şimdi burda bi adanalı kardeşimiz var evvela ben ona bikaç bişe yaziym

sevgili arkadaşım adanalı;
çok ilginç şeyler yazmışsın buraya.

yok typer dediğin kaç beygir o parçalarla kç beygir alır gibi

şimdi k20a2 dediğin makina
rbc emme
hondata kpro
ssr headers
grouppe m
70 mm düz boru
hks 76 mm egsoz
ve hondatana yapılmış iyi bir ayar ile tahmin edemediğin hpleri veriyor:D
ben sana 249.7 hp diyim kapak açmadan:)
buna ilaveten
stage 2 cams
ince conta
gaz kelebeği
ilave edersen aracın ekstradan bi 20 hp daha alabiliyor aşağı yukarı
bunun haricinde eğer pistona kollara enjektörlere benzin pompana benzin regulatarüne ıvırına zıvırına da girince senin tahmin ettiğinin çok ötesinde güçlere çıkabiliyor tüm estekleyici parçalar ile k20a2 ile 302 hp leri bu sitedeki bir çok arkadaşımız bilir.ha o motorun ömrü kaç bin km olur bilinmez.
şimdi gelgelelim m3 olayına.
kimse kaçırmasın konuyu m3 CSL diyorum.bilindik m3 değil daha hafif ve 17 hp daha güçlü.
ben aracımı zaten e46 m3 lerle kıyaslamıorum onları zaten açık ara geçiyorum.nasıl yani diyenlere 5.vitesimin 245 de redline olduunu sölemem yeterli olucaktır.videolarıda mevcuttur:D
ben bu denemeyi yapmadım ama kısa süre içinde yapıcam.üstelik öle arabamı falanda sökmeden:D
ha geçicem asla demiorum.hiç birzaman kimseye geçerim demedim rollde.
denizcez görücem.
benim tahminimi sorucak olursanız ben yorum yapmiycam.
typer var typer var arkadaşlar.
yakında izliceğiniz videolar
evo 10
3.35 coupe
cl 600 mercedes
m3 csl
sti 360 hp 410 nm
e36 321 hp komple egsoz cai manuel m3 coupe.
911 carera
bu videoları çekmek için gün alıorum teker teker.
tekrar sölüorum geçicem bunları demiorum DENİYCEM diyorum.
artık gerisi nasip.