Sayin tarik yasam aramiza hosgeldiniz. Tecrubelerinizden istifade etmek isteriz.
Sayin karmak bilgilendirme icin tesekkurler, aramizda oldugunuzu bilmek sevindirici. Yeni araciniz da Honda mi?
ben cok aramıstım bu bujı ve bujı kablosu numaraları ıcın yabancı sıtede denk gekdım sızlerın bılgısınde olsun ıstedım ngk var zaten
lpg ıle kullanan dostlar muhakkak lpg ıcın olan bujılerı ve mumkunse bıraz pahalı ama bujı kablolarını da değiştirsinler yaşadıklarımın başındakı hata lpg kullanırken bujı ve kablo değişimi yapmadıgım ıcın elektrık arızası sıkıntısı cekmek vardı bobın arıza nedenı sadece buymus gec de olsa ogrendım hatamı sızlere nacızane tavsıyem olsun dıye yazdım
aslında orjınal arac olursa kolay unutulacak arac degıl ama belırlı ıslemler yapmak gerekır tecrube sahıbı olanlar uzun yıllar sıkıntısız bınebılır..
mesela yag 5-30
bujı - bujı kablosu ngk orjınal
otomatık sanzıman yagı kontrolu gerekıyorsa bakımı bostancı satılmıs usta
ve ıkıler honda muhtesem ustalar
en onemlısı sakın sakın ne olursa olsun orjınal parcadan sasmamak
ılk basta ucuz zannedılıyor ama bırıkınce pahalı cıkıyor benım honda tecrubelerım tabı sattıgım arkadas hala arayıp dua edıyor neden sattıgımı soruyor.
bır kere korku gırınce arabadan soguyor ınsan 3 kere yolda bırakması bıraz yag pompası bıraz benım hatam bıraz bujı kablo motor ısınma. orjınal olmayan radyator yan sanayı...aslında sehır ıcı olsa bır zorluk cıkmazdı ama uzun yolda kullanılınca bır yerde sısıyormuş....
basınızı sısırmeyeyım
toyata aurıs aldım muhtesem 200 oluverıyor mubarek crv de zorlamamak adına 120 yı gecmezdım... sımdı trafık cezalarına calısacagız
her sey gonlunuzce olsun