Ben İstanbul ve balkanların en bahtsız, en nasipsiz ve en perişan olmuş Honda CRV sahibiyim. 99 model, otomatik, 2.0 ies 147 beygir, LPG'li

bir araç. Hayatımı kaydıran bir hararet sorunuyla uğraştım ve uğraşıyorum. En baştaki perişanlıklarımı şimdi anlatmaya bu mailler yetmez ama son olayı anlatayım belki yardım alabilirim.
Aracımla 2 hafta önce Marmaris'e gittim. Gidişte pek fazla sorun olmadı ama sadece yokuş çıkarken hararet yükselmeye başlıyor sonra inişlerde düşüyordu. Bu şekilde devam ettim. Sonra bu peryotlar giderek sıklaştı. 1 hafta sonra dönüş yolunda araç hararet artık düz yolda da yükselmeye başladı. 15 dakika aralıklarla durup aracın sogumasını bekledim. Araçta fan açıyor, radyatörü geçen ay tamir ettirdim. Anti firiz koydurdum ve aracın suyunu her zaman kontrol ederim. Sonra daha fazla devam edemedim Aydın sanayiye girdim. Usta devir daimde problem var dedi açıp bakmamız lazım, araba 1 gün yatacak dedi. Ben bu konuda tecrübeli olduğum için bırakmadım.Çünkü conta yanmamıştı.Daha basit birşey olduğunu düşünüyordum.Neyse, aracı soğutarak ve 20 dakika bir mola vererek İzmir'i geçtim.Her 20 dakika 1 tavan yapan harareti mola verip kaputu açıp, radyatörün üzerine su dökerek ve bekleyerek soğuttum. Akhisar'a geldiğimde yine bir ustaya uğradım. Termostat da problem olabileceğini ve termostatı çıkarırsak rahatlıkla devam edebileceğimi söyledi. Termostatı çıkardı. Sonuç, hiçbirşey değişmedi.Yine aynı düzen toplam 14 saatte çıldırarak Istanbul'a kadar geldim.Aracın resmen manuel olarak soğuttum. İstanbul'a gelir gelmez aracı yetkili servise götürdüm. Termostat ve fan müşürünün değişmesi gerektiğini, bunlar değişirse sorunun çözüleceğini söylediler. Bunlar değişti ama sorun çözülmedi. Motor üst kapak contasının yanmış olabileceğini söylediler.Minimum 1000 TL fiyat çıkacağını söyleyince aracı ordan alıp 5 yıllık ustasına götürdüm.Aracı aldı ve saatlerce denedi. Kesinlikle contanın yanmadığını ve motorda birşey olmadığını söyledi. Sonra hararet müşürünü ve radyatör kapağını değiştirdi. Eğer hala bir sıkıntı varsa ancak gösterge bozuk olabilir dedi. Aracı bindim ve devam ettim. Sonuç, sıkıntı devam ediyor. uzun yolda 15 20 dakika ilerledikten sonra hararet tavana çıkıyor. Son seferinde klimadan sıcak hava geldi. Radyatör suyu takviye bölümüne geçiyor bazen radyatör ordan tüm suyu geri alıyor filan. Sonuçta ne yapacağımı bilmiyorum. En son götürdüğüm usta Radyatör tıkanmıştır, değişecek dedi. Ama kimseye güvenmiyorum artık.
Butun bunları ilginç yapan daha 3 ay önce motor contasının yanması ve 2.000 TL ödeyerek motor yaptırmam...Aracı götürüp taksim meydanında aleme ibret olsun diye yakabilirim...Haberlerde görürseniz bilinki benim...