Gönderen Konu: lpg ye geçiş ve sonrası  (Okunma sayısı 12755 defa)

panoromeo

  • İleti: 88
Ynt: lpg ye geçiş ve sonrası
« Yanıtla #25 : Nisan 19, 2010, 10:08:16 ÖS »
yarayıp yaramadığını ilerleyen 100 000 lerde görecez
var oluş sebebi ise şu
pistonlar en üste dayandığı zaman yanma odasını yağlayamaz  bilindiği üzere sekmanlar piston kafasının ortasındadır
yanma odasının yağlanması yüzde 15 kadar motor yağı geri kalanı ise benzin sayesi,nde gerçekleşir diyelim
lpg de ,ise yağ olmadığı için ve yüksek ısı verdiği için yağlama yapmaz ve var olan motor yağında eksiltme yapmaya başlar
bunun için lpg li araçlar biraz yağ yakar derler doğrudur
zaman içinde yağlama sı yapılamayan yanma odası yüksek ısıdan ve sürtünmeden sebeb genişler
ve istemediğimiz bişey olan rektefiyeye kadar gider bu iş
yağlama ünitesi ise lpg ile birlikte bir miktar yağ zerk eder yanma odasına
hem siboblarn hem yanma odasının yağlanmasını sağlar
ve sürtünme etksini azaltır
sırf lpg nin zararlarından ötürü katkılı lpg ler çıktı piyasaya
ama onlarda lpg sisteminde tıkanmalara sebebiyet veriyor
karar sizin ister taktırın ister taktırmayın ama benim tanıdığım bi kaç insan enjektör tıkanmasından ötürü çok gitti lpg ciye
katkısız kullanın demişler e ozaman motoru nasıl koricaz
yağlama sistemi ile :d
Çok güzel açıklamışsın. Bildiğim kadarıyla honda cıvıclere lpg tavsiye edilmemesinin sebebi aşırı ısıdan dolayı alümüinyum olan motor gövdesinin daha çabuk zarar görmesi (Çatlama v.s)
Yeni civicte lpg den dolayı motoru zarar gören,çatlayan vs. hiç duydunmu?



asvtec

  • İleti: 578
Ynt: lpg ye geçiş ve sonrası
« Yanıtla #26 : Nisan 21, 2010, 04:33:00 ÖÖ »
Yenisi eskisi ben duymadım.

yarayıp yaramadığını ilerleyen 100 000 lerde görecez
var oluş sebebi ise şu
pistonlar en üste dayandığı zaman yanma odasını yağlayamaz  bilindiği üzere sekmanlar piston kafasının ortasındadır
yanma odasının yağlanması yüzde 15 kadar motor yağı geri kalanı ise benzin sayesi,nde gerçekleşir diyelim
lpg de ,ise yağ olmadığı için ve yüksek ısı verdiği için yağlama yapmaz ve var olan motor yağında eksiltme yapmaya başlar
bunun için lpg li araçlar biraz yağ yakar derler doğrudur
zaman içinde yağlama sı yapılamayan yanma odası yüksek ısıdan ve sürtünmeden sebeb genişler
ve istemediğimiz bişey olan rektefiyeye kadar gider bu iş
yağlama ünitesi ise lpg ile birlikte bir miktar yağ zerk eder yanma odasına
hem siboblarn hem yanma odasının yağlanmasını sağlar
ve sürtünme etksini azaltır
sırf lpg nin zararlarından ötürü katkılı lpg ler çıktı piyasaya
ama onlarda lpg sisteminde tıkanmalara sebebiyet veriyor
karar sizin ister taktırın ister taktırmayın ama benim tanıdığım bi kaç insan enjektör tıkanmasından ötürü çok gitti lpg ciye
katkısız kullanın demişler e ozaman motoru nasıl koricaz
yağlama sistemi ile :d
Çok güzel açıklamışsın. Bildiğim kadarıyla honda cıvıclere lpg tavsiye edilmemesinin sebebi aşırı ısıdan dolayı alümüinyum olan motor gövdesinin daha çabuk zarar görmesi (Çatlama v.s)
Yeni civicte lpg den dolayı motoru zarar gören,çatlayan vs. hiç duydunmu?

integtant_83

  • İleti: 375
Ynt: lpg ye geçiş ve sonrası
« Yanıtla #27 : Nisan 21, 2010, 09:52:11 ÖS »
Honda olmamakla beraber sırf bu nedenle askıya alınmış motoru servisinde  inceledim. 150 binlerde lpg li megane idi. İnşallah kimsenin başına gelmesin