Özellikle 200 bin kmden sonra şanzuman sorunları başlıyor. En uzun gideni 350 bin km civarıymış, o da uzun yolda sürekli kullanılan araçlar.
Sonuçta 190ps lik, sportif görünümlü bir araç, sakin kullanıcı zaten pek almaz bu aracı.

Ayrıca (tecrübeyle sabit) kalorifer, vtec, sensör vs. problemlerine karşı hazırlıklı olmaz lazım. Araç i-vtec olduğundan motor civic lere göre çok daha komlike. Periyodik bakımlardan (fren, disk, buji, şanzuman yağı, far aydınlatma, xenon vs) bahsetmiyorum. Onlar zaten her araçta var.
Bence cebinizde periyodik bakım haric her halukarda oluşabilecek ekstra arızalara karşı 3 bin TL olsun. Ayrıca kesinlikle işini bilen bir honda ustanız da olsun. Aracın derdini iyi anlayacak birisi lazım.
Sonuçta bence gene almaya değer bir araç sonuçta aracın sıfırı neredeyse 100 bin TL.
Benzer güçteki araçlar çok daha pahalı ve yedek parça fiyatları bunun kadar hesaplı değil ve sorunlar daha fazladır.
Araç tıka basa dolu, uzun yolda lpg de rampaları 160-170 km hızla nerdeyse yarım gazla çıkıyor motor ses de çok hafif geliyor.
Zevki burada

2.0 ı bilemem ancak 2.0 alırsan 2006 nın ikinci katılımından sonrasına bakman lazım. Çünkü 2006 ların çoğu executive değil.