Lastik ölçülerin ne?

tunci

  • İleti: 801
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1531 : Mayıs 20, 2013, 07:23:02 ÖS »
@yanardağ06, keyifli bir yoluculuk olmuş, belli. Ben de İzmir-Nazilli arası 2 saat yol için otobanı kullanırım hep her seferinde eski yoldan gidip manzara resimleri çekicem derim ama zaman kısıtlı olduğundan vakit kaybetmemek için otobandan vazgeçmedim, imrendim. Aslında bu tür yolculuklardaki paylaşımları müthiş beğeniyorum, görmeyenlerin görmesi, gideceklere rehber olması olması açısından. Forumda bir eleştiri okudum belki gözünüze takılmıştır sizin de, araba konusu dışında sohbetlere olumsuz bakmış. Bu yüzden çok ısrarcı olmadığım gibi arabalarımızla yaptığımız yolculuklardan çıkan hikayeleri, lezzetleri, manzaraları görmekten müthiş keyif alıyorum.

tunci

  • İleti: 801
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1532 : Mayıs 20, 2013, 07:31:46 ÖS »
Birde motor yağı olarak ne marka kullanıyorsunuz veya ne önerirsiniz  kaç numara olması gerekiyor?
Motor yağında mobil-castrol-eneos bunlardan biri kesinlikle doğru seçim. Yağın numarasına gelince ben son ana kadar tam sentetik 5x40 düşünüyorken 10x40 kullandım. Belli km yi devirmiş motorlar için 10x40 kullanmanı tavsiye edene çok ustayla karşılaşırsın. Daha kalın olduğundan motordaki yıllar içinde oluşabilecek hataları örtmede daha başarılı olmasına karşın 5x40 yağı bir dahaki değişimde mutlaka deniycem, en fazla ince yağ olduğu için biraz eksiltme yapabilir.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1533 : Mayıs 20, 2013, 08:47:21 ÖS »
ya arkadaşlar şu tüpün su bağlantılarını bi gösterin ya hangi boru nereye gidiyor bakım benimki yanlışmı bağlandı ne huylanıyorum arabadan. bide sanki benimki gazla benzini beraber yakıyor gibime geliyor.

aracında  eger  atıker  varsa
atıker  bayısıne  gıdıp 
tup gaza gelen  borularda  t  baglantısı  varmı  dıye  sorsan  yeterlı  olur.
dıger  markaları  bılmıyorum  ancak  atıker ıcın  onerılerde  bulunabılırım.

hatta kendınde  radyatorden  gelen  lastık  borularda  t   yapıldıgını  gorebılırsın.
ancak  regulator  dıyaframın  eskıdıyse  yırtılma  olup  olmadıgınıda  yıne  servısdekı  atıkercıler  soyleyebılır...
   aracımda zavoli marka tüp var arkadaşımın 1998 model hondasına baktım t dediğiniz o boruyo gördüm ama bende yok o borudan.bugün bişey daha dikkatimi çekti yolda giderken arasıra gazdan benzine geçiyor araba sonra tekrar gaza geçiyor  önceki yazılarımda ikisini beraber yakıyor demiştim ya, bugün yakaladım onu.arabanın bakımlarını yaparken bütün yağları ve tregeri değiştirdim.hepsini orjinal servisten aldım.  aldığımdan beri masraf ediyorum arabaya.termostatınıda çıkarttırdım kışın taktırıcam.başkada yapıcak bişey kalmadı heralde tabi sizin tecrübeleriniz bizim için bulunmaz nimet devamını bekliyorum.teşekkür ederim.

http://forum.donanimhaber.com/m_12312595/mpage_41/tm.htm
bır okumakta fayda var zavolı ıle ılgılı  ancak tesısatı yapan fırmaya gıttınızmı  bence  onlar  sorunu  cozebılır  olmazsa  merkeze  sorunuzu  ıletın 

dahada olmadı  sakın  kullanımda  bır  donem  benzınde  deneyın  .
hatta  once  geceden  akuyu  sokun  kutup  baslarını   sabah  tekrar  baglayın  aracın  eskı  arızalarını  resetlemıs  fabrıka  ayarlarını  yuklemıs  olursunuz  .

merektan  soruyorum   termostatı  neden  cıkardınız..

HAYALETT_25

  • necmi
  • İleti: 51
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1534 : Mayıs 20, 2013, 09:43:03 ÖS »
arabayı ilk aldığım zaman radyötörün üst hortumu patladı. o akşam hatırlayanlar bilir forma yardım için yazdım.sonra bişekilde delik yeri bantlayıp eve gittim sbah tamirciyi çağırdım arabayı aldı şahinlerin eski borularından bitanesini takmış hazır dedi. gittim denedinmi dedim yok beraber deneriz şimdi sen çalıştır bekle dedi.arabayı çalıştırdım iki dakka olmadı hararet 90 a geldi.ustaya haber verdim oda geldi borulara ellemeye başladı. radyötürn üst hortumu sıcak alt hortum soğuktu.bekleyelim az daha dedi bekledik.fanda açmadı.termostadı sökücez dedi söktük su kaynattık ocakta içine attık termostadı.bekledik bu bozuk dedi usta yenisini algel deyince olmasa ne olurdedim yazın bişey olmaz ama kışın şart dedi bende alalım ama takmayalım kışın takarız dedim.öyle kaldı.buarada hortum patlayınca hararet ibresi tavan yapmıştı.motor gitti dedim o akşam.sonra ustaya boruyu değiştirttirince aklıma geldi.usta akşam bunlar geldi başıma şu motora bir bakıver bişey olmuşmu dedim. yağ çubuğunu çekti yağa baktı motorda bişey yok dedi.su eksiltiyormu dedi bilmiyorum dedim kullan bir kaçgün suyuda kontrol et dedi eksilirse conta yanık eksilmesse bişey yok korkma dedi denedim bir hafta hergün baktım eksiltme yok.o bakımdanda rahatladım.şimdi tek derdim acaba su borularımı yanlış bağlandı hortum patladı yoksa gerçekten termostattanmı kaynaklı soru işareti var kafamda birazda o korkudan termostatı taktırmadım.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1535 : Mayıs 21, 2013, 07:18:12 ÖÖ »
arabayı ilk aldığım zaman radyötörün üst hortumu patladı. o akşam hatırlayanlar bilir forma yardım için yazdım.sonra bişekilde delik yeri bantlayıp eve gittim sbah tamirciyi çağırdım arabayı aldı şahinlerin eski borularından bitanesini takmış hazır dedi. gittim denedinmi dedim yok beraber deneriz şimdi sen çalıştır bekle dedi.arabayı çalıştırdım iki dakka olmadı hararet 90 a geldi.ustaya haber verdim oda geldi borulara ellemeye başladı. radyötürn üst hortumu sıcak alt hortum soğuktu.bekleyelim az daha dedi bekledik.fanda açmadı.termostadı sökücez dedi söktük su kaynattık ocakta içine attık termostadı.bekledik bu bozuk dedi usta yenisini algel deyince olmasa ne olurdedim yazın bişey olmaz ama kışın şart dedi bende alalım ama takmayalım kışın takarız dedim.öyle kaldı.buarada hortum patlayınca hararet ibresi tavan yapmıştı.motor gitti dedim o akşam.sonra ustaya boruyu değiştirttirince aklıma geldi.usta akşam bunlar geldi başıma şu motora bir bakıver bişey olmuşmu dedim. yağ çubuğunu çekti yağa baktı motorda bişey yok dedi.su eksiltiyormu dedi bilmiyorum dedim kullan bir kaçgün suyuda kontrol et dedi eksilirse conta yanık eksilmesse bişey yok korkma dedi denedim bir hafta hergün baktım eksiltme yok.o bakımdanda rahatladım.şimdi tek derdim acaba su borularımı yanlış bağlandı hortum patladı yoksa gerçekten termostattanmı kaynaklı soru işareti var kafamda birazda o korkudan termostatı taktırmadım.

Termostat, sıcaklığı istenen ölçüde sabit tutabilen bir tür kontrol aracıdır. Sıcaklıktaki değişim, termostattaki duyarlı bir parçaya tesir ederek bunun elektrik veya basınç sinyali göndererek bir ısıtma veya soğutma sistemini kontrol etmesini sağlar. ve önceden belirlenen sabit sıcaklığın gerekli olduğu cihazlarda kullanılır.

yazın  sıcaklık daha fazla olacağına gore   bence bır daha dusun .
bırde acızane sen hondayı tanıyan bırısıne arabanı  tamır ettır 
neden dersen
evet sıstem her aracta aynı ama  bu meretler ozel  mesela
aracı saga egık bırak  sabah araba calısmaz  en   kral  usta  cozum  bulamaz  ama  bır  hondacı  sana  arabayı egık bırakmıssın  benzın  gıtmedıgı ıcın  calısmıyor  der
basıma geldı de

tekrar soyluyorum  ama 
zavolı  regulator  tamır  takımı varmı  bılmıyorum   bence  yenısını  takacaksın  gıbı  anlattıkların 
 dıyaframda  bozukluk  var  gıbı    radyator  boruları  ısınınca  regulatore de bak  bakalım  ısınma normalmı..

tabı  garantı belgesıne bakman gereklı  kac yıllık  kac km de lpg lı kullanılmıs.
bence senın tum sorunun  lpgıle ılıntılı cıkacak...

her sey gonlunce olsun
daha oncede soyledıgım gıbı  sen arabadan sogumadan  hazır ıstanbuldasın  su bızım ustalar bı kontrol etsın arabanı ...

yanardag06

  • Volkan BAYRAM
  • İleti: 72
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1536 : Mayıs 21, 2013, 08:21:32 ÖÖ »
daha öce de yazmıştım ama detaylı bir bilgi alamadım.
yazlık lastik arayışı içindeyim. Ankara da yaşıyorum.
http://www.otostart.com/lastik/index.php?lastik=lastik-tyre-205-70-r15-800135
bu linkte bulunan (100 tl hediye kampanyası da var) lastikler yada öneride bulunabileceğiniz fiyat performans anlamında lastik bilgisi verebilirseniz sevinirim.
75. sayfanın sonunda lastikle ilgili nacizane fikirlerimi söylemiştim. Lastik ölçülerin ne?
sevgili tunci,
ilgin ve cevabın için teşekkür ederim.
sanırım 2. alıntıyı yanlış yaptın çünkü o gezintiyi ben yapmadım ama önemli değil herkes kimi kastettiğini anlamıştır.:)
bende bu yıl memlekete (Ordu) gittiğimde buraya güzel resimler eklemeyi umuyorum.
bu arada gerçekten yazlık lastikleri taktırdıktan sonra yakıt değerlerinde 5-7 krş arası bir düşüş yaşadım.
lastik ölçülerim  205 70 15  arayışlarım devam ediyor.
« Son Düzenleme: Mayıs 21, 2013, 08:23:27 ÖÖ Gönderen: yanardag06 »

tunci

  • İleti: 801
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1537 : Mayıs 21, 2013, 08:30:30 ÖÖ »
Günaydın, mutlu sabahlar.

Volkan yaşlılığa ver artık, birden fazla mesaja cevap vermeye çalışırken atlamışım. Ama olsun dediğin gibi resimleri bekleriz :)

70 yanak lastiğin orjinali mi yoksa sen mi yükselttin? Yanak 70 taban 205 olunca konforun epey artar ama yol tutuştan biraz kaybetmiş olur musun acaba yanağı yükseltince.

yanardag06

  • Volkan BAYRAM
  • İleti: 72
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1538 : Mayıs 21, 2013, 08:34:16 ÖÖ »
lastik ebatları aracın orjinal ebatları teknik bilgilerinde de öyle yazıyor diye hatırlıyorum.
umarım yanılmıyorumdur <783^2
fakat üzerindeki lassalar dediğim gibi 205 70 15 ebatındalar

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1539 : Mayıs 21, 2013, 09:17:29 ÖÖ »
Cümleten günaydın.

Karmak amca düşüncelerin için teşekkür ederim. :)

chelo_fatih

  • Fatih Güler
  • İleti: 7
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1540 : Mayıs 21, 2013, 04:06:14 ÖS »
arkadaşlar geçen arabam ile ilgili arızadan bahsetmiştim.. aracımda D lambsı sürekli yanıp sönüyordu.. neyse fazla uzatmayayım.. arabamı tamir için götürürken yolda akü bitti ve yolda kaldım.. sağolsun tamire götüreceğim ustayı aradım 10 km vardı daha gitmeme gelmelerini istedim.. onlarda kısa zaman içinde geldiler.. aracım bir süre beklediği için çalıştı ancak tekrar dsustu.. çekerek arabamı götürdük.. götürdüğüm usta arabanızın elektrik sistemini halletmeden bilgisayara bağlayamam zarar verir dedi.. bende kabul ettim.. aracımın şarj dinamosu ve aküsünde sorun varmışş.. ayrıca iki tane şarj ile ilgili kayış ve bir parça daha vardı oda değişti... sonra arabayı denemek için çalıştırdıktan sonra birden D lambasının söndüğünü göürdük.. daha sonra bilgisayara bağlandı ve herhangi bir arıza göstermedi... meğer elektrik aksamında sorun oldugu için motor kendini korumaya almışş ve uyarı vermiş.. çok şükür motor ya da şanzıman ile ilgili sıkıntı çıkmadı da rahatladım.. yani arkadaşlar sonuç bu....

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1541 : Mayıs 21, 2013, 04:15:52 ÖS »
Her maili neredeyse okuyorum ama hepsine yorum yazamıyorum ne yazıkki ama bazen mailler içinde ilginç noktalara rastlıyorum. Aracın aküsü bitti ve 10 km kadar çekerek götürdünüz ? Benim arac otomatik ve usta servisin içinden dışına bile iterek çıkarmamıştı. Bunun hurafe Yada yanlış bilinen birşey olduğunu düşünen de vardır ama otomatik aracın çalışmadan çekilmesinin zararlı olduğunu duymuşdum. Bu konuya el atalım da ben de aydınlanmış olayım arkadaşlar.

chelo_fatih

  • Fatih Güler
  • İleti: 7
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1542 : Mayıs 21, 2013, 04:19:22 ÖS »
bu konuda haklı olabilirsin...bilgim yok
« Son Düzenleme: Mayıs 21, 2013, 04:20:27 ÖS Gönderen: chelo_fatih »

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1543 : Mayıs 21, 2013, 04:21:14 ÖS »
Sonuçta çalışmadan çekilmesinin zararı konusunda hemfikiriz yani. Sizce de bilinen durum ve doğru budur.

honda-19

  • İleti: 50
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1544 : Mayıs 21, 2013, 05:50:35 ÖS »
Bosa alipta cekmekte bir sıkıntı olmaz lakin arac ile cekilerek bizim tabirle vurdurarak calistirmak iyi birsey degil serviste hemfikir

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1545 : Mayıs 21, 2013, 05:52:02 ÖS »
Hayretle okuyorum nasıl çalışıyor acaba??

honda-19

  • İleti: 50
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1546 : Mayıs 21, 2013, 05:54:33 ÖS »
Hic denemedim allahta denetmesin kimseye ben oyle biliyorum ot arac vurdurularak calistirmayiniz olurya bilen bilmeyen olur deneyen varmıdır bilmiyorum

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1547 : Mayıs 22, 2013, 07:30:22 ÖÖ »
Bosa alipta cekmekte bir sıkıntı olmaz lakin arac ile cekilerek bizim tabirle vurdurarak calistirmak iyi birsey degil serviste hemfikir

üstad otomatik vites arabayı nasıl vuruduracaksın ki benim bildiğim otomatik aracı vurdurma gibi şansın yok.

şanzıman konusundada bencede çalıştırmadan aracı çekerek götürmek çok mantıklı gelmiyor bana kaldıki boşta olduğu  zaman bizim şanzımanlar kendini yağlama yapmıyor.

HAYALETT_25

  • necmi
  • İleti: 51
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1548 : Mayıs 22, 2013, 08:28:48 ÖÖ »
otomatik araçların bir çoğunda araç (N) vitese alınıp öyle çekilir lakin araçta enerji kalmamış ve vites geçişi olmuyorsa.aracın motor kısmında şansımanın üzerinde böyle durumlar için yapılmış güvenlik mandalları bulunuyor ustalar genelde yerlerini bilir mandalı açtıklarında aracın şansımanı bağımsız kalıyor ve istediğin gibi çekebiliyorsun ancak. mandal olmayan araçların mutlaka çekiciye yüklenip götürülmesi gerek. küçük bir not daha araçlarınızda mutlaka takviye kablosu bulundurun çünkü akü bitse bile başka araçtan enerji alıp vitesi değiştirebilirsiniz.
« Son Düzenleme: Mayıs 22, 2013, 08:30:55 ÖÖ Gönderen: HAYALETT_25 »

SOMEONESPECIAL

  • SOMEONESPECIAL
  • İleti: 254
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #1549 : Mayıs 22, 2013, 11:29:34 ÖÖ »
Bu konu kafama takıldı bizim forumdan çocuklara sorayım dedim. Ulaştığım nokta

TOWING YOUR HONDA BEHIND A MOTORHOME

Your CR-V can be towed behind a motorhome at legal highway speeds up to 65 mph (100 km/h). Do not exceed 65 mph (100 km/h). Otherwise, severe transmission damage will occur. To avoid damage to the 4WD system, it must be "flat towed" with all four wheels on the ground.

When purchasing a tow bar, make sure you select a reputable manufacturer and installer. Follow the manufacturer's attachment instructions carefully. After attaching the tow bar to your motorhome, do the following Shift Procedure to prepare your CR-V for "flat towing".

Shift Procedure - 5-speed Manual Transmission
When preparing to tow your CR-V, make sure the transmission is full of fluid. Do not overfill.
Release the parking brake.
Shift the transmission to Neutral.
Leave the key in the ignition switch and the ignition switch in ACCESSORY (I) so the steering wheel does not lock. Make sure the radio and any items plugged into the accessory power sockets are turned off so you do not run down the battery.

Shift Procedure - Automatic Transmission
Do the following every day immediately before you begin towing. Follow the procedure exactly. Otherwise, severe automatic transmission damage will occur.
When preparing to tow your CR-V, make sure the transmission is full of fluid. Do not overfill.
Start the engine.
Press on the brake pedal. Shift the lever through all the positions (P,R,N,D,2,1).
Shift to D, then to N. Let the engine run for at least three minutes, then turn off the engine.
Release the parking brake.
Leave the ignition switch in ACCESSORY (I) so the steering wheel does not lock. Make sure the radio and any items plugged into the accessory power sockets are turned off so you do not run down the battery.

Extended Towing - Automatic Transmission
If you travel more than 8 hours in one day (including stopping time), you must stop and repeat the Shift Procedure above. You should repeat the procedure at least every 8 hours. (When you stop for fuel, etc.) Also, when towing your CR-V for long periods, remove the 7.5A Accessory/Radio fuse to reduce drain on the battery. This fuse in located in the interior fuse box and is shown as number 8 below.

Note:Only remove the fuse after you have performed the transmission Shift Procedure.

WARNING
This fuse MUST be re-installed before driving the vehicle. Failure to re-install the fuse may allow you to remove the key with the transmission in gear. After removal, store the fuse in an obvious location (center tray, coin pocket, etc) as a reminder to re-install the fuse before driving the vehicle.
After removing the fuse, make sure the key is in the ACCESSORY (I) position. The steering system can be damaged if the steering wheel is locked. Leave the ignition switch in ACCESSORY (I), and make sure the steering wheel turns freely before you begin towing.

NOTICE:
Improper towing preparation will damage the transmission. Follow the above procedure exactly. If you cannot shift the transmission or start the engine, your vehicle must be transported on a flatbed truck or trailer.

CAUTION:
SEVERE AUTOMATIC TRANSMISSION DAMAGE WILL OCCUR IF THE CAR IS SHIFTED FROM REVERSE TO NEUTRAL AND THEN TOWED WITH THE DRIVE WHEELS ON THE GROUND.

If you tow a CR-V with automatic transmission, the transmission fluid must be changed every two years or 30,000 miles, whichever comes first.

American Honda does not assume responsibility for any vehicle damage or liabilities incurred due to the towing device, towing vehicle, lighting hookup, or other towing equipment or towing procedures; any responsibility for these items is assumed by the owner/operator.

For more information about towing your vehicle, check your Owner's Manual or contact us.


Honda.com Privacy Policy Legal Terms & Conditions Automobiles.Honda.com
©2005 American Honda Motor Co., Inc.


Yani


Alıntı yapılan: Gunes G.;6837873
Kisacasi:

CRV'nizi 4 tekerlek yere basarken cekmelisiniz, aksi halde aktarma organlarina zarar verebilirsiniz.


Proseduru harfiyen takip edin:

Motoru baslatin.
Frene basin ve sirasiyla vitesi P,R,N,D,2,1'e alin.
Sonra D'ye daha sonrada N'ye alin.
Motoru uc dakika boyunca calistirin sonra kapatin.
El frenini indirin.
Kontagi birinci kademede birakin ki direksyon kiliylenmesin.
Tum isiklarin ve radyo gibi elektrik ceken cihazlarin kapali oldugundan emin olun ki akunuz bitmesin.

DIKKAT:
R KONUMUNDAN N KONUMUNA DIREK CEKERSENIZ AKTARMA ORGANLARINIZA CIDDI HASAR VERIRSINIZ.

Kisaca bu sekil.