Gönderen Konu: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)  (Okunma sayısı 92151 defa)

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #150 : Temmuz 17, 2012, 05:18:09 ÖS »
Evet cift regulator var. Eminim.
Subap ayari hem 10binde 1 cok sık degil mi?



carkcibasi

  • İleti: 22
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #151 : Temmuz 20, 2012, 11:28:10 ÖS »

Valla hocam çift regülatör olayına anlam veremedim. Sanki 500 beygirlik Hot-Rod mu bizim araçlarımız?
Ayıptır sorması, montaj maliyeti ne oldu ve valf koruma sistemi yaptınız mı?

Selamlar

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #152 : Temmuz 21, 2012, 02:25:27 ÖS »
190ps olunca cift regulator besleme acisindan uygun olanidir dediler, fiyat 2650 lira. Subap yaglama yok.
Euro kuru uzerinden hesap yaptilar o donem. 2750 den pazarlik yaptim. Tunali sanirim 2550 tl gibi bir fiyat vermisti. Ancak Ankara git gel 2 gun kal daha pahali olacakti.

_mecem_

  • İleti: 58
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #153 : Temmuz 23, 2012, 04:06:50 ÖÖ »
2.4 accordu düz vites yapmak ne derece mümkündür ? bildiğim kadarıyla bulgaristanda düz vitesleri var gidip yada parçaları getirip yaptırmak nasıl olur ? tecrübesi bilgisi olan var mı ?

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #154 : Temmuz 23, 2012, 07:08:49 ÖÖ »
2.4 accordu düz vites yapmak ne derece mümkündür ? bildiğim kadarıyla bulgaristanda düz vitesleri var gidip yada parçaları getirip yaptırmak nasıl olur ? tecrübesi bilgisi olan var mı ?
türkiye de yapılmış bi araba vardı bir ara ilanlarda yapılmayacak bir şey değil ama emek ve araştırma gerekir güzel de olur

carkcibasi

  • İleti: 22
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #155 : Temmuz 23, 2012, 07:38:40 ÖÖ »
190ps olunca cift regulator besleme acisindan uygun olanidir dediler, fiyat 2650 lira. Subap yaglama yok.
Euro kuru uzerinden hesap yaptilar o donem. 2750 den pazarlik yaptim. Tunali sanirim 2550 tl gibi bir fiyat vermisti. Ancak Ankara git gel 2 gun kal daha pahali olacakti.
Hocam güzel günlerde kullanın.
Fakat gerçekten de çift regülatör çok gereksiz olmuş.
Hem fiyat şişmiş (çünkü regülatör nereden baksanız 250 Euro'dur) hem de periyodik bakımlarda yapılacak işlerin sayısı artmış.
Bu Tunalı'yı anlamak çok güç.

Selamlar

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #156 : Temmuz 23, 2012, 08:44:41 ÖÖ »
190ps olunca cift regulator besleme acisindan uygun olanidir dediler, fiyat 2650 lira. Subap yaglama yok.
Euro kuru uzerinden hesap yaptilar o donem. 2750 den pazarlik yaptim. Tunali sanirim 2550 tl gibi bir fiyat vermisti. Ancak Ankara git gel 2 gun kal daha pahali olacakti.
Hocam güzel günlerde kullanın.
Fakat gerçekten de çift regülatör çok gereksiz olmuş.
Hem fiyat şişmiş (çünkü regülatör nereden baksanız 250 Euro'dur) hem de periyodik bakımlarda yapılacak işlerin sayısı artmış.
Bu Tunalı'yı anlamak çok güç.

Selamlar

Bir iki teleflex bayisinden daha fiyat amaçlı sormuştum o dönem. Kimse de uyarmadı gereksiz diye :)
Satarken sökerim, ya da ne bileyim güç artışına vs gidersem belki işe yarayabilir, ne dersin.

carkcibasi

  • İleti: 22
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #157 : Ağustos 22, 2012, 09:28:30 ÖS »
Güç artışına gidersen de sorun olmaz hocam tek regülatör.

Bu arada mart ayında bir mesajın var hocam:

"SÜRÜCÜ TARAFI TEK DOKUNUŞLA AÇILMIYOR"

Tek bir önerim olacak:

DÜĞMEN BOZUK :D

Selamlar

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #158 : Ağustos 23, 2012, 06:54:07 ÖS »
Simdi tekrar denee surucu tarafi tek dokunusla acilip kapaniyor
Diger 3 cam icin bu ozellik yok

Mengerlerle konustum

Benim araca uygun buyuklukte regulator olmadigindan cift takiliyormus
Muhtemelen ithal etmiyorlar

Bu sefer maliyetli oldugunu soyledim
Onlar da buyugu olsaydi bile o daha pahali yani fiyat olarak cok zararda degilsine getirdiler

carkcibasi

  • İleti: 22
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #159 : Ağustos 24, 2012, 07:44:57 ÖÖ »

Bu Tunalı, gerçekten de bu güzelim kitin hakkını verebilmekten çok çok uzak bir firma.
Keşke birileri elinden alabilse bunların.

Selamlar

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #160 : Ağustos 26, 2012, 07:33:10 ÖS »
Benim aracın yolda davranışıyla ilgili bir kaç sorum var.
Konuyu burada bahsetme ihtiyacı duydum çünkü accord 2.4 e has bir durum olabilir diye düşündüm.

1- araç dolu ve özellikle rampa tırmanışlarında gazı köklemiş çıkarken 3 ten 4 e vites değişimi esnasında vites değişimi az bir şey gecikmeli oluyor. Değişim esnasında örneğin 3. viteste devir 4000 ise vites değişimi esnasında anlık olarak 4200 e çıkıyor sonra 4.vitese geçiyor.
4 ten 5 e geçerken de benzer şekilde oluyor.
Eğerki rampa daha az eğimli veya daha az gaz veriyor isem bu olay az oluyor.
Düz yolda giderken bir problem yok.
1-2, 2-3 değişimlerinde de bu olmuyor.
Acaba şanzuman mı kaçıyor ?
Yoksa sizde de benzer durum var mı ?
Manuel kullanımda da oluyor.

2- rampa yukarı kick down esnasında eğer 3. veya 4. vitese düşersem hafif bir vuruntu oluyor. Motor veya şanzuman kulağı kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Düz yolda ise olmuyor. Siz ne dersiniz ?

3- Geri vitrese takıp hem gaz verirsem gene bir vuruntu oluyor. Ancak Rye aldıktan sona 1, 1.5 sn kadar beklersem bu vuruntu olmuyor. Gene motor veya şanzuman kulağı mıdır acaba ?

Araç 200 bine  yakım km de. Orijinal parçalar halen üzerinde olabilir

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #161 : Ağustos 26, 2012, 08:47:46 ÖS »
Bu arada şanzuman yağı atf z1 le yenilenmişti.

carkcibasi

  • İleti: 22
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #162 : Ağustos 29, 2012, 04:23:16 ÖS »
Hocam selam.

Vuruntu ve geri vitese geçerken darbe etkisi motor kulaklarının vefatı anlamına geliyor.
Bir süre sonra abartılı bir motor titreşimi hissedebilirsin.

Şanzımanla alakalı bahsettiğin durum ise Grade Logic / Akıllı Eğim Sistemidir.

Aracın yokuş inişlerde hızlanmasını, çıkışlarda hızdan düşmesini önleyen bir sistem.  >=ok

Selamlar

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #163 : Eylül 14, 2012, 10:49:53 ÖÖ »
hala alamadık bi 2,4 :)

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #164 : Eylül 14, 2012, 01:40:12 ÖS »
hakkaten ya.

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #165 : Eylül 14, 2012, 05:24:02 ÖS »
bir aksilik olmazsa 2013 ocakta alıcam artık.şuan araçlar benim üzerime ve satamıyorum.satarsam yeni yasaya göre sanırım baya sorun yaşarım.bu sebeple ocak 2013 bekliyorum.kısmet olursa çok güzel bir makina yapmak istiyorum

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #166 : Şubat 19, 2013, 12:07:48 ÖS »
iyi günler herkese. Bizde bu 2.4 accord'lara niyetlenmiş bulunmaktayız. Aracı araştırıyorum bir süredir ama bir çok kişi + larını yazmış ve aslınad bir çok eksiğide var gibi duruyor aracın. Biraz bahsedebilecekmisiniz ?
Merak ettiklerim; Aracın arka tarafı acayip dar duruyor fotoğraflarda falan hatta sanki bizim vtec2'ler daha geniş gibi.
şöför cam indirme ve kaldırma otomatik değil mi ?
birde honda2002 nickli üye "Otomatik merkezi kilit yok. Manuel yapıyorsun.

Vantilatör kayışı koruma kapağı yok. Motor çalışırken dikkat etmek lazım." yazmış bunları anlayamadım
Cevap verirseniz sevinirim ;)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #167 : Şubat 19, 2013, 06:52:22 ÖS »
senin aracın daha güzel :)

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #168 : Şubat 19, 2013, 09:05:10 ÖS »
sen yine Denizli'ye gelip araba aldın galiba abi :D ?

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #169 : Şubat 19, 2013, 10:35:28 ÖS »
iyi günler herkese. Bizde bu 2.4 accord'lara niyetlenmiş bulunmaktayız. Aracı araştırıyorum bir süredir ama bir çok kişi + larını yazmış ve aslınad bir çok eksiğide var gibi duruyor aracın. Biraz bahsedebilecekmisiniz ?
Merak ettiklerim; Aracın arka tarafı acayip dar duruyor fotoğraflarda falan hatta sanki bizim vtec2'ler daha geniş gibi.
şöför cam indirme ve kaldırma otomatik değil mi ?
birde honda2002 nickli üye "Otomatik merkezi kilit yok. Manuel yapıyorsun.

Vantilatör kayışı koruma kapağı yok. Motor çalışırken dikkat etmek lazım." yazmış bunları anlayamadım
Cevap verirseniz sevinirim ;)

arka diz çoğu araçtan geniştir ancak deri koltuklar kaba durduğundan arka diz mesafeside dar görünür. vantilatörü görmediğiniz için kayışıda göremezsiniz. kayış dedikleri hidrolik direksiyon pompası ve klima kayışıdır ki buda sorun teşkil edecek bir boyutunu görmedim henüz (ki çoğu honda da bu açıktadır zaten) çoğu araçtan sorunsuz ve 1,6 civicler kadar yakıt tüketen lpg kitiyle beraber 1650-1700kg bir araç ben 2 senedir 2,4 üne keyifle biniyorum vtec 2 parasına 10 numara sorunsuz bir araç bulunabilir ki bende zamanında vtec2cilere kızıp 2,4 almıştım iyikide almışım
şöför camı otomatiktir merkezi kilit seyir halinde iken kitlicekseniz manueldir.
« Son Düzenleme: Şubat 19, 2013, 10:36:31 ÖS Gönderen: 06FAT68 »

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #170 : Şubat 19, 2013, 11:26:29 ÖS »
Çok teşekkürler, yanlış kelimelerin kullanımı kafamı karıştırmıştı

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #171 : Şubat 20, 2013, 06:02:15 ÖS »
sen yine Denizli'ye gelip araba aldın galiba abi :D ?

öyle oldu :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #172 : Haziran 25, 2013, 11:40:55 ÖÖ »
konuyu hortlatıyorum ve bu sefer olsun istiyorum hep bu arabaya  niyetlenip başka araba aldım geldim

varmı temizinden 2.4 accord

CelloCeylo

  • İleti: 263
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #173 : Haziran 26, 2013, 01:04:36 ÖÖ »
Kirli var ...

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)
« Yanıtla #174 : Haziran 26, 2013, 08:35:00 ÖÖ »
ben aracımı satarım ama piyasanın üstünde isterim 32500tlye bırakarım alan kişi 10yıl masraf etmeden biner. bakım zamanı gelmeden herşeyi honda orjinal servisinde yapılmıştır. 4 lastiği daha 300kmde dir. jantlar yeni boyanmıştır. fren diskleri ABDden performans disklerle değişmiş ekstralı mugen aksesuarlı falan değildir ama içinde gizildir.