33ozn88 sevgili arkadaşım ilk olarak paylaşımların güzel ama şunu unutma yazdığın yazıları türkçe olarak yazarsan ben ve diğer arkadaşlarım daha iyi anlarlar

birde d17 motor da benim bildiğim kadarı ile egr olayı var bu yüzden d16y8 sohc vtec kapak takman için bayağı işin zor
benim hatırladığım kadarıyla i-vtec kapak bulursan tam istediğine ulaşmış olursun yanlışım varsa düzelt
yada şöle birşey yapabilirsin
kendi biloğunu söküp yerine z6 veya y8 blok alıp kendi bloğunda ki krangını ve kolarını swaplaya bilirsin piston çapınıda tepeli suzuki vitara pistonuyla stroker yapabilirsin yani araban yaklaşık olarak
d16y8 blok
d17a2 krang ve kolar
78 mm pistonlarla
1780cc civarında olur
bu arada kapak olarakta y8 kapağı kullanarak stage 2 egzantirikle destekleyim çok canlı bir motora kavuşabilirsin tabiki de şanzumanı unutmamak lasım
final drive olarak 4.928 kullanırsan 7500 rpm de 215 kmh kesiciye girersin