öyle hassasmış bilmemneymiş geç onları, sen sekman attırırken rektifiyeciye ovalleşme var mı yok mu diye baktırmadın mı? iyi bi rektifiyeciyse ve yok dediyse sorun kapak taşlama da ve diğer kullanılan malzemelrinde büyük ihtimalle. hepsini orjinal kullandın mı? Sekmanları ne marka kullandın? npr yada r le başlayan bi marka olması lazım ondan kullanmışsındır inşallah. contayı direk servisten şase kodu verip aldıysan saplamalar değerinde torkla sıkıldıktan sonra problem olmaz. araba da lpg var mı? varsa lpg nin aracın su sisteminden yararlanırken kullandığı T borusunun keleğçeleri güzel sıkılı mı? ordan kaçırması büyük ihtimal. radyatörüne de baktır, alt tahliye vanasına ve radyatör kapağına baktır su kaçırıyor mu diye. üst kapak komple rektifiye oldu mu? lpg varsa subapların biraz eğilmiştir onları da düzelttirmişsindir inşallah ve subap contaları vs de değişmesi gerekiyordu. bunlara dikkat et, eğer bi daha motoru açtırırsan ovalleşme olayına çok iyi baksınlar piston yuvalarında ki var mı yok mu diye. silindir kapak contasını da çıkarınca blok tarafında contanın oturduğu kısımlarda kararmalar var mı? varsa conta da oralardan kaçırmış olama ihtimalide yüksek. olabilicekleri saymaya çalıştım.