Gönderen Konu: Vti Sıralı Sistem LPG ?  (Okunma sayısı 50877 defa)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #75 : Aralık 24, 2009, 02:44:48 ÖS »
TegB20VTec ...çok teşekkürler



---caner---

  • İleti: 326
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #76 : Aralık 24, 2009, 02:49:03 ÖS »
aracım lpg yi yediği için performansı düştü diyorsunuz ben artık 3.20 lerle oynamaya bile bıktım daha üst sınıf araçlar yakalamk istiyorum yollarda.lpg de asit gibi bişey değil motoru çürütsün aracımın motoruna sonuna kadar güveniyorum lpg zararlıysa ozaman bunu yapan herkese karşı çıkın

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #77 : Aralık 24, 2009, 02:56:38 ÖS »
Lpg yle araç gitmez diyenlere M5 motorlu M3 552 bg LPG li

http://www.rsportscars.com/bmw/2007-bmw-ac-schnitzer-gp310-concept/

---caner---

  • İleti: 326
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #78 : Aralık 24, 2009, 03:00:09 ÖS »
yok ya bu arabayı 1 sene sonra çöpe at lpg olurmu hiç :P :P lpg li olduğu için bi 106 kadarda gitmez heralde :D

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #79 : Aralık 24, 2009, 03:02:30 ÖS »
Bencede herkes özgür ama herkeside yargılamamak lazım. Herkes nasıl mutluysa öyle yaşasın öyle aracına aksesuar taksın. Aracına mor ışık takanlarda var öyle mutluysa dicek bişey yok bence. Tamamen şahsi fikrimdir.Sonuçta herkes arabasının keyfini çıkarsın ve mutlu olsun diceklerim bu kadardır
Saygılar...

---caner---

  • İleti: 326
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #80 : Aralık 24, 2009, 03:04:37 ÖS »
Sürüş keyfi AC Schnitzer az 20 yıldır büyük yazılmıştır. Ve şükür ki, hiçbir şey, 62. Frankfurt Motor Show için değişecektir. Ancak bu hedefe tamamen alternatif şekilde ulaşılabilir süper AC Schnitzer GP3.10 Gas Powered gösteriyor başlatmak gibi. Bu yüksek performanslı spor araba olan LPG (Liquified Petrol Gaz) sürücü, burada güç ve verimlilik, ekonomi ve ekoloji, heyecan verici bir çalışma buluşuyor.

Sanki mevcut 3 yeterince, kaput altında olduklarını AC Schnitzer olan mevcut M5/M6, bir V10 motor growls-serisi coupe, proje tabanlı araç abartılı dış,
iki değerli tasarımı ilk kez Show'da sunmak. Araç iki paralel 5 silindirli vaporizers ile tamamen sıralı LPG sistemi vardır. Orada güç ya da dinamikleri kaybı's. Motoru, bir remapped kontrol ünitesi ve spor ile katalizör olarak egzoz yolu ve egzoz manifoldu ile ayarlanmış, 552 bhp geliştirir ve 400 lb-ft at crankshaft üretir. Kendi içinde, bu 45 atlar M5/M6 daha fazlası. LPG ile güç Ama neden bu araba?

Liquified Petrol Gaz Normal benzin yakıt için mantıklı bir alternatif, hem ekonomik ve ekolojik, ve ilgili dönüştürme - sonra - hemen hemen tüm benzinli motor yandı olabilir. Egzoz dan Başına litre, LPG sadece benzin daha ucuz ancak üreten yaklaşık yüzde 15 daha az CO2. Almanya tek başına üzerinde 2.700 ile benzin istasyonları, yakıt temini her yerde ve garantili olan 80 litre benzin deposu tahtada orijinal 60 litre benzin deposu uyuyor. Böylece yakıtlar arasında herhangi bir zamanda geçiş yapabilirsiniz. Her durumda, ivme daha fazlasını kabul edilebilir. 60 mph sprint ve 4,3 saniyede 124 mil işareti sadece 13,9 saniye sonra geçer. 200 mil sadece arka kolaylaştırmak için başlamadan baskı yok. Yeterli sayıda güçlü spor otomobiller için arka ışıkları göstermek için çevik's. Özellikle Aachen bir katılım süspansiyon inanılmaz işleme özellikleri sağlar. Ve orada AC Schnitzer GP3.10 Gas Powered üzerinde fren ivmesinin gücü eşleşecek: ön, 8-çömlek ile kaliper sabit delikli fren diskleri ve boyutu 374 x 36 mm havalandırmalı, arka bir de 4-pot 350 x 24 mm diskler ile fren sistemi.

Yavaşlatmak Talking of: çarpıcı gövde tasarımı yakında yayaları getirecek-bir durdurun. Mineral yeşil özel boya işi ile birlikte, AC Schnitzer aerodinamik kiti gerçekten göz alıcı olduğunu. Kendi karakteristik krom kaburga ile ön kanatlarında hava girişleri, ve arka 60 mm wheelarch uzantıları, özellikle başarılıdır. AC Schnitzer GP3.10 Gas Powered grubu, AC Schnitzer kendi ses çıkaran kreşendo ile nerede merkezi konumlandırılmış spor arka susturucu tüm hisler için bir şölen yarattı akustik merkezinde sahne alır.

Özel kontür ve ayrılmaz difüzör ile arka etek ile arka stil, karbon merkezi kısmı ile arka tavan kanadı gibi, estetik onun coarsemesh spor ızgara ile güçlü ön etek gibi hoş vardır. Ikinci oksijen aç beş nefes litrelik motor için etkili bir katkı sağlıyor. Eşit izleyici için nefes kesen katılım ve ilk görüşte olduğunu Tip VI jantlar.

Aachen tekerlek üreticisinden en son yaratılması klasik Y birleştirir beş çarpıcı içi boş konuşmacı ve iki renkli yüzey ile görünümünü konuştu. Sadece AC Schnitzer GP3.10 Gas Powered için Doğal olarak bu dekoratif unsurlar değildir. 270.000 $ tahmini değeri ancak ikinci satış için değil benzersiz bir oluşturulmasıdır an için. Çünkü birçok bileşenleri yakında düzenli AC Schnitzer aralığı içine bulacaktır Ama biz yine de heyecan alabilirsiniz. Heyecan verici spor iç parçaları zaten, örneğin sipariş edilebilir, müşteriler, 3-serisi coupe ile tarafından.



türkeçe meali :D

Fusion35

  • İleti: 200
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #81 : Aralık 24, 2009, 05:56:03 ÖS »
Kalkışta vs. Benzine almaya gerek yok. Benzinde nasıl gidiyorsa, LPG dede aynı şekilde gidiyor. Herşey yapılan doğru montaj, devamında bakım ve en önemlisi Yapılan doğru ayarla alakalıdır.
LPG ye karşı olanların aklı hala eski sistem tek nokta LPG kitlerinde kalmış. Eskisi gibi değil artık; koku yok, performans kaybı yok (Gidipte atiker, voltran falan taktırırsan o ayrı) Patlama tehlikesi yok.
Sadece Aynı paraya neredeyse 2 kat daha fazla yol yapmanın vermiş olduğu mutluluk var ;)

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #82 : Aralık 24, 2009, 08:48:04 ÖS »
Kalkışta vs. Benzine almaya gerek yok. Benzinde nasıl gidiyorsa, LPG dede aynı şekilde gidiyor. Herşey yapılan doğru montaj, devamında bakım ve en önemlisi Yapılan doğru ayarla alakalıdır.
LPG ye karşı olanların aklı hala eski sistem tek nokta LPG kitlerinde kalmış. Eskisi gibi değil artık; koku yok, performans kaybı yok (Gidipte atiker, voltran falan taktırırsan o ayrı) Patlama tehlikesi yok.
Sadece Aynı paraya neredeyse 2 kat daha fazla yol yapmanın vermiş olduğu mutluluk var ;)


Aynen katılıyorum +1

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #83 : Aralık 25, 2009, 10:10:31 ÖÖ »
zaten burdada lpg yi kötüleyen yok sadece vti a takılması hoş olmuyo onu belirtiyoruz yoksa sırdan arabaya taktırmada sorun çıkaran yok yani...

sakhee

  • İleti: 200
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #84 : Aralık 25, 2009, 10:21:41 ÖÖ »
type r için çok daha mantıklı olacaktır demekki lpg

black rock

  • İleti: 205
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #85 : Aralık 25, 2009, 10:56:18 ÖÖ »
vtı a takılmasın diyen arkadaşların tümü olaya duygusal yaklaşıyor.
hayalimde benimde vti var.kısmet olurda alırsam duygusallığı ve fanatizmi bir kenara bırakıp lpg taktırmayı ciddi olarak düşünüyorum.
toplum olarak herşeye duygusal yaklaşmamız bence mantıklı deil.
vti ın verdiği hazzı haftada sayılı günler yerine doya doya yaşamak isterim.üstelik performansındanda çok az bi kayıp yaşayarak.bence bu kayıp bu zevki herzaman yaşayabilmek için göze alınır bir durum.
tabii rool veya dragla falan ilgilenmiyorsam.

minimal_freak

  • İleti: 626
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #86 : Aralık 25, 2009, 12:16:33 ÖS »
@ piscocuk;
arkadaşım senın burada neyı tartıstıgını ınan anlamış degılım, konu VTI'a LPG sistemi takılıp takılmaması, senın aracın 1.4'müş, acmıs oldugun baska bır konudan honda motorları hakkında pek fazla bılgı sahıbı olmadıgın anlasılıyor, daha aracının VTI olup olmadığını, çift egzantırık mı tek mı oldugunu bıle bılmıyorsun, zaten D14 ya da D16 ıcın fıkır yurutmuyoruz burada, VTI (vtec) olan motorlar ıcın konusuyoruz, VTI olmayan 1.4,  1.6 yada daha buyuk hacımlı sılındırler ıcın lafımız zaten yok, onlar haklı olarak takıyorlar ve bende o konuda katılıyorum kendılerıne, ekonumı dusunerek en mantıklısını yaparak LPG kullanıyorlar ya da kullanmıyorlar, konu bu diil, acmıs oldugun konudan aynen alıntı ;

''arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim''

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #87 : Aralık 25, 2009, 12:33:22 ÖS »
@ piscocuk;
arkadaşım senın burada neyı tartıstıgını ınan anlamış degılım, konu VTI'a LPG sistemi takılıp takılmaması, senın aracın 1.4'müş, acmıs oldugun baska bır konudan honda motorları hakkında pek fazla bılgı sahıbı olmadıgın anlasılıyor, daha aracının VTI olup olmadığını, çift egzantırık mı tek mı oldugunu bıle bılmıyorsun, zaten D14 ya da D16 ıcın fıkır yurutmuyoruz burada, VTI (vtec) olan motorlar ıcın konusuyoruz, VTI olmayan 1.4,  1.6 yada daha buyuk hacımlı sılındırler ıcın lafımız zaten yok, onlar haklı olarak takıyorlar ve bende o konuda katılıyorum kendılerıne, ekonumı dusunerek en mantıklısını yaparak LPG kullanıyorlar ya da kullanmıyorlar, konu bu diil, acmıs oldugun konudan aynen alıntı ;

''arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim''


beni bilen biliyor..hani anlayan arkadaşlar anlıyordu ya :) oyüzden bende sana gülüyorum bol bol gülücük atıyorum.pug 106 motoruyla ilgili doktora yaptım her hafta indirip bindirmekten.sor oturduğum yerden sorununu çözeyim.bu demek değilki her aracın motorunu bilicem.merak etme VTİ nedemek biliyorum 106 gti ile çok ezdim körfezde geldiysen hatırlarsın yada 34UM1885 de piscocukde 13 yıldır bu nicki kullanıyorum.ne dersen de bilenler zaten cvp verecektir.ben daha nedim.sen neyi yakalamış neye kitlenmiş beni neyle yargılıorsun.ben hiçbir forumda vti aracım var demedim.

benim orada tartıştığım konuyu konu başlığından anlayabilirsin.umarımda anlarsın.yardım istersen söylim.arkadaş vti ye lpg takılırmı diye sormuş bende yorum yaptım.heee eğerki senin aracın 1,4 sen ne karışırsın vti ye yada typer senin neyine sen s2k hakkında yorum yapamazsın diye bir kuralı varsa kusura bakmayın derim özürdilerim.

şimdi bu açıklamalarla halaa bişey anlamadıysan.son olarak sen bildiğinin doğruluğuna inan

ben 1,4 le vti yi aynı araba sanıyordum.motor ne onuda bilmem hayatta anlamam.zaten avatarda arabada bana ait değil bu güne kadar hiç arabam olmadı dragdı rollindi bilmiyorum ama aranızda ezilmemek için kendime biliyor havası verdim takılıyorum.hadi selametle arkadaşım birdaha böyle mantıksız yorum yapacaksan benim yapacağım yorum altında ezilecek duruma sokma kendini.çokbilmiş

minimal_freak

  • İleti: 626
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #88 : Aralık 25, 2009, 12:49:28 ÖS »
bu konu hakkında herkes yorum yapabılır tabııkıde, ıster 1 lıtre kullan ıster 4 lıtre, ıster vti kullan ister s2k, konuyu carptırıp baska yerlere cekme, 1.4 kullananlar da elbet yorumunu yapıcak bu konu naslıgına, ama senın bu konu konu altına (dıkkatını cekıyorum bu konu altına)

'burada lpg mi kötüleniyor yoksa vti mi korunuyor çözemedim.bu konuda bazı arkadaşlar kesin bana kızıyordur ama neden ben sevdiğim arabaya binemim.neden arabaya yazık olsun ki.şimdi piyasada vti kalmadı diye arabama lpg takmim satim.peki arabayı alan adam benim kadar temiz bakacakmı yoksa alıp gazlayıp gazlayıp bi kenaramı atacak.benzinle LPG arasında neredeyse %40-45 fiyat farkı var.yakışındada mutlaka farkı varki tercih ediliyor.ben olsam ve en az iki sene daha sevdiğim bir arabaya bineceksem lpg takarım.''

'benim kapımda arabam varsa ben binerim.kendimi haftanın iki günü beş günü diye kısıtlamam.hadi kışın neyse ama yazın arabasız olmuyor''

gibi yorumların bana ters geldi, eger aracınıza LPG taktırır mısınız v.s. gıbı bı konu olsaydı tekrar soyluyorum tatktırırdım, katılırdım, ve buna kımse karısamazdı, bende kullananlara saygı duyuyorum ve karısamam dolayısıyla, ama konu '' vti sıralı sıstem LPG'' yanı sadece sıralı sıstem LPG degıl, konu hakkında gorsunu herkes gıbı sende yazıcaksın tabııkı...

herneyse ben baska bırtek harf dahi yazmıycam buraya, sen herdefasında konuyu saptırıp, uste cıkmaya calısıp, benım yorumlarımı baskalarına yanlıs aksetmeye calısıyosun

SAYGILAR

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #89 : Aralık 25, 2009, 01:01:19 ÖS »
Bak negüzel yazmışım..."ben olsam ve en az iki sene daha sevdiğim bir arabaya bineceksem lpg takarım.'' yani benim vti arabam var kelimesi geçmiyor hiçbiryerde.ben sanmıyorum bu başlıkta yorum yapan herkezinde vti arabası olduğunu.ben hep ben olsam vti arabam olsa yada herhangi bir arabam olsa seviyorsam gibi konuştum.demekki düz yazı ve mimik olunca böyle oluyor.üste çıkmaya çalıştığım bir konu yok ama sende bizi kara cahil yapmışsın arkadaşım.birde ben bu sitede kimseyi kimseye kötülemem insanların birşeylerin etkisi altında kalmasın geerek yok eğer yanlış varsa ikimizinde ortada yazdıkları.sadece benim yazımla seni birilerine kötülemek gibi bir amacım yok.ama sen birkere daha okursan beni daha iyi anlayacaksın

SAYGI BİZDEN

mali

  • İleti: 8034
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #90 : Aralık 25, 2009, 01:18:40 ÖS »
lpg den niye öcü gibi bahsediyorsunuz  :seytani

benim arabam lpg li  önceki lpg li ondan öncekide lpg li

ama vti özel bir araba ve özel bir montaj gerekir :)
vti ya tabiki lpg takılır
bu tercih meselesi  >=ok

sakhee

  • İleti: 200
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #91 : Aralık 25, 2009, 05:27:45 ÖS »
arkadaşlar gerilmeyin ne olur. bir konuda konuşurken o konunun olmayan tek amacı insanların birbirine antipati kazanmasına sebep olmaktır. bildiğiniz şeyler bunlar hepinizin.
hepimizin malumu benzinin fiyatı vs. konular. burada bahsedilen araba vti olunca lpg düşüncesi bize göre (bakın bize göre) en kibar anlamı ile yazık edilir arabaya oluyor. ama bunu bana samimi bir arkadaşım söylese emin olun ne yapar eder o arabayı onun elinden alırım. lpg performans düşürmez olabilir, motora zarar vermez bu da olabilir. ancak bahsedilen araba bir klasik artık. sayısı 300 küsürlerde. bu araba korunmalıdır. bu arabaya lpg takmak ruhuna aykırı olur mesele bu. bana kalırsa soft tuning harici aşırı besleme de yapılmaması gerekir diye düşünüyorum. :)

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #92 : Aralık 25, 2009, 08:17:03 ÖS »
Abi yeter bu konuyu kıtleyın valla piskolojım bozuldu :D dun gece caner abı ruyama bıle gırdın :D yanıma gelıyordun ben vti a lpg baglatan kısı dıodun bende tırsıp o ıyı yapmısın abı hem ekonomı hem performans  :D valla abı ruyama gırdın piskolojım bozuldu :D

---caner---

  • İleti: 326
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #93 : Aralık 25, 2009, 09:52:54 ÖS »
hehehe :D herkes dalgasına bakıyor nasılsa boşver :D

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #94 : Aralık 26, 2009, 08:12:44 ÖÖ »
@ piscocuk;
arkadaşım senın burada neyı tartıstıgını ınan anlamış degılım, konu VTI'a LPG sistemi takılıp takılmaması, senın aracın 1.4'müş, acmıs oldugun baska bır konudan honda motorları hakkında pek fazla bılgı sahıbı olmadıgın anlasılıyor, daha aracının VTI olup olmadığını, çift egzantırık mı tek mı oldugunu bıle bılmıyorsun, zaten D14 ya da D16 ıcın fıkır yurutmuyoruz burada, VTI (vtec) olan motorlar ıcın konusuyoruz, VTI olmayan 1.4,  1.6 yada daha buyuk hacımlı sılındırler ıcın lafımız zaten yok, onlar haklı olarak takıyorlar ve bende o konuda katılıyorum kendılerıne, ekonumı dusunerek en mantıklısını yaparak LPG kullanıyorlar ya da kullanmıyorlar, konu bu diil, acmıs oldugun konudan aynen alıntı ;

''arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim''


beni bilen biliyor..hani anlayan arkadaşlar anlıyordu ya :) oyüzden bende sana gülüyorum bol bol gülücük atıyorum.pug 106 motoruyla ilgili doktora yaptım her hafta indirip bindirmekten.sor oturduğum yerden sorununu çözeyim.bu demek değilki her aracın motorunu bilicem.merak etme VTİ nedemek biliyorum 106 gti ile çok ezdim körfezde geldiysen hatırlarsın yada 34UM1885 de piscocukde 13 yıldır bu nicki kullanıyorum.ne dersen de bilenler zaten cvp verecektir.ben daha nedim.sen neyi yakalamış neye kitlenmiş beni neyle yargılıorsun.ben hiçbir forumda vti aracım var demedim.

benim orada tartıştığım konuyu konu başlığından anlayabilirsin.umarımda anlarsın.yardım istersen söylim.arkadaş vti ye lpg takılırmı diye sormuş bende yorum yaptım.heee eğerki senin aracın 1,4 sen ne karışırsın vti ye yada typer senin neyine sen s2k hakkında yorum yapamazsın diye bir kuralı varsa kusura bakmayın derim özürdilerim.

şimdi bu açıklamalarla halaa bişey anlamadıysan.son olarak sen bildiğinin doğruluğuna inan

ben 1,4 le vti yi aynı araba sanıyordum.motor ne onuda bilmem hayatta anlamam.zaten avatarda arabada bana ait değil bu güne kadar hiç arabam olmadı dragdı rollindi bilmiyorum ama aranızda ezilmemek için kendime biliyor havası verdim takılıyorum.hadi selametle arkadaşım birdaha böyle mantıksız yorum yapacaksan benim yapacağım yorum altında ezilecek duruma sokma kendini.çokbilmiş

o zaman 106 nın motorunu her hafta söktüysen körfezde drag ta milleti ağlattıysan sen bu işi biliyosundur ama 106 ya vti a vs özel seri araçlara lpg takılmasının hoş olmuyacağınıda biliyosundur umarımmm  nokta .

34GB4525

  • İleti: 1057
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #95 : Aralık 26, 2009, 08:25:25 ÖÖ »
Herşey tercih meselesi ;)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #96 : Aralık 26, 2009, 08:43:19 ÖÖ »
@ piscocuk;
arkadaşım senın burada neyı tartıstıgını ınan anlamış degılım, konu VTI'a LPG sistemi takılıp takılmaması, senın aracın 1.4'müş, acmıs oldugun baska bır konudan honda motorları hakkında pek fazla bılgı sahıbı olmadıgın anlasılıyor, daha aracının VTI olup olmadığını, çift egzantırık mı tek mı oldugunu bıle bılmıyorsun, zaten D14 ya da D16 ıcın fıkır yurutmuyoruz burada, VTI (vtec) olan motorlar ıcın konusuyoruz, VTI olmayan 1.4,  1.6 yada daha buyuk hacımlı sılındırler ıcın lafımız zaten yok, onlar haklı olarak takıyorlar ve bende o konuda katılıyorum kendılerıne, ekonumı dusunerek en mantıklısını yaparak LPG kullanıyorlar ya da kullanmıyorlar, konu bu diil, acmıs oldugun konudan aynen alıntı ;

''arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim''


beni bilen biliyor..hani anlayan arkadaşlar anlıyordu ya :) oyüzden bende sana gülüyorum bol bol gülücük atıyorum.pug 106 motoruyla ilgili doktora yaptım her hafta indirip bindirmekten.sor oturduğum yerden sorununu çözeyim.bu demek değilki her aracın motorunu bilicem.merak etme VTİ nedemek biliyorum 106 gti ile çok ezdim körfezde geldiysen hatırlarsın yada 34UM1885 de piscocukde 13 yıldır bu nicki kullanıyorum.ne dersen de bilenler zaten cvp verecektir.ben daha nedim.sen neyi yakalamış neye kitlenmiş beni neyle yargılıorsun.ben hiçbir forumda vti aracım var demedim.

benim orada tartıştığım konuyu konu başlığından anlayabilirsin.umarımda anlarsın.yardım istersen söylim.arkadaş vti ye lpg takılırmı diye sormuş bende yorum yaptım.heee eğerki senin aracın 1,4 sen ne karışırsın vti ye yada typer senin neyine sen s2k hakkında yorum yapamazsın diye bir kuralı varsa kusura bakmayın derim özürdilerim.

şimdi bu açıklamalarla halaa bişey anlamadıysan.son olarak sen bildiğinin doğruluğuna inan

ben 1,4 le vti yi aynı araba sanıyordum.motor ne onuda bilmem hayatta anlamam.zaten avatarda arabada bana ait değil bu güne kadar hiç arabam olmadı dragdı rollindi bilmiyorum ama aranızda ezilmemek için kendime biliyor havası verdim takılıyorum.hadi selametle arkadaşım birdaha böyle mantıksız yorum yapacaksan benim yapacağım yorum altında ezilecek duruma sokma kendini.çokbilmiş

o zaman 106 nın motorunu her hafta söktüysen körfezde drag ta milleti ağlattıysan sen bu işi biliyosundur ama 106 ya vti a vs özel seri araçlara lpg takılmasının hoş olmuyacağınıda biliyosundur umarımmm  nokta .

tmm özel arabalar.ama okadar fanatizme gerek yok.bende zamanıda kendi admin olduğum sitede 106gti kullanırken o arabaya lpg takılmaz takacağına yak sat vs vs sizin verdiğiniz tepkileri verdim.vermedim değil.sonra bir arkadaş taktı kullandım gayette güzeldi.ozaman mantık ön plana çıktı sonra gözlükleri çıkarttım düzgün düşünmeye başladım.neyse sorun değil isteyen taksın isteyen takmasın.;)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Vti Sıralı Sistem LPG ?
« Yanıtla #97 : Aralık 26, 2009, 08:47:57 ÖÖ »
Ben son yorumu yapıyorum bir çok arkadaşımın dediğine katılıyorum  bana görede vti lpg takmak pek hoş durmaz . Tüplü şahin gibi tüplü vtec diye milletin diline düşer .Ve yine bazı arkadaşlarımın dediğinede katılıyorum  arac sahibi  arabayı kullanmakda özgürdür . İster tüp taktırır isterse benzin döküp yakar . Yorumlar için herkeze tşkler . Konu kilitlenmiştir.