Gönderen Konu: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ  (Okunma sayısı 283000 defa)

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #450 : Haziran 10, 2010, 02:42:07 ÖS »
Integracılara özel Site çalışmam yakın zamanda başlıyacak arkadaşlar merak edenler için >=ok



4g_civic

  • İleti: 65
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #451 : Haziran 10, 2010, 02:59:20 ÖS »
Şu an Dikilideyim ama sürekli İzmire gidip geliyorum. önümüzdeki hafta gidicem tekrar irtibat kurarız.
Çok saol kafama takıldı bu sorun benide üzdü biraz inş. hallederiz.

4g_civic

  • İleti: 65
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #452 : Haziran 10, 2010, 03:02:17 ÖS »
integra DB1 yani 2. gen TEG ler için özel bi site olması dileğiyle. tam destek hep destek böle bi sitemiz olursa sticker çalışması yaparız araçlarımıza yapıştırırız :D

HEKTOR-TEG

  • İleti: 132
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #453 : Haziran 10, 2010, 03:55:12 ÖS »
aynen site işi çok çok ii olur beyler umarım yakın zamanda hayata geçer.

birde herkese avatarının altına yada imzasına hangi şehirde ve kaç model vs. bilgileri eklerse ikide bir sormak zorunda kalmayız.

vınce

  • İleti: 63
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #454 : Haziran 10, 2010, 08:52:03 ÖS »
Atmosferik olarak en güçlü Teg bende şuan 5.Vites Dyno ölçümü 236HP çıktı :con bu demek oluyorki bu işin sonu yok...Ben 10BinTL harcadım benden önceki sahibide bi okadar harcamıştır eminim :emo Ben aldığımda araç 174HP idi şimdi ise 200hp üstü oldu çok paralar gidiyor ama zevkide bambaşka oluyor <nohapy



fatihcim biz atmosferik derken vtec ve turboyu katmadan söyledim yani bu motorun üstüne yapılmış modifyeden bağsettim seninkide atmosferik ama üst kapaktan tutta dereceliye kadar herşey değişti seni kurnaz kardeşim benim :)şuan kendi motoru üstünde yapılanlar olarak benimki diyorum haaa varsa bilmediğimiz arkadaşar söylesin öğrenelim el ,elden üstündür ama seninkini yemezler :))))))))))))
Hehe yemezler mi >%6rol Alemsin Murat abi yaa  >=ok
Evet dediğin gibi bende Vtec kapak var <nohapy



fatihcim yemezler derken atmosferikte kendi motoru üzerine uygulanan anlamında söyledim senin başka parcalarla güclenmiş olduğundan bizim sınıfın üstüne cıkıyorsun o yüzden yemem dedim :)))))))) ama bakıyorm tüm parcalarını ve modifyelerini yazmışsın cok güzel kardeşim kazası belasız ,ama bişey sorucam sen aldığındada bu parcalar varmıydı yosa sen yeni şeyler ekledinmi,biliyorsun hayalim bu yaptıkların am yada turbo ,ama paranın gözü kör olsun tüüühhhhh,ama se güle güle bin kardeim aslında arabanı görmeyi hele yürüyüşünü görmeyi cok iserdim ama malesef mesafemiz cok ama bir gün herkezinde ortak bir noktasında buluşma teg buluşması yapmak cok zevkli olur du  neyse tekrardan güle güle kullan kardeşim benim :)))))

esen_09

  • İleti: 36
    • internet Satış mağazamız için tıklayın
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #455 : Haziran 11, 2010, 08:59:09 ÖÖ »
arkadaşlar geçen hafta aracıma bor denilen katkıdan koydum. daha öncede yağ lambam ilk çalışmada biraz yanıp sonra sönüyordu.boru koyduktan sonra biraz daha fazla yandı ama söndü 2 gün sonra ışık sürekli yanmaya başladı.radar honda ile görüştüm 2 defa yağı komple değiştirdim yine olmadı yağ pompası ellerinizden öper olmuş.Allahtan yatakları ellememiş .. bu katkı aşınmış parça ve motorlarda kulllanılmaması gerekiyormuş boşluğu artırarak basıncı düşüyormuş. aklınızda olsun katkı maddesi kesinlikle kullanmayın.birazda şans tabi....

HEKTOR-TEG

  • İleti: 132
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #456 : Haziran 11, 2010, 12:39:36 ÖS »
arkadaşlar geçen hafta aracıma bor denilen katkıdan koydum. daha öncede yağ lambam ilk çalışmada biraz yanıp sonra sönüyordu.boru koyduktan sonra biraz daha fazla yandı ama söndü 2 gün sonra ışık sürekli yanmaya başladı.radar honda ile görüştüm 2 defa yağı komple değiştirdim yine olmadı yağ pompası ellerinizden öper olmuş.Allahtan yatakları ellememiş .. bu katkı aşınmış parça ve motorlarda kulllanılmaması gerekiyormuş boşluğu artırarak basıncı düşüyormuş. aklınızda olsun katkı maddesi kesinlikle kullanmayın.birazda şans tabi....

iyiki yazdın yahu bende kararsızdım anlık bi kararla koyabilirdim niyet vardı yani.  demek ben yanlış biliyormuşum az aşınmış motorlarda daha ii olduğunu düşünüyordum.

esen_09

  • İleti: 36
    • internet Satış mağazamız için tıklayın
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #457 : Haziran 11, 2010, 06:53:23 ÖS »
evet doğru biliyorsun az aşınmış motorlarda faydalı imiş yani 2010 model bir aracın olursa öyle dediler. bence siz her türlü koymayın arkadaşlar tuzaktan başka bişi değilmiş meyer ama yinede denemek isteyen olursa sonuçları göze alarak yapsın....

Mahmut27

  • İleti: 45
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #458 : Haziran 11, 2010, 07:11:23 ÖS »
Yağ kutularının üzerinde kesinlikle katkı maddesi kullanmayın yazar. Bir bildikleri vardır kullanmamak daha mantıklı.

8800

  • İleti: 2
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #459 : Haziran 11, 2010, 07:28:33 ÖS »
vince murat arkadas bu turbolama malıyetı ne kadar cok pahalı demıssınde bırde ne kadar saglıklı oluyor acaba vtec ust kapak atmaktansa turbolamak daha mantıklı mı tecrubelerınden faydalanalım ustat

vınce

  • İleti: 63
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #460 : Haziran 12, 2010, 10:33:25 ÖÖ »
vince murat arkadas bu turbolama malıyetı ne kadar cok pahalı demıssınde bırde ne kadar saglıklı oluyor acaba vtec ust kapak atmaktansa turbolamak daha mantıklı mı tecrubelerınden faydalanalım ustat



vllah kardeşim atmosferik olarak üst kapak yapmak tam manasıyla bizim fatihinki gibi daha sağlklı ve güzel turboda güzel ama onda biraz daha dikkat istior ama güç olarak turbo biraz dah güçlü ama maliyet konusuna gelince yapma şekline göre aliyet değişir şöyle öyleyeyim 6000,le 10000 arası rakamlar cıka biliyor ama araban 220 veya daha üstü olabiliyor 312 lere kadarcıkan var bizim arabalarda işte bu yüzden dedimya gönül istiyo ama maliyetler engel oluyo haaa fazla para sıkıntısı olmayan için bu iki yöntemde güzel işte bende tam bu sınırlara geldim şuan yapabileceklerimin sonunu yaptım ama insan duramıyor ya yapıca yada bu maliyetler yüzünden bu şekilde kalıcam işte genel olarak durum bu umarım aydınlatıcı olmuşumdur :)

HEKTOR-TEG

  • İleti: 132
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #461 : Haziran 12, 2010, 12:50:30 ÖS »
zannediyorum turbolu motor daha çabuk yıpranıyor ve vizelerde felan sorun olabiliyor. zaten 220 hp bi motor oldukca tatmin edicidir diye düşünüyorum ama turboda yapıcaksan abi 300 hp olmalıki tam manasıyla haz alasın millete meydan okuyasın.

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #462 : Haziran 14, 2010, 10:17:08 ÖÖ »
evet doğru biliyorsun az aşınmış motorlarda faydalı imiş yani 2010 model bir aracın olursa öyle dediler. bence siz her türlü koymayın arkadaşlar tuzaktan başka bişi değilmiş meyer ama yinede denemek isteyen olursa sonuçları göze alarak yapsın....
Bu site üzerinde çok kez söyledim ve yazdım Bor Katkısı ve Türevi ürünler tamamen ticari amaçlı üretilmiş üretim teknolojisi düşük katkılardır ve Motor Yağı üreticileri hiç bir zaman kendi ürettikleri yağlarda bu tür katkıların kullanımını uygun görmez ve bunu motor yağı ambalajlarında'da yazarlar ama dikkat edene tabiki :con
Eğer yağ pompası alıcaksan Vtec yağ pompası taktır aracına daha uzun ömürlü ve yağ basıncı daha yüksek.Elimde var bulamazsan yardımcı olurum..
Geçmiş olsun.. <nohapy

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #463 : Haziran 14, 2010, 10:21:03 ÖÖ »
zannediyorum turbolu motor daha çabuk yıpranıyor ve vizelerde felan sorun olabiliyor. zaten 220 hp bi motor oldukca tatmin edicidir diye düşünüyorum ama turboda yapıcaksan abi 300 hp olmalıki tam manasıyla haz alasın millete meydan okuyasın.
Turbolu motor günlük kullanıma pek uygun olmuyor ve evet Vizeler'de 70'lik egzoz boruları sorun çıkartıyor Turbonun kendisi değilde Turbo'nun ekipmanları sorun çıkartıyor :emo
Atmosferik araçlar modifiye konusunda Turbo'ya oranla daha uzun ömürlüdürler çünkü yüksek basınçlara maruz kalmıyor aracın motoru ve aşınma durumu daha az oluyor..

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #464 : Haziran 14, 2010, 10:24:56 ÖÖ »
Atmosferik olarak en güçlü Teg bende şuan 5.Vites Dyno ölçümü 236HP çıktı :con bu demek oluyorki bu işin sonu yok...Ben 10BinTL harcadım benden önceki sahibide bi okadar harcamıştır eminim :emo Ben aldığımda araç 174HP idi şimdi ise 200hp üstü oldu çok paralar gidiyor ama zevkide bambaşka oluyor <nohapy
Ne yakıyordur be! :D lıkır lıkır içer benzini:D
Aynen evet normal kullanımda 400bin Vtec üstü 600Bin yakıyor.. <nohapy

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #465 : Haziran 14, 2010, 10:32:17 ÖÖ »
Atmosferik olarak en güçlü Teg bende şuan 5.Vites Dyno ölçümü 236HP çıktı :con bu demek oluyorki bu işin sonu yok...Ben 10BinTL harcadım benden önceki sahibide bi okadar harcamıştır eminim :emo Ben aldığımda araç 174HP idi şimdi ise 200hp üstü oldu çok paralar gidiyor ama zevkide bambaşka oluyor <nohapy



fatihcim biz atmosferik derken vtec ve turboyu katmadan söyledim yani bu motorun üstüne yapılmış modifyeden bağsettim seninkide atmosferik ama üst kapaktan tutta dereceliye kadar herşey değişti seni kurnaz kardeşim benim :)şuan kendi motoru üstünde yapılanlar olarak benimki diyorum haaa varsa bilmediğimiz arkadaşar söylesin öğrenelim el ,elden üstündür ama seninkini yemezler :))))))))))))
Hehe yemezler mi >%6rol Alemsin Murat abi yaa  >=ok
Evet dediğin gibi bende Vtec kapak var <nohapy



fatihcim yemezler derken atmosferikte kendi motoru üzerine uygulanan anlamında söyledim senin başka parcalarla güclenmiş olduğundan bizim sınıfın üstüne cıkıyorsun o yüzden yemem dedim :)))))))) ama bakıyorm tüm parcalarını ve modifyelerini yazmışsın cok güzel kardeşim kazası belasız ,ama bişey sorucam sen aldığındada bu parcalar varmıydı yosa sen yeni şeyler ekledinmi,biliyorsun hayalim bu yaptıkların am yada turbo ,ama paranın gözü kör olsun tüüühhhhh,ama se güle güle bin kardeim aslında arabanı görmeyi hele yürüyüşünü görmeyi cok iserdim ama malesef mesafemiz cok ama bir gün herkezinde ortak bir noktasında buluşma teg buluşması yapmak cok zevkli olur du  neyse tekrardan güle güle kullan kardeşim benim :)))))
Murat abi ben aldığımda 174HP idi bu araba ve Stage 1 'di hatta Eski halinin Dyno sonucunu ve Benden sonraki halinin Dyno sonucunu site üzerinde eski konular arşivden bakabilirsin..Ben Egzantrikleri,Pistonları,Piston Kollarını,Yatakları,Yağ Pompasını,Benzin Pompasını,Motor Beyinini(S300),üst kapak contasını,Krank gibi parçaları aldım bu parçalardan sonra güç artışı elde ettim..
Birde aldıktan 1 hafta sonra motor yatak sardı biliyorsun  >%6rol

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #466 : Haziran 14, 2010, 10:36:18 ÖÖ »
Arkadaşlar kurulacak sitemizin ismini dün satın aldım sitenin ismi (edit:reklam içerikli kelime) >=ok
Umarım ismini beğenmişsinizdir ismini aldım şimdi yapım aşamasındayız 1 hafta içinde bişeyler yaptırcam Web Design işinden anlayan bir arkadaş bulmam lzm onuda hallettimmi Start veririz artık..Videolar.Resimler DB1'cilere özel olucak sitemiz >=ok

4g_civic

  • İleti: 65
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #467 : Haziran 14, 2010, 01:12:45 ÖS »
(edit:reklam içerikli kelime) şimdiden explorer ana sayfası yaptım bile :D

HEKTOR-TEG

  • İleti: 132
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #468 : Haziran 14, 2010, 01:23:31 ÖS »
şimdiden hayırlısı olsun isim güzel olmuş.


fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #469 : Haziran 14, 2010, 01:47:21 ÖS »
(edit:reklam içerikli kelime) şimdiden explorer ana sayfası yaptım bile :D
 >=ok eyvallah :emo
şimdiden hayırlısı olsun isim güzel olmuş.


Sağolasın >=ok  İsim benimde hoşuma gitti kulağa yabancı gelmiyor :emo

Mahmut27

  • İleti: 45
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #470 : Haziran 14, 2010, 03:39:09 ÖS »
Arkadaşlar kurulacak sitemizin ismini dün satın aldım sitenin ismi (edit:reklam içerikli kelime) >=ok
Umarım ismini beğenmişsinizdir ismini aldım şimdi yapım aşamasındayız 1 hafta içinde bişeyler yaptırcam Web Design işinden anlayan bir arkadaş bulmam lzm onuda hallettimmi Start veririz artık..Videolar.Resimler DB1'cilere özel olucak sitemiz >=ok

İsim süper Web tasarımı konusunda yardımcı olabilirim. Bilader bu işle uğraşan bir şirkette çalışıyor.

apollo52

  • İleti: 40
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #471 : Haziran 14, 2010, 03:58:45 ÖS »
site ismi güzel  artık takılırız boool bol:)

vınce

  • İleti: 63
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #472 : Haziran 14, 2010, 07:26:01 ÖS »
Atmosferik olarak en güçlü Teg bende şuan 5.Vites Dyno ölçümü 236HP çıktı :con bu demek oluyorki bu işin sonu yok...Ben 10BinTL harcadım benden önceki sahibide bi okadar harcamıştır eminim :emo Ben aldığımda araç 174HP idi şimdi ise 200hp üstü oldu çok paralar gidiyor ama zevkide bambaşka oluyor <nohapy



fatihcim biz atmosferik derken vtec ve turboyu katmadan söyledim yani bu motorun üstüne yapılmış modifyeden bağsettim seninkide atmosferik ama üst kapaktan tutta dereceliye kadar herşey değişti seni kurnaz kardeşim benim :)şuan kendi motoru üstünde yapılanlar olarak benimki diyorum haaa varsa bilmediğimiz arkadaşar söylesin öğrenelim el ,elden üstündür ama seninkini yemezler :))))))))))))
Hehe yemezler mi >%6rol Alemsin Murat abi yaa  >=ok
Evet dediğin gibi bende Vtec kapak var <nohapy



fatihcim yemezler derken atmosferikte kendi motoru üzerine uygulanan anlamında söyledim senin başka parcalarla güclenmiş olduğundan bizim sınıfın üstüne cıkıyorsun o yüzden yemem dedim :)))))))) ama bakıyorm tüm parcalarını ve modifyelerini yazmışsın cok güzel kardeşim kazası belasız ,ama bişey sorucam sen aldığındada bu parcalar varmıydı yosa sen yeni şeyler ekledinmi,biliyorsun hayalim bu yaptıkların am yada turbo ,ama paranın gözü kör olsun tüüühhhhh,ama se güle güle bin kardeim aslında arabanı görmeyi hele yürüyüşünü görmeyi cok iserdim ama malesef mesafemiz cok ama bir gün herkezinde ortak bir noktasında buluşma teg buluşması yapmak cok zevkli olur du  neyse tekrardan güle güle kullan kardeşim benim :)))))
Murat abi ben aldığımda 174HP idi bu araba ve Stage 1 'di hatta Eski halinin Dyno sonucunu ve Benden sonraki halinin Dyno sonucunu site üzerinde eski konular arşivden bakabilirsin..Ben Egzantrikleri,Pistonları,Piston Kollarını,Yatakları,Yağ Pompasını,Benzin Pompasını,Motor Beyinini(S300),üst kapak contasını,Krank gibi parçaları aldım bu parçalardan sonra güç artışı elde ettim..
Birde aldıktan 1 hafta sonra motor yatak sardı biliyorsun  >%6rol



evet kardeşim nasıl bilmem vtec sevdasına kılpayıyla benim arabadan vaz gecip arabanı aldın sorun yaşadın ama şimdi gayet güzel bir arabaya saip oldun allah güle güle kullanmayı nasip etsin .......site işne gelince cok sevindim sabısızlıkla bekliyorum ,birde umarım bu integra sevgisni bir buluşma organize ederek pekiştiririz buda büyük hayallerimden hayırlısıyla hepsini yaparız inşallah  :)

esen_09

  • İleti: 36
    • internet Satış mağazamız için tıklayın
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #473 : Haziran 16, 2010, 07:50:26 ÖÖ »
site ismi çok güzel olmuş devamıda güzel olur biz integ ciler için inşallah. yağ pompasını değiştirdim vtec in yağ pompasını taktım fakat hala yağ lambam sönmedi. yağ müşürünün kablosunu söktük ki hala yanıyo elektrikçim sayesinde boşuna pompa değiştirdik neyse artık yağlamamız yüksek devirlerde biraz daha iyi olucak..

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: inTEGra KULLANICILARI KULÜBÜ
« Yanıtla #474 : Haziran 16, 2010, 08:39:07 ÖÖ »
site ismi çok güzel olmuş devamıda güzel olur biz integ ciler için inşallah. yağ pompasını değiştirdim vtec in yağ pompasını taktım fakat hala yağ lambam sönmedi. yağ müşürünün kablosunu söktük ki hala yanıyo elektrikçim sayesinde boşuna pompa değiştirdik neyse artık yağlamamız yüksek devirlerde biraz daha iyi olucak..
Her işte bir hayır vardır..Yağ pompanı değiştirmen iyi olmuş 20 senelik araçlar bunlar zaten ömürleri azalmıştır ve değişmesi gerekli önmeli parçalardan biri bu yağ pompası..Integracı bütün arkadaşlara tavsiyemdir yağ pompalarını değişsinler eğer yüksek devir kullanıyor iseniz araçlarınızı bu pompa değişimi şart..Vtec Pompası yada Integra TypeR (ITR) pompası takabilirler ileri dönük bir modifikasyon olur... >=ok