Alıntı yapılan: serdarr - Mayıs 26, 2010, 08:22:52 ÖSaraçı kaldırana kadar sen motoru doldur bu sürede:) evet abi pratik yapabileceğim uygulamalar varsa bekliyorum gerçekten
araçı kaldırana kadar sen motoru doldur bu sürede:)
Alıntı yapılan: tuncersahan - Mayıs 26, 2010, 08:25:35 ÖSAlıntı yapılan: serdarr - Mayıs 26, 2010, 08:22:52 ÖSaraçı kaldırana kadar sen motoru doldur bu sürede:) evet abi pratik yapabileceğim uygulamalar varsa bekliyorum gerçektenhıdırs kat iptali varmı aracında bide sağlam fitlre kiti.
yok zealot un araba değil bu araba pek bilindik bi alet değil yani piyasacı değil sahibi..zaten bende hiç bir zaman stepne olmadı koltuklar felan yokedicem hepsini
kit al ozaman sıcak hava çekmesin aküden aşağıya sal hiç yokken soğuk hava çeksin
Ben nette biraz dolaştım bunu buldumhttp://www.dailymotion.com/video/x2kfpt_acceleration-nissan-200sx-rs13_autohızlanması o kadar seri gibi gelmedi bana..ve bu vidyodaki 200sx in turbosu 0.80 kadar psi basıyor...bizim 200sx e sordum 0.50 basıyor dedi övünerek
200sx boyada şuan ama kaldırmamız 1-2 haftayı bulur
o zamana kadar vaktin varhaders kat iptali ve caı yapekstradan da chip attır
Olur gidelim nerede egzoscu eski sanayidemi?
aynen soğuk hava çektir kat iptali bide kalkarken bagajı boşalt yedek lastiği falan
Bir modifiye sitesinde görmüştüm pvc boru alüminyum folyo ile kit yapıyolardı 50 tl ye maletmişler ama ne kadar sağlıklı onu bilemem kat iptali headers bunların maliyetleri ne kadar olur?
Alıntı yapılan: tuncersahan - Mayıs 26, 2010, 09:14:35 ÖSBir modifiye sitesinde görmüştüm pvc boru alüminyum folyo ile kit yapıyolardı 50 tl ye maletmişler ama ne kadar sağlıklı onu bilemem kat iptali headers bunların maliyetleri ne kadar olur?kat iptali bişey tutmaz da headers maliyetli olur gene nerden baksan düz boru ile filan 750-1000 lira civarı tutar