sen de haklısın, sahil yolunda iki makas atan her ergenin kendini rally pilotu sandığı memlekette dert anlatmaya çalışıyorum
birincisi viraj tekniklerini icat eden adam değilsin, konu da senin sürücülük meziyetlerin değil aracın kontrol sistemi olmaksızın yol tutuş kabiliyeti, onu bi hatırlayalım hep beraber.
ikincisi hayat bir katılım pistinde geçmiyor, o yüzden ideal çizgiyi her durumda tutturamazsın ve tutturamadığında ölümle hayat arasında rotanı belirleyen tek şey o çekiş kontrol sistemi, lastiklerinin durumu ve fren gücün olacaktır, bunu sakın unutma.
üçüncüsü, tekrar söylüyorum, modern arabalar maliyet düşürmek için şasi geliştirme metoduyla değil de kontrol sistemleri yardımıyla yolda gitmek üzere üretiliyor, o yüzden çoğunluğu bu sistemler olmadan tekerlekli kütükler gibi davranır, virajda kıçını başını dağıtır.
dördüncüsü, altınızdaki fd6 algıyı bozuyor zira çok dengeli bir araç ancak yol kusuru olduğunda o da dağılıyor ve vsa olmadan yolda duramıyor. başına iş gelmemiş olabilir, beni tanımıyor da olabilirsin ama bu forumdaki eskiler ne kadar çok yol yaptığımı ve başıma ne işler geldiğini çok iyi bilir, uyarıyorsam sizin lehinizedir, ben gene bildiğimi yapmaya devam edeceğim çünkü.
sonuncusu ve en önemlisi de bu forumu bilgili bilgisiz, üye üye olmayan, cahil eğitimli vs türlü adam okuyor ancak çoğunluğun sürücülük teknikleri hakkında bir fikri yok, o yüzden yazdıklarınız birilerinin hayatına mal olabilir unutmayın zira bu mitler çoğunlukla gerçeklerin önüne geçiyor zira cahil insanın tavrı ders almaktan yana değil hamaset yapmaktan yanadır. insanların kapasitesini anlamak için iki saat araba kullanmak kafi, bizim trafiğin durumu ortada işte. o yüzden sorumlu davranmak gerekiyor.
hülasa öyle anlar geliyor ki arabanın yere basmadığını anlıyorsunuz, o anda da ustalık, best line vs hepsi yalan oluyor, sizin vsanız açık olsun işiniz garanti olsun, zira sadece bir kere gerçekten gerekecek ve eğer o anda da açık değilse belki bir daha hiçbir şey için ikinci bir şansınız olmayacak.
unutmayın ki her teknolojinin en üstte kullanıldığı F1'de de çekiş kontrol sistemleri kullanıyor ve bu patronların iyi şoför bulamamasından kaynaklanmıyor kesinlikle. bu arabaları üreten adamlar hepimizden çok hesap yapıp kafa yoruyor, hiç merak etmeyin. eğer o sistem araca ekleniyorsa bilin ki üreticinin araca kefil olmadığı durumlar var demektir, sizin başınıza gelmemiş olması, hiçbir zaman gelmeyeceği anlamına gelmez, iki kere iki dört.