Bende elimdeki kitapçıktan bir nebze de olsa yardımcı olmak istedim. Umarım yardımım dokunur. Ama burdan anlaşıldığı üzere de araç D2 konumuna kilitleniyor ve bu şekilde kalkıyor. Çünkü araç gayet ağır kalkıyor ve buda pati çekmemesine veyahut birden hızlanmamasına sebebiyet veriyor. Yani araç D2 de kalkıyor diğer bir tabirle 2. viteste. Ghostrider ın neden bu kadar sinirlenidğini şimdi anlayabiliyorum. Gerçekten de çok çok haklı kendisi. Fakat burda benim aklıma şöe bir soru takılıyor ? aracı sırasıyla yani 1,d2,d3, ve d kullancağımız zaman (biraz daha performanslı gitmesi açısından) 1 den 2 ye aldığımızda araç yavaşlayacak mı ?
Son olarakta holl hider mıydı ? neydi o sisteminin adı ama Honda'nın bunu D2 ile yapması diğer markaların mühendislerini endişelendirmekten öteye gitmemeli bence. Honda yaptıysa suç mu ? diğerlerinin milyon dolar harcayıp sistem geliştirmesi Honda markasını ilgilendirmez. Amreki yı yeniden keşfeden markalar oldukça çok zaten.