Gönderen Konu: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 1287418 defa)

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2875 : Kasım 09, 2014, 05:47:10 ÖS »
degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.



GÖZEÇARPAN

  • GÖZEÇARPAN
  • İleti: 69
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2876 : Kasım 10, 2014, 03:07:13 ÖS »
Bilgi için teşekkürler.Güzel bir bilgi.Ben bilmiyordum açıkcası.

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2877 : Kasım 10, 2014, 03:32:01 ÖS »
degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.

Ben 2 saat olarak bilmiyordum yarım saat falan demişlerdi. Neyse hafta sonu akşamdan söker sabah takarım. Dün boğaz kelebeğini temizledim taktım dediğiniz gibi 15 - 20 dk benzinde çalıştı araç ama rolenti düzelmedi. Birde sabaha kadar bırakıp o şekilde deneyeyim. Bilgi için tşk ler

GÖZEÇARPAN

  • GÖZEÇARPAN
  • İleti: 69
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2878 : Kasım 11, 2014, 10:06:06 ÖÖ »
Selam,

Hondanın resmi sitesinden bir maıl geldi.Honda ürün güncelleme kampanyası kapsamında ücretsiz parça değişiminiz Honda dan diye.Aracınıza ait bilgileri giriyorsunuz plaka şase no gibi. aracınıza ait güncelleme varsa çıkıyor.Ben bilgileri girdiğimde KONTAK SİVİCİ DEĞİŞİMİ diye bir şey çıktı.Bu konu hakkında hiç bilgisi olan varmı?Kontak sivici nedir değişmesi mi gerekiyor şimdi? Sonucta aracımda bir sıkıntı yok.Yoksa amaç insanları servise getirtip başka masraflar mı çıkarmak acaba diye düşünüyor insan.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2879 : Kasım 11, 2014, 02:10:02 ÖS »
Selam,

Hondanın resmi sitesinden bir maıl geldi.Honda ürün güncelleme kampanyası kapsamında ücretsiz parça değişiminiz Honda dan diye.Aracınıza ait bilgileri giriyorsunuz plaka şase no gibi. aracınıza ait güncelleme varsa çıkıyor.Ben bilgileri girdiğimde KONTAK SİVİCİ DEĞİŞİMİ diye bir şey çıktı.Bu konu hakkında hiç bilgisi olan varmı?Kontak sivici nedir değişmesi mi gerekiyor şimdi? Sonucta aracımda bir sıkıntı yok.Yoksa amaç insanları servise getirtip başka masraflar mı çıkarmak acaba diye düşünüyor insan.


bu ve benzeri sorunlarınız var ise bir ihtimal kontak termiğinden kaynaklanıyordur.
kontağı ilk açıldığında göstergedeki ışıkların titremesi ve tabladan tıkırtılar gelmesi
benzin pompanızın kontağı ilk açtığınızda 4-5 saniyelik çalışma sesini duyuyorsunuz fakat araç çalışmıyor
öncesinde aracın tek seferde marş almaması birkaç demeden sonra çalışması
benzin basıncının düşük olduğu var sayılarak söylenen pompa arızasından önce pompa çıkışına bir monometre bağlayıp gelen basıncın ölçülmesi neticesinde 2.5 barlık basıncı görerek pompanın testinden sonra kontak termiğine yoğunlaşmak gerekir(bunu ben yapmadım ama monometrem hazırdı)
kontak termiğini fişini çıkartıp tekrar takınca araç çalışıyor fakat stop edip tekrar marş anında çalışmaması
marşa bastık araç çalışmıyor ve immo hatası gösterge panelinde gözüküyor sebebi ya anahtar ya immo veya termik olarak düşünebiliriz
kısacası aracınızın aküsünden bujilerinden yakıt sisteminden eminseniz ve bunu gibi bir sıkıntı yaşıyorsanız kontak termiğin(şalter)den olma ihtimali yüksektir
http://forum.vwturk.com/showthread.php/64528-kontak-termi%C4%9Fi(%C5%9Falteri)-de%C4%9Fi%C5%9Fimi
bu arızalar yoksa  bosverın


degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.

Ben 2 saat olarak bilmiyordum yarım saat falan demişlerdi. Neyse hafta sonu akşamdan söker sabah takarım. Dün boğaz kelebeğini temizledim taktım dediğiniz gibi 15 - 20 dk benzinde çalıştı araç ama rolenti düzelmedi. Birde sabaha kadar bırakıp o şekilde deneyeyim. Bilgi için tşk ler


bende  15  dakıka  bılıyordum  ancak  ustanın  soyledıklerı   boyle   eskıden   butun  gece  acık  bırakıp   sabahta  o/d  tusuna  basıp  45  dakıka  benzınde  kullanırdım  yolda  onu   da  forumlarda  okumustum..

her sey  gonlunuzce  olsun


NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2880 : Kasım 11, 2014, 02:49:05 ÖS »
Ben şimdiye kadar 2 bakımda da da detaylı boğaz kelebeği bakımı yaptırdım hiçbirinde ne kalibrasyon için akü söktüm nede başka birşey yaptım, her hangi bir sorunla da karşılamadım.

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2881 : Kasım 11, 2014, 04:57:22 ÖS »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.

SOMEONESPECIAL

  • SOMEONESPECIAL
  • İleti: 254
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2882 : Kasım 11, 2014, 09:58:34 ÖS »
degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.

Üstad motor ayarından kasıt nedir ?

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2883 : Kasım 12, 2014, 06:51:01 ÖÖ »
degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.

Üstad motor ayarından kasıt nedir ?



en kısa acıklaması   fabrıka ayarlarına donmek   dıyeyım...
ozellıkle  sarı  ısık  yanmaları   vede  araclardakı  yas  ıtıbarıyla    katalızor  degısımı  gereken  araclarda    beyın  ayarlarını  duzenlemeye  yarıyor     benım  toyotada  servıs  5  yıl  once  200  tl  almıstı   

bunlar  akuyu  sokup    bekleyıp  tekrar  takıp    sadece  fan  acana  kadar  motoru  calıstırıp    benzın   ucretıne  yapıyor...



karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2884 : Kasım 12, 2014, 06:55:41 ÖÖ »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.

rolantı  parçasını  temızlettınızmı

bırde  benzındemı  lpg  demı  dalgalanma  yapıyor 

sankı  subap  ayarı  bozulmuş  gıbı

bujılerı  ne  zaman  değiştiniz.


karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2885 : Kasım 12, 2014, 06:56:58 ÖÖ »
Ben şimdiye kadar 2 bakımda da da detaylı boğaz kelebeği bakımı yaptırdım hiçbirinde ne kalibrasyon için akü söktüm nede başka birşey yaptım, her hangi bir sorunla da karşılamadım.

hocam  senın  araç   0 ayarında  daha  100  bınde  bızımkıler  250   yı  bulmus   ıdare  et  artık....

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2886 : Kasım 12, 2014, 07:09:35 ÖÖ »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.

rolantı  parçasını  temızlettınızmı

bırde  benzındemı  lpg  demı  dalgalanma  yapıyor 

sankı  subap  ayarı  bozulmuş  gıbı

bujılerı  ne  zaman  değiştiniz.

Subap ayarı 1 ay önce yapıldı Ferit usta da buji ler şubat ayında değişti. Ama rolenti parçası hangisi onu bilmiyorum. Ben akü kutup başlarını söktüm kelebeği söküp temizledim iç tarafı berbattı. Taktıktan sonra 15 -20 dk kadar benzinde çalıştırdım. Benzin ve lpg  fark etmiyor ikisinde dalgalanma yapıyor. Yalnız motor ısındıktan sonra 5 dk rolentiye bırakınca önce dalgalanma oluyor sonra yavaş yavaş normale dönüyor ama hareket edince tekrar dalgalanmaya başlıyor.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2887 : Kasım 12, 2014, 07:50:23 ÖÖ »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.






rolantı  parçasını  temızlettınızmı

bırde  benzındemı  lpg  demı  dalgalanma  yapıyor 

sankı  subap  ayarı  bozulmuş  gıbı

bujılerı  ne  zaman  değiştiniz.

Subap ayarı 1 ay önce yapıldı Ferit usta da buji ler şubat ayında değişti. Ama rolenti parçası hangisi onu bilmiyorum. Ben akü kutup başlarını söktüm kelebeği söküp temizledim iç tarafı berbattı. Taktıktan sonra 15 -20 dk kadar benzinde çalıştırdım. Benzin ve lpg  fark etmiyor ikisinde dalgalanma yapıyor. Yalnız motor ısındıktan sonra 5 dk rolentiye bırakınca önce dalgalanma oluyor sonra yavaş yavaş normale dönüyor ama hareket edince tekrar dalgalanmaya başlıyor.

ferit  abiye  durumu anlatmadınız  sanırım  yada  sonra  olustu  bu  olay   

rolantı  parcası  bızım  araclarda  pek  sokulmeyen  bu  yuzden  kırlı  kalan  kı  sızınkıde  1o  senelık  kırlıdır  tahmınım 
kelebek  bogazının  orada    ancak  sız  ferıt  abıye  gıttıgınızde   hatırlatın  ..bırde  saft  sıkılıgını  kontrol  ettırın 

bende  tupten  sonra  olmustu 

saft  ayrı
rolantı kutusu  temızlıgı
sıbop  ayarı
bujı degıstı

her sey  duzeldı
ozellıkle  eksoz  cıkısı  sıkıyor  sıboplardan   onu  ayarlattırdıgım  zaman  duzelıyordu   zaten  stop da  edıyordu  ısınana  kadar..

kolay  gelsın...

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2888 : Kasım 12, 2014, 08:08:21 ÖÖ »
degerli dostlar
yenı öğrendiğim  bir  bilgi  belki  çoğunuz  biliyorsunuz

motor ayarı  nasıl  yapılır

akü  başı  2  saat  sökülü  kaldıktan  sonra  takılır
araç  rölantide  olduğu  yerde  fan  açana  kadar  benzinde  çalıştırılır
motor  ayarınız  kendı  kendıne  yapılmıstır  ..

özellıkle  sarı  ısık  yanma  durumlarında   katalızor  ıptalı  durumlarında  kulagınızda  bulunsun

şanzıman  yagı  almak  ıcın  gıttıgım  honda  atasehırdekı  ustadan  alıntıdır...

her  sey  gonlunuzce  olsun.

Üstad motor ayarından kasıt nedir ?

Boğaz kelebeğinin ayarını düzeltiyor, fakat benim bildiğim bizim boğaz kelebeği elektronik değil faydası olacağı konusunda şüpheliyim.

Ben şimdiye kadar 2 bakımda da da detaylı boğaz kelebeği bakımı yaptırdım hiçbirinde ne kalibrasyon için akü söktüm nede başka birşey yaptım, her hangi bir sorunla da karşılamadım.

hocam  senın  araç   0 ayarında  daha  100  bınde  bızımkıler  250   yı  bulmus   ıdare  et  artık....


Tamam abi, yanlız dediğin gibi ben boğaz kelebeğinin arkasında ki rölanti temizliğini de mutlaka yaptım.:)

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2889 : Kasım 12, 2014, 08:47:51 ÖÖ »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.






rolantı  parçasını  temızlettınızmı

bırde  benzındemı  lpg  demı  dalgalanma  yapıyor 

sankı  subap  ayarı  bozulmuş  gıbı

bujılerı  ne  zaman  değiştiniz.

Subap ayarı 1 ay önce yapıldı Ferit usta da buji ler şubat ayında değişti. Ama rolenti parçası hangisi onu bilmiyorum. Ben akü kutup başlarını söktüm kelebeği söküp temizledim iç tarafı berbattı. Taktıktan sonra 15 -20 dk kadar benzinde çalıştırdım. Benzin ve lpg  fark etmiyor ikisinde dalgalanma yapıyor. Yalnız motor ısındıktan sonra 5 dk rolentiye bırakınca önce dalgalanma oluyor sonra yavaş yavaş normale dönüyor ama hareket edince tekrar dalgalanmaya başlıyor.

ferit  abiye  durumu anlatmadınız  sanırım  yada  sonra  olustu  bu  olay   

rolantı  parcası  bızım  araclarda  pek  sokulmeyen  bu  yuzden  kırlı  kalan  kı  sızınkıde  1o  senelık  kırlıdır  tahmınım 
kelebek  bogazının  orada    ancak  sız  ferıt  abıye  gıttıgınızde   hatırlatın  ..bırde  saft  sıkılıgını  kontrol  ettırın 

bende  tupten  sonra  olmustu 

saft  ayrı
rolantı kutusu  temızlıgı
sıbop  ayarı
bujı degıstı

her sey  duzeldı
ozellıkle  eksoz  cıkısı  sıkıyor  sıboplardan   onu  ayarlattırdıgım  zaman  duzelıyordu   zaten  stop da  edıyordu  ısınana  kadar..

kolay  gelsın...

Cumartesi Ferit ustaya mecburen tekrar gidicem. Motor arka kulağı kopmuş ve 1. ve 2. vites de gaza basıp bıraktığımda alttan şakır şukur ses geliyor o yüzden mecbur gidicem. Ferit usta çözer inşaAllah.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2890 : Kasım 18, 2014, 09:10:33 ÖÖ »
Hocam varmı bir gelişme...

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2891 : Kasım 18, 2014, 09:35:54 ÖÖ »
Hocam varmı bir gelişme...

Evet gittim Cumartesi günü Ferit ustaya rolentiyi kelebeğin ordaki vidadan ayarladı. Takozu değiştirdi sonra teste çıktık şafta çok az bir ses var ama acil değil dedi. 2 - 3 ay sonra onuda yaptırırım diye düşünüyorum. Aracım şu anda istediğim gibi tı kses yok şaft hariç. Rolenti düzeldi yakıta gelince ise 100 km de 11 - 12 Lt şehiriçi yakıtım var.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2892 : Kasım 18, 2014, 12:28:54 ÖS »
Hadi geçmiş olsun.

Gokhanhonda

  • İleti: 9
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2893 : Kasım 18, 2014, 01:23:36 ÖS »
Benim araçta 1000 - 1500 devir arası dalgalanma vardı. Pazar günü söktüm kelebeği balata spreyi ile güzelce temizledim akü yüde dediğiniz gibi yaptım benzinde 15 -20 dk çalıştı ama devir düzelmedi. Şimdi 2000 devire kadar çıkıp geliyor. Ama aracın çekişinin düzeldiğini hissettim. Kelebeğin iç tarafı simsiyahtı.






rolantı  parçasını  temızlettınızmı

bırde  benzındemı  lpg  demı  dalgalanma  yapıyor 

sankı  subap  ayarı  bozulmuş  gıbı

bujılerı  ne  zaman  değiştiniz.

Subap ayarı 1 ay önce yapıldı Ferit usta da buji ler şubat ayında değişti. Ama rolenti parçası hangisi onu bilmiyorum. Ben akü kutup başlarını söktüm kelebeği söküp temizledim iç tarafı berbattı. Taktıktan sonra 15 -20 dk kadar benzinde çalıştırdım. Benzin ve lpg  fark etmiyor ikisinde dalgalanma yapıyor. Yalnız motor ısındıktan sonra 5 dk rolentiye bırakınca önce dalgalanma oluyor sonra yavaş yavaş normale dönüyor ama hareket edince tekrar dalgalanmaya başlıyor.

ferit  abiye  durumu anlatmadınız  sanırım  yada  sonra  olustu  bu  olay   

rolantı  parcası  bızım  araclarda  pek  sokulmeyen  bu  yuzden  kırlı  kalan  kı  sızınkıde  1o  senelık  kırlıdır  tahmınım 
kelebek  bogazının  orada    ancak  sız  ferıt  abıye  gıttıgınızde   hatırlatın  ..bırde  saft  sıkılıgını  kontrol  ettırın 

bende  tupten  sonra  olmustu 

saft  ayrı
rolantı kutusu  temızlıgı
sıbop  ayarı
bujı degıstı

her sey  duzeldı
ozellıkle  eksoz  cıkısı  sıkıyor  sıboplardan   onu  ayarlattırdıgım  zaman  duzelıyordu   zaten  stop da  edıyordu  ısınana  kadar..

kolay  gelsın...

Cumartesi Ferit ustaya mecburen tekrar gidicem. Motor arka kulağı kopmuş ve 1. ve 2. vites de gaza basıp bıraktığımda alttan şakır şukur ses geliyor o yüzden mecbur gidicem. Ferit usta çözer inşaAllah.

motor arka kulağı 75 tl sıfır 0532 378 13 95 Gökhan Çifci Honda Otomotiv Ankara. tüm illere kargo imkanı

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2894 : Kasım 19, 2014, 11:23:35 ÖÖ »
Hadi geçmiş olsun.

Saol Allah razı olsun. Son zamanlarda arabadan soğumuştum sesten dolayı. Düzeldi sonunda.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2895 : Kasım 25, 2014, 08:40:12 ÖÖ »
Bizim akünün eli kulağında, aracımın üzerinde yuhasa 45 amper dar akü takılı, araç 2,5 yılıdır bende kaliteli aküymüş. Uygun akü bulabilirsem biraz daha yüksek bir akü takacağım bakalım.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2896 : Kasım 25, 2014, 03:14:54 ÖS »
Bizim akünün eli kulağında, aracımın üzerinde yuhasa 45 amper dar akü takılı, araç 2,5 yılıdır bende kaliteli aküymüş. Uygun akü bulabilirsem biraz daha yüksek bir akü takacağım bakalım.

değerli dostum  
ben 60 lık mutlu  almıştım
lpg  var  dıye
ancak  akuculerın  vede  ferıt  abının  sozu  45 lık  yuasa  ya  devam  etmem  gerektıgıydı  dınlemedım  60  lık  aldım  ancak   sarj  olayı  zaten  45lık  oldugu  ıcın  60  lık  ıse  yaramazmıs  
45  e  gelınce  sarj  otomatık  kesılırmıs...

bence  akuyu  yerınden  bı  sok   suları   aku  suyuyla  tamamla  bır  one  arkaya  yatır   içi  bir  alt  üst  olsun  yerine  takmadan  birde  sarja  ver  bır  gece  sarj da  kalsın  al  tak  yerıne  daha  3  sene  goturur  senı   bılgıne  

yınede  nasıl  ıstersen   :balık

her sey  gonlunce  olsun

not  60  lık  mutlu  çanakkale  sanayı  gırısınde  kamyon  tır  ısı  yapan  yerde  var  ters  kutup  dar  aku  yanlız  anahtarı  bırakma  basında  dur...
« Son Düzenleme: Kasım 25, 2014, 03:16:20 ÖS Gönderen: karmak »

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2897 : Kasım 25, 2014, 03:19:47 ÖS »
Hocam varmı bir gelişme...

Evet gittim Cumartesi günü Ferit ustaya rolentiyi kelebeğin ordaki vidadan ayarladı. Takozu değiştirdi sonra teste çıktık şafta çok az bir ses var ama acil değil dedi. 2 - 3 ay sonra onuda yaptırırım diye düşünüyorum. Aracım şu anda istediğim gibi tı kses yok şaft hariç. Rolenti düzeldi yakıta gelince ise 100 km de 11 - 12 Lt şehiriçi yakıtım var.


şaft  için  bostancı   sanayideki  arkadaşa  gideceksiniz  yolun  son  dukkanıydı  200 tl  alıyorlar  balans  ıcın  sokup  takmasınıda  yaparlar  dıye  bılıyorum  fıyatı  sız  ppazarlıkta  yapabılırsınız  benım  ıslemın  sokumu  ve  takılmasını  ferıt  abı  yaptı  ancak  o  dukkandada  yapıldıgını  soylemıstı

her  sey  gonlunuzce  olsun

Nehir_gozlum

  • İleti: 283
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2898 : Kasım 25, 2014, 03:28:09 ÖS »
Merhaba ,

Bende sorun bitmiyor bu aralar :) Hafta sonu memlekete gidip geldim. Uzun bir süre Kaloriferi açınca hararet göstergesi 0 a kadar düştü fakat kaloriferden sıcak hava geliyordu. Kaloriferi kapatınca hararet tekrar düzeliyor. Neden kaynaklanıyor olabilir sizce

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #2899 : Kasım 25, 2014, 05:35:20 ÖS »
Merhaba ,

Bende sorun bitmiyor bu aralar :) Hafta sonu memlekete gidip geldim. Uzun bir süre Kaloriferi açınca hararet göstergesi 0 a kadar düştü fakat kaloriferden sıcak hava geliyordu. Kaloriferi kapatınca hararet tekrar düzeliyor. Neden kaynaklanıyor olabilir sizce

keşke inip  radyatör lastiklerine bakaydınız    bırde  lpg   beynı  kontrol etseydınız sıcaklıklarını  sıcaksa    önemli  değil 
raydatör  suyu  ölçümünü  yaptırmışşınızdır  dıyorum...
eğer değişmediyseniz  alttaki  düğmeden  boşaltıp   2  lt  antfrizle  destekleyin...
kışa  girerken  vede  lpg  li  araçlarda  önemli  bir  işlem...