Cümleten günaydın.
Asosundan 4 lünün ampülünü ben televizyoncudan aldım, ona taktırdım zaten 1 lira ampül,1 lira montaj toplamda 2 tl ile hallettik

sanayide zor bulursun istersen alıp gönderiyim fakat astarından pahalıya gelir 4 lünün ampülünü söküp 1-2 elektronikçiye uğra bulamazsan burdan alır gönderirim yanlız saat konusunda bana yardım edersen

Boğaz kelebeği temizliğini erken erken temizlemek gerekir, heleki lpg li araçlarda o boğaz kelebeğinin içi 10-15 binde simsiyah kaplanır eski aracımda her 10 binde bir kendim söker temizlerdim üstelik elektronik boğaz kelebeği olduğu halde, cr v de biraz daha karmaşık geldiği için ustayla söktük aynı zamanda karmak ın dediği gibi rolanti motoru da temizlendi o da boğaz kelebeğine bağlı ayrı bir parça gerçekten içinden çıkan kurum ve zifti gördükten sonra ne kadar iyi yaptığımı anladım.
Gelelim kalibrasyona eski aracımda kalibrasyonu kendimiz yapıyorduk kontak aç kapa bekle vs vs bikaç özel hareketi vardı fakat uğraşmak istemiyorsan akü kutup başlarını sökerseniz fabrika ayarlarına kendisi döner. Ben temizlikten sonra herhangibir kalibrasyon yaptırmadım şuan için arabada herhangi bir dalgalanma vs bişey yok.