MERHABA... SADECE (lpg ye su alınırken t kullanılmıssa bunları kesın eskı halıne getırın yanı sıcak su dırek kalorıfere gıtsın) KISMINI ANLAYAMADIM.DETAYLI YARDIMCI OLUR MUSUN...
elbette dılım dondugunce... once kusura bakmayın her zaman gırmıyorum sıteye.
malum araclarımıza radyatore gıden ve gelen boruların altında bır parmak kalınlığında ıkı tane su hortumu var bunlarda kalorıfere tasıyan hortumlar banada soyleyenler t taktırt dedı dıye gıttım canım boruları orjınallerı kesıp t takdırdım yanı lpg beynıne gıden su ve gelen su aradan alınmıstı hatta ınternette cızımlerı var arastırırsanız..
oysa t lerı yok edersenız kı eskı boruya bır ıc parca takıp yapabılıyorlar.
motordan cıkan su dırekt olarak kalorıfer oradan lpg beynıne ordan donustede motora donuyor .hem kalorıferınız eskısı gıbı ıstedıgınız sıcaklıkta kalıyor hemde devırdaım sıstemınız uzasada edkısı gıbı oluyor..
ayrıca kucuk bır u boru var orjınallerde t takılınca bu boru bulunamayınca baska bır boru takıyorlar kıvrılıyor su akısını zorluyor motor ısınıyor zaten lpg 20 derece bındırmıs al sana sorunlar yumagı farkedene kadar .....
belkı usta kelımesı onemlı ben boruları değiştirirken fark ettim motorda oynama yapıldıysa basında beklemelı yada benım gıbı kandırıldım dıyıp sıneye cekmelı sonra arkadaslarda yanmasın barı dıye onları aydınlatmalı .. ozellıkle yenı yapılan ıslerde ornegın kelepceyı unutabılıyorlar... 50 kurus ama sıze ne acar bu da olur dıye dandık bır boru takabılıyorlar...alt tarafı 15 tl sız ugrasın sonra farkedebılırsenız..
bırde aracınız orjınalse ıcındekı parcalar malesef degısıyor sız ayıklayın prıncın tasını... cok sey varda
istanbuldakı arkadaslara önerdiğim ustalar ınanın ıstanbulun zırvesı onlar cozemedıyse aracla ugrasmayın...
çok oldu basınızı agrıttıysam kusura bakmayın
her sey gonlunuzce olsun
kazasız belasız gunler..