İşin güzeli aslında turbolu bir benzinli alıp tüp takmak 
Hem güçlü, hem torku yüksek, hem sessiz..
Öyle bi dünya olsa ne iyi olurdu
Turbo+lpg = subap erimesi ve daha bi çok sorun..
Var zaten. Yüzlerce tsi motorda 
Opel 1.6 turbolardada var..
Mercedes kompresor araçlar içinde var..
Supap erimesi hakkında birşey duymadım ama.. Kullananlara sormak lazım + bu uygulamayı yapacak firmalar ar-ge aşamasında karşılaşmış olsalardı uygulama yapılmazdı bence ..
Bende olduğunu biliyorum, o yüzden söylüyorum zaten...
İnsignia 1.4 ve 1.6 fark etmiyor turbo olanına lpg taktığınız an 25.30bin de bütün subabaplar eriyince değiştirmek zorunda kalıyorsunuz ve bu arada araç yağ eksiltmeye vs. başlıyor.
Lpg dönüşümü yapan bir arkadaşım anlattı,insignia sahibi gelip soruyor, bizde böyle böyle subaplar erir diye bilgi veriyoruz ancak yine de taktırmak istiyorlar diyor.
Tsi-Gdi vs. motorlarda ise pipo sistemli %40lpg-%60 benzin ile çalışan sistemlerde sıkıntı olmamakta zaten ama tasarrufu nerede kaldı bu işin? 
He sorarasan tsi'de, gdi'de,insignia'da lpg'de biniyorum denir ama ne tasarruf ne başka bişeyi kalmıştır bu işin 
Bilemiyorum yeni nesil araçlar ve lpg hakkında bilginiz var mı acaba 
Mesleğim gereği azda olsa bilgim var. çok değil tabi

tsi motorlarda şu anda %100 lpg ile çalışan sistem mevcut.. + %40-60 oranlaması değilde devir bandına göre kullanılan yakıtın türü değişimini duydum sadece. buda şöyle;
1500 devir altı benzin üstü lpg ve 5500 devir üstü benzin altı lpg..
Uzun yolda vs.. bu devir aralığında sürekli lpg ile gidebileceğimiz ortada. buda fazlası ile tasaruf ettirir. ş.içi için pek fark yaratmaz..
Opel motorlarında lpg sorun çıkartıyor olabilir.. ben duymadığım için birşey diyemiyorum o konuda..
ancak önümde bir örnek var. bir arkadaşımın babasında kompresor mercedes var.. yıllardır tüplü aracı 10 yaşında motorunda tık yok

94bin km dir tsi bir motoru lpg li kullanan bir kişi ile konuştum çok sık uzun yol yapan. çok memnun. süreklide uzun yol yaptığı için lpg yi daha aktif kullandığını söyledi..
kendi aracıma LPG taktırdığım BRC izmir gaz.. 1. sanayide.. golf TSI almış patron. Onada LPG uygulanacak yakında ve test aracı gibi olacak

motor sağlam lpg sisteide kaliteli olursa sıkıntı olacağını sanmam.. insignia zaten doğuşundan sorunlu