Gönderen Konu: D14 için Eaton Supercharge  (Okunma sayısı 2137 defa)

skullcrusher

  • İleti: 389
D14 için Eaton Supercharge
« : Haziran 29, 2009, 10:25:14 ÖS »
Arkadaşlar,

D14 motora Eaton M62 supercharge uygulamayı düşünüyorum,konu hakkında bilgisi  ya da  elinde dokümanı olan varsa paylaşmanızı rica ediyorum...



tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: D14 için Eaton Supercharge
« Yanıtla #1 : Haziran 30, 2009, 12:46:16 ÖÖ »
elim
Arkadaşlar,

D14 motora Eaton M62 supercharge uygulamayı düşünüyorum,konu hakkında bilgisi  ya da  elinde dokümanı olan varsa paylaşmanızı rica ediyorum...
elimde istediğin gibi bir döküman yok ama sana şöyle diyebilirim supercharge bizim d14 kodlu motorlara olmadığını biliyorum sebebi ise hem manifold giriş yerleri uymuyo hemde gösterdiği basınç bizim d14 motorlarn piston ve gömlekleri kaldırmıyor
uysaydı zaten ben kesin yapardım sitedeki arkadaşlar beni bilir uysa bileki 2000ytl civarı supercharge bunun yanın da arp saplamalar bunun yanın da 0.6 bara dayanıklı pistonlar bunun yanında da darton gömlek vs vs yani anlayacağın bunları yapacağına bitane b16a2 getirttir daha az maliyetli olur ve de sağlıklı olur zaten aynı bg leri yakalarsın

skullcrusher

  • İleti: 389
Ynt: D14 için Eaton Supercharge
« Yanıtla #2 : Haziran 30, 2009, 02:57:05 ÖS »
İlgine teşekkürler Tarantino,Ben nette biraz araştırma ile Eaton m62 takılmış bir d16y buldum.sohc vtec olan araçtan 224 hp almışlar üstelik stock motora sadece enjektör değiştirip 370 cfm'likleri takarak,0.7 bar yükleme ile ancak benim asıl sıkıntım,klimayı iptal etmeden supercharge takmanın bir yolunun bulan olmuş mudur? Bir başka sıkıntıysa bizim 2001'e kadar üretilen tüm Honda motorlarının saat yönünün tersinde çalışıyor olması üretilen tüm kitler (Jackson'ın yaptığı hariç)saat yönünde dönerek yükleme yapıyor.İşte bu teknik konular hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar varsa yardım bekliyorum...
« Son Düzenleme: Haziran 30, 2009, 03:00:26 ÖS Gönderen: skullcrusher »