Gönderen Konu: M3 CSL VS EP3 TYPE-R  (Okunma sayısı 38252 defa)

infaztim

  • İleti: 3903
M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« : Aralık 20, 2009, 10:11:24 ÖS »
BEYLER EVT FİKİR YÜRÜTELİM.

M3 CSL 360 HP STANDART M3 TEN DAHA HAFİF VE GÜÇLÜ

AYRIYETEN M3 CLS DE KOMPLE EGSOZ VE CAİ VAR.

TYPERDA İSE

HEADERS 70MM BORU EGSOZ CAİ KPRO RBC TORKDAMPER VAR

ROLLDE 70-220 DE SONUÇ NE OLUR KİM GEÇERSE KİMİ NASIL GEÇEBİLİR.

adam gii bi karşılaştırmaya ihtiyaç vardı sitede.



delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #1 : Aralık 20, 2009, 10:14:15 ÖS »
BEYLER EVT FİKİR YÜRÜTELİM.

M3 CSL 360 HP STANDART M3 TEN DAHA HAFİF VE GÜÇLÜ

AYRIYETEN M3 CLS DE KOMPLE EGSOZ VE CAİ VAR.

TYPERDA İSE

HEADERS 70MM BORU EGSOZ CAİ KPRO RBC TORKDAMPER VAR

ROLLDE 70-220 DE SONUÇ NE OLUR KİM GEÇERSE KİMİ NASIL GEÇEBİLİR.

adam gii bi karşılaştırmaya ihtiyaç vardı sitede.

ustad sen bızden daha bılgılısı bu konuda bı bıldıgın olmasa acmazsın ama sence ep3 un hıc sansı varmı :D bence yok

yalçınn

  • İleti: 3389
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #2 : Aralık 20, 2009, 10:14:32 ÖS »
m3 ün şansı daha yüksek gibi geldi bana...

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #3 : Aralık 20, 2009, 10:45:42 ÖS »
Type R iyi gider. Bir çok turboluya kafa tutar ama
CSL nin gerisinde kalır maalesef.

Cai ve Egzozu da hesaba katarsak CSL açık ara alacaktır.

Ama Honda sevgimizden bir eksilme kesinlikle olmayacaktır.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #4 : Aralık 20, 2009, 11:11:13 ÖS »
evo 9, STI'ı geçiş durumlarını gördüm senin bahsettiğin set up ta bir type r ın....
iyi bi ayarlı type r (atmosferik) deli iş yapıor..ama M3 diyince biraz durur düşünürüm..
tahminimce 70-180 yada 190 a kadar oldukça iyi gidersin kafa kafaya hatta az biraz açabilirsin, ama 190-200 sonrası M3 üzer diye tahmin ediyorum..

sakhee

  • İleti: 200
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #5 : Aralık 21, 2009, 09:46:43 ÖÖ »
bu denenmiş birşey olabilir mi? serkan fikir toplayıp sonra olayı anlatacak falan mı acaba ? ben kendi adıma böyle bir karşılaşmayı olası görmüyorum. izlemişsinizdir 360 modenayla giden m3 videosu var. type-r m3 sınıfı değil desem yanlış olur mu?

scorpion^king

  • İleti: 43
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #6 : Aralık 21, 2009, 11:55:04 ÖÖ »
e36 M3 ile mahmutbey gişelerinde kalkış yapmıştım.benim araçta 4-1-4 headers-beyin-76 borular-hks 76mm son susturucu ve aem v2 vardı.arayı çok açamadım ama M3 yakalayamadı ,cls'nin özellikleri daha iyi, hafif olması ve daha güçlü olması büyük avantaj sağlar
cls alır büyük ihtimalle

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #7 : Aralık 21, 2009, 12:04:40 ÖS »
M3 ısırır :)bu arada nasıl bir karşılaştırma olmuş bu anlayamadım, yakında bugatti type-r falan göreceğiz galiba, bu denenmiş bir olaysa bile M3 basmamıştır,ne zannediyorsunuz arkadaşlar M3'ü siz :) onun sınıfı ferrari falan, ki bide M3 CSL, hani reklamda vardıya YOK ARTIK PELE :)

caner2

  • İleti: 622
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #8 : Aralık 21, 2009, 12:19:38 ÖS »
m3 csl koparırrr hertürlüü

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #9 : Aralık 21, 2009, 12:20:25 ÖS »
M3 ısırır :)bu arada nasıl bir karşılaştırma olmuş bu anlayamadım, yakında bugatti type-r falan göreceğiz galiba, bu denenmiş bir olaysa bile M3 basmamıştır,ne zannediyorsunuz arkadaşlar M3'ü siz :) onun sınıfı ferrari falan, ki bide M3 CSL, hani reklamda vardıya YOK ARTIK PELE :)
hehhehehh :D

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #10 : Aralık 21, 2009, 01:22:36 ÖS »
M3 ısırır :)bu arada nasıl bir karşılaştırma olmuş bu anlayamadım, yakında bugatti type-r falan göreceğiz galiba, bu denenmiş bir olaysa bile M3 basmamıştır,ne zannediyorsunuz arkadaşlar M3'ü siz :) onun sınıfı ferrari falan, ki bide M3 CSL, hani reklamda vardıya YOK ARTIK PELE :)
gözunle gormeden ınanma burası turkıye heran herşey olabılır..m3 ü gecen typer bile vardır bızım ulkemızde merak etmeyin typer da fena makina beyin ayarı iyi yapılınca yerinde durmuyo typer ama gel gelelim araç agır olursada gitmiyo arkadaşlar hafiflik ve benzinin oktan olayı çok fark yaratıyo plotajda çok önemli bu konuda...

  ben iki tane m3 ün izmit otabanında kapışmasına şahıt olmuştum bırının içindeydim cunku ıkısıde deli şofordur m3 leri kullananların ama bırı hafifti ve fena uzuyodu aynı specte ıkı aracın bırıne fark atması adamı düşündürüyo açıkcası..

sakhee

  • İleti: 200
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #11 : Aralık 21, 2009, 05:39:04 ÖS »
hala serkan bu konuyu bilerek açtı diye düşünüyorum. Gelen cevaplar soruya nokta atışı yapmıyor. ben denesem anlasam söyleyeceğim. bu işten anlayanlar vites vites km. km. anlatırlarsa çok sevinirim. (70-220 roll olayı) Motorları da yorumlarsanız tadından yenmez. :)

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #12 : Aralık 21, 2009, 06:20:21 ÖS »
tabiki oynanmış bir type-r ise o zaman olay değişebilir,çünkü ben adanadayım ve burda dynoda 204 beygir veren şahin ver yahu :) amcamlar turbolamış aracı,neler var neler,istanbulda 560 beygir veren sierra cosworth gördüm, hemde dikiz aynesında ve viteste tespihide vardı :):) yani aracın oynanma olayı çok önemli,şimdi alırsın type-r ı, harcarsın 25-30 bin lira atarsın turbodur,yada charger dır o zaman araba zaten type-r olmuyoki :) yani oynanma olayı çok ama çok önemli, benim yorumum en azından standart oynanmış ( 5-10 bin lira arası) bir type-r içindir,yoksa adamlar 126 bisi bile turboluyor :)

whiteagle

  • İleti: 71
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #13 : Aralık 21, 2009, 06:29:12 ÖS »
Yorumlar geldi Birde videosunu alsak.

tricky

  • İleti: 448
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #14 : Aralık 21, 2009, 07:25:39 ÖS »
Burda bahsediln type R da turbo ve charger yok yanlız. Ama videolarından izlediğim kadarı ıle baya baya ciğerli. 2 ihtimalli bir kapışma olur :)

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #15 : Aralık 21, 2009, 07:34:09 ÖS »
şimdi akciğer dalak böbrek yada herhangibişe,hatta beyin kafa göz kulak :) standart type-r'a 140-150 beygiri nasıl katacaksınız arkadaşlar??? öyle filtre egsoz,beyin,dereceli egzantrik,falan filan eklesin eklesin 40-50 beygir toplamda eklemezya ekledi diyelim, 360 beygirlik 3200 motorlu bir aracı (hemde M3 CSL ) nasıl geçer bu araba??? şimdi herşeyin başı matematik bence,yani aradaki fark olur şöyle 30-40 beygir, derimki ''biri önden çekiş biri arkadan itiş,önden çekişte %6-8 avantaj var,pilotajada 20 beygir koyalım,şimdi zaten CSL alacak adamdanda aşırı dandik pilotaj beklemek saçma olur,yani hava atacak adamın CSL le işi olmz,bilmez bile,alır standart M3 atar havasını:) sonuç olarak type-r ı 300-310 beygir aralığına çıkarmadıktan sonra hiçbir şekilde şansı olmaz,olamaz,bu rakamlarda bile herşeyin type-r dan yana olduğunu düşünürsek alır,çünkü karşıdaki aracın 3200 motor ve tork canavarı olduğunuda unutmayalım,bunlar benim fikirlerim tabi,olursa bir drag yada roll izler bakarız :)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #16 : Aralık 21, 2009, 07:44:55 ÖS »
M3 CLS güçlü bir motora sahip ve kasası hafif denmiş.Type-R'da da yapılan bi kaç güzel işlem var.Ama tam olarak ne kadar HP verir bi tahmin yürütemeyeceğim.
Ama M3 CLS affetmez bence.İlkte type-R'la beraber kalkarlar fakat M3 CLS 190-200'e geldiği zaman öne geçer.1-1,5 boyla alır gibime geliyor M3 CLS

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #17 : Aralık 21, 2009, 09:39:48 ÖS »
şimdi akciğer dalak böbrek yada herhangibişe,hatta beyin kafa göz kulak :) standart type-r'a 140-150 beygiri nasıl katacaksınız arkadaşlar??? öyle filtre egsoz,beyin,dereceli egzantrik,falan filan eklesin eklesin 40-50 beygir toplamda eklemezya ekledi diyelim, 360 beygirlik 3200 motorlu bir aracı (hemde M3 CSL ) nasıl geçer bu araba??? şimdi herşeyin başı matematik bence,yani aradaki fark olur şöyle 30-40 beygir, derimki ''biri önden çekiş biri arkadan itiş,önden çekişte %6-8 avantaj var,pilotajada 20 beygir koyalım,şimdi zaten CSL alacak adamdanda aşırı dandik pilotaj beklemek saçma olur,yani hava atacak adamın CSL le işi olmz,bilmez bile,alır standart M3 atar havasını:) sonuç olarak type-r ı 300-310 beygir aralığına çıkarmadıktan sonra hiçbir şekilde şansı olmaz,olamaz,bu rakamlarda bile herşeyin type-r dan yana olduğunu düşünürsek alır,çünkü karşıdaki aracın 3200 motor ve tork canavarı olduğunuda unutmayalım,bunlar benim fikirlerim tabi,olursa bir drag yada roll izler bakarız :)

zaten m3 favori görünüyor, ama herşey rakamların içinde değil :) ağırlık, rijitlik, devir çevirme, verimli tork aralığı, şanzıman gibi faktörler var...ep3 şanzımanı zamanının en iyi 3 şanzımanından biriydi bi vakit konusunu açmıştık...motoru ise hala dünyada en hızlı yürüme yeteneğine sahip (ariel atom şasesi üzerinden denedi ispatlandı) bir motordu... Motor ferrari tarafından incelendi..
turbosuz type r ın burada bahsedilen set*upta ama ayar çekilerek, STI ' a EVO'ya fena şaka yaptığını izledim . Şimdi Serkan ya denedi ya deneyecek...uzunda şansı zor görünüyor ama söz konusu Type r olunca herşey mümkün...

müspet her zaman müspet değildir :) type r dan öğrendim...
« Son Düzenleme: Aralık 21, 2009, 09:41:09 ÖS Gönderen: ALG »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #18 : Aralık 21, 2009, 09:44:23 ÖS »
şimdi akciğer dalak böbrek yada herhangibişe,hatta beyin kafa göz kulak :) standart type-r'a 140-150 beygiri nasıl katacaksınız arkadaşlar??? öyle filtre egsoz,beyin,dereceli egzantrik,falan filan eklesin eklesin 40-50 beygir toplamda eklemezya ekledi diyelim, 360 beygirlik 3200 motorlu bir aracı (hemde M3 CSL ) nasıl geçer bu araba??? şimdi herşeyin başı matematik bence,yani aradaki fark olur şöyle 30-40 beygir, derimki ''biri önden çekiş biri arkadan itiş,önden çekişte %6-8 avantaj var,pilotajada 20 beygir koyalım,şimdi zaten CSL alacak adamdanda aşırı dandik pilotaj beklemek saçma olur,yani hava atacak adamın CSL le işi olmz,bilmez bile,alır standart M3 atar havasını:) sonuç olarak type-r ı 300-310 beygir aralığına çıkarmadıktan sonra hiçbir şekilde şansı olmaz,olamaz,bu rakamlarda bile herşeyin type-r dan yana olduğunu düşünürsek alır,çünkü karşıdaki aracın 3200 motor ve tork canavarı olduğunuda unutmayalım,bunlar benim fikirlerim tabi,olursa bir drag yada roll izler bakarız :)

zaten m3 favori görünüyor, ama herşey rakamların içinde değil :) ağırlık, rijitlik, devir çevirme, verimli tork aralığı, şanzıman gibi faktörler var...ep3 şanzımanı zamanının en iyi 3 şanzımanından biriydi bi vakit konusunu açmıştık...motoru ise hala dünyada en hızlı yürüme yeteneğine sahip (ariel atom şasesi üzerinden denedi ispatlandı) bir motordu... Motor ferrari tarafından incelendi..
turbosuz type r ın burada bahsedilen set*upta ama ayar çekilerek, STI ' a EVO'ya fena şaka yaptığını izledim . Şimdi Serkan ya denedi ya deneyecek...uzunda şansı zor görünüyor ama söz konusu Type r olunca herşey mümkün...

müspet her zaman müspet değildir :) type r dan öğrendim...

Abim Serkan Abi'nin yazdıqı parçalar toplamında tahminince kaç HP verir?

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #19 : Aralık 22, 2009, 12:15:33 ÖÖ »
şimdi burda bi adanalı kardeşimiz var evvela ben ona bikaç bişe yaziym :D

sevgili arkadaşım adanalı;

çok ilginç şeyler yazmışsın buraya.:)

yok typer dediğin kaç beygir o parçalarla kç beygir alır gibi :D

şimdi k20a2 dediğin makina

rbc emme
hondata kpro
ssr headers
grouppe m
70 mm düz boru
hks 76 mm egsoz
ve hondatana yapılmış iyi bir ayar ile tahmin edemediğin hpleri veriyor:D

ben sana 249.7 hp diyim kapak açmadan:)

buna ilaveten

stage 2 cams
ince conta
gaz kelebeği

ilave edersen aracın ekstradan bi 20 hp daha alabiliyor aşağı yukarı

bunun haricinde eğer pistona kollara enjektörlere benzin pompana benzin regulatarüne ıvırına zıvırına da girince senin tahmin ettiğinin çok ötesinde güçlere çıkabiliyor tüm estekleyici parçalar ile k20a2 ile 302 hp leri bu sitedeki bir çok arkadaşımız bilir.ha o motorun ömrü kaç bin km olur bilinmez.

şimdi gelgelelim m3 olayına.

kimse kaçırmasın konuyu m3 CSL diyorum.bilindik m3 değil daha hafif ve 17 hp daha güçlü.

ben aracımı zaten e46 m3 lerle kıyaslamıorum onları zaten açık ara geçiyorum.nasıl yani diyenlere 5.vitesimin 245 de redline olduunu sölemem yeterli olucaktır.videolarıda mevcuttur:D

ben bu denemeyi yapmadım ama kısa süre içinde yapıcam.üstelik öle arabamı falanda sökmeden:D

ha geçicem asla demiorum.hiç birzaman kimseye geçerim demedim rollde.

denizcez görücem.

benim tahminimi sorucak olursanız ben yorum yapmiycam.

typer var typer var arkadaşlar.

yakında izliceğiniz videolar

evo 10
3.35 coupe
cl 600 mercedes
m3 csl
sti 360 hp 410 nm
e36 321 hp komple egsoz cai manuel m3 coupe.
911 carera

bu videoları çekmek için gün alıorum teker teker.

tekrar sölüorum geçicem bunları demiorum DENİYCEM diyorum.

artık gerisi nasip.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #20 : Aralık 22, 2009, 12:18:33 ÖÖ »
ha bide bişi sölicem.

adamı otobana çağırıyoruz roll için adam yakıo temiz 50-60 lira benzin ha bide basmicekmı:D

demişinde m3 geçilmişse bile basmamıştır diye:D

kim bilerek geçilmeye gelir.

ha bide bişe diicem m3 ün rakibi ferrarimi harbiden :D

vaybeeee.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #21 : Aralık 22, 2009, 12:51:18 ÖÖ »
haber et bize gara pişiğin ettiği işleri :)

ert16

  • İleti: 391
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #22 : Aralık 22, 2009, 01:05:10 ÖÖ »
infaztim roll lerdn birinde haber verde cam car olalım tabi yaklaşabilrsek :)

scorpion^king

  • İleti: 43
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #23 : Aralık 22, 2009, 07:45:59 ÖÖ »
ha bide bişi sölicem.

adamı otobana çağırıyoruz roll için adam yakıo temiz 50-60 lira benzin ha bide basmicekmı:D

demişinde m3 geçilmişse bile basmamıştır diye:D

kim bilerek geçilmeye gelir.

ha bide bişe diicem m3 ün rakibi ferrarimi harbiden :D

vaybeeee.


arkadaşın yazdığına cvb sen vermişsin ben hiçbişey yazmayım çok saol :)
sözüm ona aracım duruyo olsaydı bugün aynı şartlarda standart e36 m3'ü paketler yine evine yollardım :)
« Son Düzenleme: Aralık 22, 2009, 07:47:21 ÖÖ Gönderen: scorpion^king »

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: M3 CSL VS EP3 TYPE-R
« Yanıtla #24 : Aralık 22, 2009, 11:28:37 ÖÖ »
konu yanıyo valla hehehe