Gönderen Konu: s2000 Yardım . .  (Okunma sayısı 16463 defa)

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #25 : Eylül 01, 2007, 05:08:04 ÖS »

Sen yazmayabılırsın ama baskalarına da kullanmadıgın urun yada arac hakkında yorum yazma deme hakkınada sahip olmadığın kanaatindeyim.

Bu Hakkı Demek Kendimde Görüyorum Ki Yazıyorum . İyi Günler .



vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #26 : Eylül 01, 2007, 05:10:28 ÖS »
Bende sana böyle bir hakkı vermiyorum o zaman.Konu daha fazla uzamasın.

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #27 : Eylül 01, 2007, 05:11:30 ÖS »
Ben Kimseden Bu Hakkı Almıyorum . Kimseyede Vermem .

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #28 : Eylül 01, 2007, 05:15:29 ÖS »
Senin zaten kimseye böyle bir hak verme yetkin yok.Konu gerektiğinden fazla saptı.Bundan sonra mesajın varsa konunun bölünmemesi için özelden yollarsın.Konuyla alakasız mesajları silerim.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #29 : Eylül 01, 2007, 05:32:24 ÖS »
bizim mahallede bi s2000 var bizim evin önündeki viraja yavaşça giriyo ama yinede arkasını bırakıyo sanırım çabuk arkasını bırakabilen bir araç hafif ga verince hemen bırakma eğilimi gösteriyo.yani alışmak gerekio tepkilerine aracın.ama alıştıktan sonra çok keyifli bi otomobile benziyo bide oturma pozisyonu oldukça geride arkasını bırakınca mütiş keyif vericektir sürüş pozisyonundan dolayı.ben derimki düşünmeden al mutlaka alışırsın.saygılar.

s2_k

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #30 : Eylül 01, 2007, 06:56:14 ÖS »
yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. .

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #31 : Eylül 01, 2007, 07:06:43 ÖS »
rica ederiz.

AHM

  • İleti: 174
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #32 : Eylül 02, 2007, 04:09:34 ÖS »
vtec actığında ve kötü asfaltta dikkatli ol  zamanla alışırsın sonuc olarak Z06 deil s2000
« Son Düzenleme: Eylül 02, 2007, 04:10:31 ÖS Gönderen: AHM »

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #33 : Eylül 25, 2007, 11:53:19 ÖÖ »
arkadan itişli ilk arabam rx8 idi ve kaza yapmadım 1 hafta öncede s2k aldım şu ana kadar bi durum yok ama genede süper tehlikeli bi alet sebebi s2k olması degil arkadan itişli ve güçlü her araba böyle.
carrera s ile psm'yi kapadıktan 15 dakika sonra kaldırıma çıkmıştım  >=ok

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #34 : Eylül 30, 2007, 03:50:30 ÖS »
hayırlı olsun aracın.

vtec_pu

  • İleti: 206
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #35 : Eylül 30, 2007, 04:45:41 ÖS »
Al kullan herkes anasının karnından s2k ile çıkamıs ya (: Hayırlı olsun şimdiden...
« Son Düzenleme: Eylül 30, 2007, 06:26:37 ÖS Gönderen: ALG »

ibratice

  • İleti: 274
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #36 : Ekim 01, 2007, 06:51:47 ÖS »
arkadaşlar bu S2000 makinesinin en güçlüsünü içinizde ben kullandım galiba tahmini 350 bg civarı üzerindekileri burda yazmıyım makinenin hızı farketmiyo vtec açtıktan sonra arabanın altından kaydığını hissediyosun son derece inanılmaz bir zevkli araç yani o arabayla dönmek için direksiyon çevirmenize gerek yok .

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #37 : Ekim 02, 2007, 02:38:45 ÖÖ »

arkadaşlar bu S2000 makinesinin en güçlüsünü içinizde ben kullandım galiba tahmini 350 bg civarı üzerindekileri burda yazmıyım makinenin hızı farketmiyo vtec açtıktan sonra arabanın altından kaydığını hissediyosun son derece inanılmaz bir zevkli araç yani o arabayla dönmek için direksiyon çevirmenize gerek yok .


Sitemizde 478hp'lik s2k turbosu olan bir arkadaşımız var :)  

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #38 : Ekim 02, 2007, 03:52:15 ÖÖ »
 478 whp Kaan'ım :)

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #39 : Ekim 02, 2007, 08:35:31 ÖÖ »
ve cok yakinda 500+whp (600+ hp) :)

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #40 : Ekim 02, 2007, 10:06:58 ÖÖ »
İnşallah...Su anda kac psi da bu verılerı aldınız

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #41 : Ekim 02, 2007, 03:13:28 ÖS »
17psi 451whp
19psi 478whp

bunlar pump gas ile alinan veriler. race gas henuz hic koymadim. arabanin bikac ufak sorunu var onlar hallolsun methanol kit i ni taktiriyorum. benim boost controller im zaten dual stage, bi ayar gunluk gene 17psi kalir. hi boost icin de 23-24 psi a acicaz methanol + race gas icin. buyuk ihtimal 550whp (650hp) olur.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #42 : Ekim 02, 2007, 07:55:19 ÖS »
maşallah.nazar değmesin ya ferrari olmuş desene

ibratice

  • İleti: 274
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #43 : Ekim 02, 2007, 08:45:51 ÖS »
çok dikkatli kullanman lazım ozaman motor günlük  kullanım için biraz üst limitlerde olmuş

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #44 : Ekim 02, 2007, 09:02:59 ÖS »
su ana kadar yaristigim en hizli araba Corvette C6 Z06 idi. F430 ile de yaristim ama Z06 cok daha hizli bi araba. 60-200 yaptik 1 boy onde bitirdim ama daha devam etsek beni kesin gecerdi yani 220 den sonra hatta ayirirdi.

ibratice -> gunluk kullanim derken yani motorun zorlanmasi mi yoksa arabanin sarmasi falan mi? cunku gunluk zaten gazlamiyorum. birisi ile yarismadigim surece hizli kullanmam. yol tutus olarak da ben zaten arabayi yaparken bidaha viraja giremiyecegimi biliodum :) ondan zaten viraja hizli hic bi zaman girmem. bridgestone potenza lar ile 3 te hatta 4 te bile sariyodum. su anda arabada Drag Radial var, 1 de bile sarmiyorum

ibratice

  • İleti: 274
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #45 : Ekim 03, 2007, 01:02:37 ÖÖ »
biz yokohama w hız tipi taktık virajlarda çok dikkatli olmalısın birden ne olduğunu anlamadan kontrolden çıkıyo apex varmı vtec açma devrini düşür ve her vites küçültmelerini ara gazı ile yapsan iyi olur virajda yüksek devirde 8.9 dv asla gaz çekme gerçi sende eşşeğin huyunu suyunu biliyosun . bence basınç fazka bayinin biri öylr motor patlattı sende ilerde segmanlarda problem çıkabilir

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #46 : Ekim 03, 2007, 05:42:12 ÖÖ »
dedigim gibi ben virajlarda dikkatli oluyorum. hic zorlamiyorum arabayi. basinc fazla diil zaten sikistirma orani 8.8:1 daha fazla basan da var. sonucta hersey ayar da bitiyo. iyi ayar olduktan sonra pek bi sorun olmuyo. bizde zaten ayar konusunda cok dikkatli davraniyoruz. En iyi AEM Tuner larina ayarlatiyoruz arabalari. ben su anki hali ile max boost 22.5 bile gordum. kapak icin herhangi bi islem henuz yapmadim ama ilerde zaten kapak + blok dusunuyorum. benim icin segman dan once sanziman geliyo s2000 de. stock sanziman kaldirmiyo ekstra gucu. nitekim benim sanziman dayanmadi. Simdi Amerika daki 2.2lt lerin kullandigi sanziman i taktiriyorum. hem oranlari da daha iyi.

Lastik olarak da istedigin markayi koy. 500whp lere geldigin zaman 1 de sarmamaisi gibi bisey soz konusu diil. Drag Radial lar anlatilamicak kadar iyi. arabanin lastiklerinden daha bi cik duymadim. ben normalde kalkis yapmam difransiyel i zorlamamak icin bikere denedim lastikleri gormek icin mubarek 4 ceker gibi firladi yerinden

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #47 : Ekim 03, 2007, 06:45:24 ÖÖ »
Ok Gibi Fırladı derler :)

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #48 : Ekim 03, 2007, 07:38:41 ÖÖ »
23-24 psi ciddi değerler..tebrik ederim.inşallah sorunsuz bu degerlere cıkılır..bu arada sanzuman kısa mı var?

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2000 Yardım . .
« Yanıtla #49 : Ekim 03, 2007, 03:22:03 ÖS »
kisa yok zaten kisa olmasi da pek iyi bi fikir diil bence yuksek hp arabada. Atmosferik ken vardi bende ama simdi stock kullaniyorum. Aslinda arabaya race gas tune yaptiricaktim. o zaman rahat 23 psi lara cikabilirdim ama sonra dusundum, AEM yeni bi methanol kit cikarmis direk EMS den kontrol ediliyo. Onu kullanirsam da timing ile biraz daha oynama sansimiz oluyo. bakalim insallah bi sorun yasamam ama dedigim gibi zaten ben normalde arabayi hic zorlamiyorum, ya biri basmak isterse, yada bulusmalarda biri ile yarisicaksam.