Bence önce lasti jantını değiştir.Ondan sonra yay işine gir
amac sadece basmak,yoltutus istenmiyorsa fk 64 tam senin icin uretilmis,fiyat olarakta ucuzdur.ama yolda cok sekme yapar
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
Alıntı yapılan: piscocuk - Şubat 27, 2012, 09:39:42 ÖÖFK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsın
Alıntı yapılan: DENON - Şubat 27, 2012, 09:46:32 ÖÖAlıntı yapılan: piscocuk - Şubat 27, 2012, 09:39:42 ÖÖFK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsınbenim bir arkadaş kullanmıştı çünkü oradan hatırlıyorum..aslında ucuz yollu bu işi yapan biryer var izmitte belki duymuşsundur cantürk diye.onlarda fikir ve fiyat alınsa da olabilir..ben eski accorda yapmıştım 4 adet coilover baya baya yerlerdeydi.
Alıntı yapılan: piscocuk - Şubat 27, 2012, 09:50:43 ÖÖAlıntı yapılan: DENON - Şubat 27, 2012, 09:46:32 ÖÖAlıntı yapılan: piscocuk - Şubat 27, 2012, 09:39:42 ÖÖFK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsınbenim bir arkadaş kullanmıştı çünkü oradan hatırlıyorum..aslında ucuz yollu bu işi yapan biryer var izmitte belki duymuşsundur cantürk diye.onlarda fikir ve fiyat alınsa da olabilir..ben eski accorda yapmıştım 4 adet coilover baya baya yerlerdeydi.o cantürke bursada 1 kaç arkadaşım gitti yaptırmaya sonra 3-4 sefer daha gittiler
coilover kullanmanızı tavsıye ederım gerek yol tutusu gerek basıklık acısından dıledıgınız zamam dıledıgınız yukseklıklte