Gönderen Konu: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI  (Okunma sayısı 39019 defa)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #25 : Ocak 01, 2011, 05:48:06 ÖS »
bir 106 gti stock stock bir vti ile asla yürüyemez aksini idda eden varsa teknik verileri herşeyiyle ispatlarız
yok kardeş öyle sadece teknik verilerle olmuyor bu araçların her 2 sinin de sıfırı yok motor durumları ne kadar iyi bilinmez kullanan adam nası yürütüyor aracı bilinmez bu faktörler göz önüne alındığı zaman kimin yürüyeceği belli olmaz bu yüzden.



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #26 : Ocak 02, 2011, 03:17:00 ÖÖ »
106 ile vti arasında 40 hp fark var yapmayın. gti iyi yürüyor hafif araç şanzımanı güzel ama 40 hp farkı kapatacak kadar yeterli değil. bir kere honda yüksek devirleri seven yüksek güç üreten bir makina. gti ise ağırlıktan kazanan bir araç. iki araçta stock olduğunda vti affetmez. vti ile herhangi 1.6 aracı karşılaştırmayın. 2.0 motorlar bile geride kalıyor.

becktak

  • İleti: 75
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #27 : Ocak 02, 2011, 04:50:24 ÖÖ »
:)

Antoni54

  • İleti: 1766
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #28 : Ocak 02, 2011, 04:53:58 ÖÖ »
106 ile vti arasında 40 hp fark var yapmayın. gti iyi yürüyor hafif araç şanzımanı güzel ama 40 hp farkı kapatacak kadar yeterli değil. bir kere honda yüksek devirleri seven yüksek güç üreten bir makina. gti ise ağırlıktan kazanan bir araç. iki araçta stock olduğunda vti affetmez. vti ile herhangi 1.6 aracı karşılaştırmayın. 2.0 motorlar bile geride kalıyor.

geLde Bu Dediğini Pejo'culara AnLat Adama 1.4 is ile BiLe TokatLadım Ama haLa AkıLLanmadı :) Neyse Herşeyde böyLedir Acı GerçekLeri KabuL Etmek Zordur OnLarıda anLamak Lazım :))

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #29 : Ocak 02, 2011, 06:02:26 ÖÖ »
106 ile vti arasında 40 hp fark var yapmayın. gti iyi yürüyor hafif araç şanzımanı güzel ama 40 hp farkı kapatacak kadar yeterli değil. bir kere honda yüksek devirleri seven yüksek güç üreten bir makina. gti ise ağırlıktan kazanan bir araç. iki araçta stock olduğunda vti affetmez. vti ile herhangi 1.6 aracı karşılaştırmayın. 2.0 motorlar bile geride kalıyor.


geLde Bu Dediğini Pejo'culara AnLat Adama 1.4 is ile BiLe TokatLadım Ama haLa AkıLLanmadı :) Neyse Herşeyde böyLedir Acı GerçekLeri KabuL Etmek Zordur OnLarıda anLamak Lazım :))
abi anlatamazsın ki anlamazlar honadanın o gücünü :D

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #30 : Ocak 02, 2011, 06:02:37 ÖÖ »
pug 8.7 sn 0-100 vti 7.6 sn ayrıca vti son modeli de var ölmeyen motor bu ölmezzzz ya 2.vitesin ortalarından sonra pug nolur düşüneniniz varmıı bide bunun rollingini düşünün vti patlaya patlaya altından üstünden geçip gidiyo :)

Antoni54

  • İleti: 1766
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #31 : Ocak 02, 2011, 06:06:43 ÖÖ »
Valla Usta Ben anLamam Üstündenmi Geçer aLtındamı PatLarmı Yanarmı :)) Fakat Bu KarşıLaştırma Çok Saçma Ve Her Gördüğümde SinirLerim BozuLuyor Honda MotorunLa pejo Motorunu NasıL KıyasLanabiLir Ya Çok Mantıksız Varsa iLLa Çok İddaLı oLan NormaL Motorda Mod oLmadan OrjinaL haLinLe 300 Metre Anahtarına Drag YapabiLirim :)) Bu Kadar Daha Ne Diyim Yani Meşhur Bir Laf Var Yerse YakaLa Diye :))

Erhan-R

  • İleti: 91
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #32 : Ocak 02, 2011, 08:23:52 ÖÖ »
arkadaşlar 40 hp demişiniz pug o 40 hp lik farkı şu halle kazanıyor; hafiflik, rüzgara karşı düşük diren., hafiflik, yüksek tork, jant ebatlarının küçük olması..

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #33 : Ocak 02, 2011, 01:25:17 ÖS »
sen ne diyon yani vti mı??

hhondacı

  • İleti: 93
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #34 : Ocak 02, 2011, 01:30:41 ÖS »
Honda hayat onda VTI yın duruşu yeter 118 hp di sanırsam 106 lar dimi :S

Erhan-R

  • İleti: 91
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #35 : Ocak 12, 2011, 05:24:03 ÖS »
116 hp kardeşim.. bence gti.. hondanın 140 la zorlandığı viajda 106 178 kmh hızla önden geçio.. ferrari evo 6 m3(e36) gibi makinalara pistlerde takmış bir makinadır 106 gti.. kimse yanlış demesin diecek olan varsa biraz araştırsın..

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #36 : Ocak 12, 2011, 07:32:28 ÖS »
kardeş her araç her araca takabilir sende şuna cvb ver modlanmış turbolu hondaları görüyosun nasıl gidiyolar en iyi motor modu yapılan araçlar hondalar neden heryerde civic videoları dolanıyo neden sürekli 106 değil 106kilosuna göre gayet iyi gidiyo teknik veriler ortada beygir kilo oranları ortada beygir farkları ortada Honda farkı ortada kim daha 106 alır die konuşuyo stock 2 araçda mantıklı açıklama yapsın kardeşim buyrun veriler
http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=19258&make=Peugeot
http://www.teamhondaturkey.com/forum/civiccrx_8806/honda_civic_vti_teknik_bilgiler-t6605.0.html  bakın karşılaştırın

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #37 : Ocak 13, 2011, 04:22:55 ÖÖ »
kardeş her araç her araca takabilir sende şuna cvb ver modlanmış turbolu hondaları görüyosun nasıl gidiyolar en iyi motor modu yapılan araçlar hondalar neden heryerde civic videoları dolanıyo neden sürekli 106 değil 106kilosuna göre gayet iyi gidiyo teknik veriler ortada beygir kilo oranları ortada beygir farkları ortada Honda farkı ortada kim daha 106 alır die konuşuyo stock 2 araçda mantıklı açıklama yapsın kardeşim buyrun veriler
http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=19258&make=Peugeot
http://www.teamhondaturkey.com/forum/civiccrx_8806/honda_civic_vti_teknik_bilgiler-t6605.0.html  bakın karşılaştırın

Konudaki iki aracı karşılaştırmayacağım, yazdıklarına istinaden bir kaç şey ekleyeceğim ;
Turbolanmış Hondalar diyorsunuz, turbo kiti en ucuz araçlar Hondalar, Honda için turbo kitine misal 2000 Usd veriyorsan, bu diğer markalarda iki katı veya daha fazla oluyor, bu sebeple etrafta sürekli turbolanmış Honda videoları görüyorsunuz.
Millet salak mı peki Honda'ya çok daha ucuza turbo takmak varken gitsin x markasına çok daha fazla paraya taktırsın. Başka ülkelerde çok var, biz sadece kendi ülkemizde olanları görüyoruz. bir de şu gerçek var ; KAFAM KADAR TURBOYU HANGİ ARACA TAKARSAN YÜRÜR. Turbo ile sadece Honda yürümüyor yani. Ucuz olduğu için Şahin'lere turbo takan da var, 1 tonun altındaki Şahin'in turbo ile nasıl yürüdüğünü de az çok görüyoruz, videoları her yerde var...

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #38 : Ocak 13, 2011, 04:47:27 ÖÖ »
arkadaşlar öncelikle çok kızdığım bir yorum türkiyede stock gti mi kaldı yazılmış.

ben geçen çarşamba günü sattım aracımı full stock olarak ne bir filtre nede ekstra bir civata yoktu aracımın üzerinde..ayrıca o forumda aşağıdaki yorumu yapanda bendim...2008 li yıllarda açılmış bir konuydu.ozamanlar aramıza yeni katılmış heycanlı kardeşlerimizde vardı abuk yorumlar yazılmış olabilir ama esas olan denenmiş yaşanmış olaylardır..


şimdi herkez gülmüş 106 typer geçince..komik dimi..katılıyorum..bizde zamanında çok gülüyorduk honda sitelerinde çıkan 1,4 le 106 tokatlayanlara..hala bunları idda edenler var ben hala gülerim...

ben yine söylüyorum şehir efsaneleri ve hurafelere inanmaya gerek yok.araçlar ortada motorlar ortada kullanıcılar belli.

106 GTİ KULLANDIĞIM ZAMANLARDA HİÇ BİR VTİ A DRAGLARDA GEÇİİLMEDİM..DRAG POLTAJTA BİTER..GEÇEN SENE İZMİT KÖRFEZ PİSTİNDE BENİM ARACIMI 1800 CC YE ÇEVİRDİĞİMİZ HALE VTİ BENİ HER VİTESTE ARAYI AÇARAK GEÇTİ..ÇÜNKÜ ODA PİSTONLARA GİRMİŞ 1800 CC YAPMIŞ + BEYİN DERECELİ KISACASI FULL Bİ ARAÇTI..İKİ STANDART ARAÇTA DRAG OLARAK GTİ BİRAZ DAHA ŞANSLI KİLODAN SEBEP..TABİKİ BELLİ BİR METREDE..YİNE SÖYLÜYORUM PİLOTAJ ÇOK ÖNEMLİ

 
GENEL SONUÇ
 
DRAG = PLOTAJ
ROLL= VTİ
SON SÜRAT =  VTİ
 
STANDART VE YA FULL YÜKLEME = VTİ
TURBO BESLEME = VTİ
 
MAALESEF DİKİŞ TUTTURAN TURBO GTİ YOK.
 
BURASI PUG SİTESİ BEN ESKİ PUGCU YENİ HONDACIYIM 106 YA ASLA TOZ KONDURMAM AMA GERÇEKLERİDE GÖZ ARDI EDEMEM
 
DİĞER ÖZELLİKLERE GELİNCE 106 YA NE YAPARSANIZ YAPIN CAI SESİ ALAMAZSINIZ
AMA VTİ DAKİ CAI SESİNE DOYAMAZSINIZ
 
DONANIM GÜVENLİK VE EN ÖNEMLİSİ MASRAF KONUSUNDADA VTİ BANA GÖRE ÖNDEDİR

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #39 : Ocak 13, 2011, 04:55:15 ÖÖ »
Bir de şu var, 106'nın teknik verileri, fabrikası tarafından bilerek daha kötü gösterilmiştir, bunun sebebi de sigorta şirketlerinin 106'nın primlerini yükseltmesi ve bunun da satışları azaltmasıdır. İnternette de vardı bu bilgiler.
Standart 106 gti, standart vti'ı 190'lara kadar arkasında bırakır, artık günümüzde bu iki aracın standart halleri kalmadığı için herkes modifiyeli hallerinin videolarını görüp yorum yapıyor sanırım. Nerden biliyorsun derseniz anlatayım ; yaşım 35, 106'nın da vti'ın da ilk çıktığı zamanlar ben de bu işlerin bolca içindeydim, o zamanlar modifiye diye birşey yoktu, bilirsiniz, fast & furious filmleri gösterime girene kadar bile modifiye bizde hiç gelişmemişti. En iyi modifiye o zamanlar hava filtresiydi ki sanayide ismine usta denen gereksiz bazı insanlar "aaabi bu filtreyi tak araban 20 hp güçlensin" seklinde bilgiler verirlerdi. Neyse ben o yıllarda iki aracın da defalarca kıyaslandığına şahit oldum, onların yanında 94 Astra gsi, Corsa Gsi, Crx, 306 S16 gibi araçları defalarca kıyasladık. Dediğim gibi araçlarda hava filtresi bile yoktu. 106 her zaman vti'ın önünde olurdu, buna defalarca şahit oldum. Vti sahipleri arada 40 Hp fark var nasıl oluyor diye sinir olurdu. Artık günümüzde modifiye kavramı çok gelişti, modlanınca her araç her aracı geçebiliyor şimdilerde.
Ben tecrübelerimi, gördüklerimi yazdım, millet modifiyeli vteclerin, turbolu vteclerin videolarına bakarak vti, 106'nın içinden geçer diyor. Benim yaşlarımda olan tanıdıklarınız varsa siz de sorabilirsiniz, onlar da aynı şeyleri söyleyecektir.
106 ile vti konfor, donanım, güvenlik olarak karşılaştırılamaz, zira aralarında sınıf farkı vardır, vti'ın sınıf olarak dengi 306'dır. 106 küçük sınıf arabadır, Civic orta sınıf segmentte yer alan bir araçtır.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #40 : Ocak 13, 2011, 05:01:09 ÖÖ »
Bir de şu var, 106'nın teknik verileri, fabrikası tarafından bilerek daha kötü gösterilmiştir, bunun sebebi de sigorta şirketlerinin 106'nın primlerini yükseltmesi ve bunun da satışları azaltmasıdır. İnternette de vardı bu bilgiler.
Standart 106 gti, standart vti'ı 190'lara kadar arkasında bırakır, artık günümüzde bu iki aracın standart halleri kalmadığı için herkes modifiyeli hallerinin videolarını görüp yorum yapıyor sanırım. Nerden biliyorsun derseniz anlatayım ; yaşım 35, 106'nın da vti'ın da ilk çıktığı zamanlar ben de bu işlerin bolca içindeydim, o zamanlar modifiye diye birşey yoktu, bilirsiniz, fast & furious filmleri gösterime girene kadar bile modifiye bizde hiç gelişmemişti. En iyi modifiye o zamanlar hava filtresiydi ki sanayide ismine usta denen gereksiz bazı insanlar "aaabi bu filtreyi tak araban 20 hp güçlensin" seklinde bilgiler verirlerdi. Neyse ben o yıllarda iki aracın da defalarca kıyaslandığına şahit oldum, onların yanında 94 Astra gsi, Corsa Gsi, Crx, 306 S16 gibi araçları defalarca kıyasladık. Dediğim gibi araçlarda hava filtresi bile yoktu. 106 her zaman vti'ın önünde olurdu, buna defalarca şahit oldum. Vti sahipleri arada 40 Hp fark var nasıl oluyor diye sinir olurdu. Artık günümüzde modifiye kavramı çok gelişti, modlanınca her araç her aracı geçebiliyor şimdilerde.
Ben tecrübelerimi, gördüklerimi yazdım, millet modifiyeli vteclerin, turbolu vteclerin videolarına bakarak vti, 106'nın içinden geçer diyor. Benim yaşlarımda olan tanıdıklarınız varsa siz de sorabilirsiniz, onlar da aynı şeyleri söyleyecektir.
106 ile vti konfor, donanım, güvenlik olarak karşılaştırılamaz, zira aralarında sınıf farkı vardır, vti'ın sınıf olarak dengi 306'dır. 106 küçük sınıf arabadır, Civic orta sınıf segmentte yer alan bir araçtır.

katılıyorum.

ayrıca halaa arabasına filtre taktığında 10 hp aldığını söyleyeneler var şu gnlerde.yada eksoz bağlayıp aracın sesi çok çıktığı için daha hızlı gittiğini 20hp kattığını sananlar..biz 10 hp alabilmek için milyarlar verirken adam 50tl verip 10hp alıyor :)))

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #41 : Ocak 13, 2011, 05:04:33 ÖÖ »
Bir de şu var, 106'nın teknik verileri, fabrikası tarafından bilerek daha kötü gösterilmiştir, bunun sebebi de sigorta şirketlerinin 106'nın primlerini yükseltmesi ve bunun da satışları azaltmasıdır. İnternette de vardı bu bilgiler.
Standart 106 gti, standart vti'ı 190'lara kadar arkasında bırakır, artık günümüzde bu iki aracın standart halleri kalmadığı için herkes modifiyeli hallerinin videolarını görüp yorum yapıyor sanırım. Nerden biliyorsun derseniz anlatayım ; yaşım 35, 106'nın da vti'ın da ilk çıktığı zamanlar ben de bu işlerin bolca içindeydim, o zamanlar modifiye diye birşey yoktu, bilirsiniz, fast & furious filmleri gösterime girene kadar bile modifiye bizde hiç gelişmemişti. En iyi modifiye o zamanlar hava filtresiydi ki sanayide ismine usta denen gereksiz bazı insanlar "aaabi bu filtreyi tak araban 20 hp güçlensin" seklinde bilgiler verirlerdi. Neyse ben o yıllarda iki aracın da defalarca kıyaslandığına şahit oldum, onların yanında 94 Astra gsi, Corsa Gsi, Crx, 306 S16 gibi araçları defalarca kıyasladık. Dediğim gibi araçlarda hava filtresi bile yoktu. 106 her zaman vti'ın önünde olurdu, buna defalarca şahit oldum. Vti sahipleri arada 40 Hp fark var nasıl oluyor diye sinir olurdu. Artık günümüzde modifiye kavramı çok gelişti, modlanınca her araç her aracı geçebiliyor şimdilerde.
Ben tecrübelerimi, gördüklerimi yazdım, millet modifiyeli vteclerin, turbolu vteclerin videolarına bakarak vti, 106'nın içinden geçer diyor. Benim yaşlarımda olan tanıdıklarınız varsa siz de sorabilirsiniz, onlar da aynı şeyleri söyleyecektir.
106 ile vti konfor, donanım, güvenlik olarak karşılaştırılamaz, zira aralarında sınıf farkı vardır, vti'ın sınıf olarak dengi 306'dır. 106 küçük sınıf arabadır, Civic orta sınıf segmentte yer alan bir araçtır.

katılıyorum.

ayrıca halaa arabasına filtre taktığında 10 hp aldığını söyleyeneler var şu gnlerde.yada eksoz bağlayıp aracın sesi çok çıktığı için daha hızlı gittiğini 20hp kattığını sananlar..biz 10 hp alabilmek için milyarlar verirken adam 50tl verip 10hp alıyor :)))

Hala var dediğin gibi :) Eskiden bizzat gözlemlerdim, gidip sorardım adama bu ne işe yarar diye, adam abi bu dehşet bir alet, bunu takıyorsun, araban uçmaya başlıyor diye anlatan bir sürü insan vardı. Araç sahipleri de ses çıkınca arabasının uçtuğunu sanıyordu :)

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #42 : Ocak 13, 2011, 05:29:05 ÖÖ »
arkadaşlar öncelikle çok kızdığım bir yorum türkiyede stock gti mi kaldı yazılmış.

ben geçen çarşamba günü sattım aracımı full stock olarak ne bir filtre nede ekstra bir civata yoktu aracımın üzerinde..ayrıca o forumda aşağıdaki yorumu yapanda bendim...2008 li yıllarda açılmış bir konuydu.ozamanlar aramıza yeni katılmış heycanlı kardeşlerimizde vardı abuk yorumlar yazılmış olabilir ama esas olan denenmiş yaşanmış olaylardır..
size aynen katılıyorum ve şunu eklemek istiyorum hondalar kalkışda çok sardığı için hakkını ve devrini max tork düşük patinajla tutturan sürücü oldunda 106 elbette geride kalır fakat çok sardırma sonucu bu kalkışda durumlar deişebilir ama sadece drag için bide hondanın modlaması kolay diyen arkadaşım bu hondalaara kafam kadar turbo tak yürür diosunda onun maliyeti ne düşün bakalım o kadar parayı harcıycak çılgınlar her araca yapar 3üne 5ine bakmaz demkkki hondaya güzel gidiyo arkadaşım litre başına 100 psle dünyada bi liderden bahsediyoruz onun adı VTİ varsa aynı gücü atmosferikde alan söyle bu rekoru ferrari 2001 de kırdı litre başına 104 psle sonra tekrar s 2000 le litre başına 120 ps liderliğe oturdu varsa bunun gibi gücü bu kadar küçük motorlarda atmosferikde  alabilen bizde saygı duyalım.....


şimdi herkez gülmüş 106 typer geçince..komik dimi..katılıyorum..bizde zamanında çok gülüyorduk honda sitelerinde çıkan 1,4 le 106 tokatlayanlara..hala bunları idda edenler var ben hala gülerim...

ben yine söylüyorum şehir efsaneleri ve hurafelere inanmaya gerek yok.araçlar ortada motorlar ortada kullanıcılar belli.

106 GTİ KULLANDIĞIM ZAMANLARDA HİÇ BİR VTİ A DRAGLARDA GEÇİİLMEDİM..DRAG POLTAJTA BİTER..GEÇEN SENE İZMİT KÖRFEZ PİSTİNDE BENİM ARACIMI 1800 CC YE ÇEVİRDİĞİMİZ HALE VTİ BENİ HER VİTESTE ARAYI AÇARAK GEÇTİ..ÇÜNKÜ ODA PİSTONLARA GİRMİŞ 1800 CC YAPMIŞ + BEYİN DERECELİ KISACASI FULL Bİ ARAÇTI..İKİ STANDART ARAÇTA DRAG OLARAK GTİ BİRAZ DAHA ŞANSLI KİLODAN SEBEP..TABİKİ BELLİ BİR METREDE..YİNE SÖYLÜYORUM PİLOTAJ ÇOK ÖNEMLİ

 
GENEL SONUÇ
 
DRAG = PLOTAJ
ROLL= VTİ
SON SÜRAT =  VTİ
 
STANDART VE YA FULL YÜKLEME = VTİ
TURBO BESLEME = VTİ
 
MAALESEF DİKİŞ TUTTURAN TURBO GTİ YOK.
 
BURASI PUG SİTESİ BEN ESKİ PUGCU YENİ HONDACIYIM 106 YA ASLA TOZ KONDURMAM AMA GERÇEKLERİDE GÖZ ARDI EDEMEM
 
DİĞER ÖZELLİKLERE GELİNCE 106 YA NE YAPARSANIZ YAPIN CAI SESİ ALAMAZSINIZ
AMA VTİ DAKİ CAI SESİNE DOYAMAZSINIZ
 
DONANIM GÜVENLİK VE EN ÖNEMLİSİ MASRAF KONUSUNDADA VTİ BANA GÖRE ÖNDEDİR
« Son Düzenleme: Ocak 13, 2011, 05:30:43 ÖÖ Gönderen: fastest40 »

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #43 : Ocak 13, 2011, 05:30:57 ÖÖ »
size aynen katılıyorum ve şunu eklemek istiyorum hondalar kalkışda çok sardığı için hakkını ve devrini max tork düşük patinajla tutturan sürücü oldunda 106 elbette geride kalır fakat çok sardırma sonucu bu kalkışda durumlar deişebilir ama sadece drag için bide hondanın modlaması kolay diyen arkadaşım bu hondalaara kafam kadar turbo tak yürür diosunda onun maliyeti ne düşün bakalım o kadar parayı harcıycak çılgınlar her araca yapar 3üne 5ine bakmaz demkkki hondaya güzel gidiyo arkadaşım litre başına 100 psle dünyada bi liderden bahsediyoruz onun adı VTİ varsa aynı gücü atmosferikde alan söyle bu rekoru ferrari 2001 de kırdı litre başına 104 psle sonra tekrar s 2000 le litre başına 120 ps liderliğe oturdu varsa bunun gibi gücü bu kadar küçük motorlarda atmosferikde  alabilen bizde saygı duyalım.....

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #44 : Ocak 13, 2011, 05:48:06 ÖÖ »
458 italia litre başı 127 hp ile hondanın yine önüne geçmiş oldu. Bu zamandan sonra honda atmosferik benzinle uğraşmayıp hibrit motorlar yapacaktır. Ferrariden sonra yine s2000 120 hp ile takip ediyor.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #45 : Ocak 13, 2011, 05:55:15 ÖÖ »
fastest40, konuyu alakasız bir yere çektin, ben sana Honda litre başına 100 hp alamaz mı dedim??? veya Honda'nın modlaması kolay mı dedim??? Birçok kişi Honda'da gördüğü için turbolanınca güzel gidiyor diyor, ben de diyorum ki kocaman turboyu taktığın her araç yürür, burda hemfikiriz herhalde. Honda'larda turbo modifiye görme sebebimiz, maliyetinin, turbo kitinin diğer araçlara kıyasla ucuz olmasıdır. Günümüz şartlarını, eskinin şartlarını göz önüne alırsan birçok firmanın litre başına 100 hp üretme gibi bir hevesi olmadığını görürsün. Saygı duymak derken neye göre, kime göre saygı duymak??? Ben şahsen küçük hacimli bir motoru sırf litre başına 100 hp güç verecek diye almam, nerde bunun torku, ben torklu motor isterim. Doğal olarak da benim saygı duymamı gerektirecek bir kavram değildir bu. Kullananların talepleri farklı farklıdır, üreticiler de buna göre şekillendirir üretimlerini, anlatabildim mi?
Bu arada sırf Honda kalkışta sarmaz, güçlü olan her araç patinaja kalır, bu Honda'ya özgü bir sıkıntı değil yani. 4x4 olur o zaman sarması minimuma iner.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #46 : Ocak 13, 2011, 05:58:34 ÖÖ »
Yıllardır atmosferik motorlar üreten Bmw bile artık turbo motora geçiyor yavaş yavaş. Önce 335i, yakın bir zamanda da yeni M5 ve yeni M3'te turbo motor kullanacaklar. Bir link paylaşmıştım, Honda da yakın bir zamanda turbo motorlu araçlar üretecek. Konu atmosferik - turbo değil, başka yerlere gidiyor yine. Başka sitelerde şuursuzca atıp tutan varsa, burda da var, mesela 1,4 Civic ile 106 gti geçen var mesela :) Bilmeden fikir sahibi olunmaz, sağda solda gördüğümüz videolarla da fikir sahibi olamayız. Araştırıp öğrenmek veya bizzat tecrübe etmek gerekir.

fearless.32

  • İleti: 584
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #47 : Ocak 13, 2011, 06:05:43 ÖÖ »
Valla benim anlamadığım kocaman turbonun her araca takılıp o araçların nası yürüdüğünü merak ettim.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #48 : Ocak 13, 2011, 06:09:11 ÖÖ »
litre başına 100 psle dünyada bi liderden bahsediyoruz onun adı VTİ

Yaşadığım tecrübelerimi anlatmıştım bir kaç mesaj önce. Bana o yıllarda birisi 120 Hp'lik modifiyesiz 106'nın, 160 Hp'lik modifiyesiz Civic'i geçeceğini söylese inanmaz, dahası güler geçerdim, ama pratikte sonuç çok farklı oluyor. Litre başına 100 hp'nin hiç önemi kalmıyor pratikte. Gözümle gördüm ve defalarca gördüm, bir gece, iki gece, sekiz, on gece değil bunu sürekli gördüm, artı farklı farklı 106'lar ve Vti'larda da gördüm. Aradaki 40 Hp'lik farka rağmen Vti, 106'yı 180 - 190'a kadar geçemiyordu. O yıllarda yollar çok müsait olmadığı için zaten 200'lerin üzerine çıkılamıyordu. Çıkılsa güç farkından zaten Vti geçerdi.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Honda Civic Vtec VTI & Peugeot 106 GTI
« Yanıtla #49 : Ocak 13, 2011, 06:11:54 ÖÖ »
Valla benim anlamadığım kocaman turbonun her araca takılıp o araçların nası yürüdüğünü merak ettim.

Misal bir tanesini söyleyeyim. Ankara'da Fiat Bravo vardı bir tane turbolu. M3 sahibine sen bas dediler, M3 sahibi gazladıktan iki saniye sonra gaza bastı Bravo ve çok geçmeden yakalayıp dalga geçercesine geçti M3'ü. (yeni M3) Araştırırsan bulabilirsin. Yurt dışında çok daha fazla var.